Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Ilus on vaadata. Lisaks kiidan ka foorumis kajastamist. Ise nii tubli pole, kuigi 4 sedaan Sierrat sooviks natukenegi tähelepanu saada....
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Täna tegin vist viimased keevitused kere kallal. Luugid ja esitiivad on jäänud.
Aga, see paljude projektide rõõm. Õnneks ise leidsin võimaluse ühest megaprojektist vabanemiseks (pigem sadas see võimalus taevase kingitusena kaela.
). See-läbi jäi rohkem mõtlemis ruumi Sirtsule.
Raske on, nii mitme aparaadi vahel, see motivatsiooni jaotamine (Vähemalt üks umbes sama-õnnetu bemm ootab järtsus.). Eriti, kui motti on mingi tunniks-ajaks nädalas.
Garaažis kisub külmaks ka, siis läheb tunnine motivatsioon kõik ahju kütmisele ära.
Muidugi, kui ehitus jõuab nö. järgmisesse staadiumisse, siis tekib ikka natuke rohkem huvi jälle mässata.
Ja mul pole kahju neid asju foorumites ajada. Hulka järjepidevam ja stabiilsem lahendus, kui muud platformid.
Muidugi asjaliku asja, millest kribada, leian vähe. Aga tühja mulli meeldib ka puhuda.
Aga, see paljude projektide rõõm. Õnneks ise leidsin võimaluse ühest megaprojektist vabanemiseks (pigem sadas see võimalus taevase kingitusena kaela.

Raske on, nii mitme aparaadi vahel, see motivatsiooni jaotamine (Vähemalt üks umbes sama-õnnetu bemm ootab järtsus.). Eriti, kui motti on mingi tunniks-ajaks nädalas.
Garaažis kisub külmaks ka, siis läheb tunnine motivatsioon kõik ahju kütmisele ära.
Muidugi, kui ehitus jõuab nö. järgmisesse staadiumisse, siis tekib ikka natuke rohkem huvi jälle mässata.
Ja mul pole kahju neid asju foorumites ajada. Hulka järjepidevam ja stabiilsem lahendus, kui muud platformid.
Muidugi asjaliku asja, millest kribada, leian vähe. Aga tühja mulli meeldib ka puhuda.

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Hellalt on aega möödunud.
Ikka Sierra pole valmis.
Õõtsad olid mädad.
Vedru-kausid kadunud. Tegin uueks.
Kõik tagasilla pudi liivapritsiga üle lastud ka.
Epo-krunditud. Õõtsad ja tala kivikaitsega ka kaetud.






Ikka Sierra pole valmis.
Õõtsad olid mädad.
Vedru-kausid kadunud. Tegin uueks.
Kõik tagasilla pudi liivapritsiga üle lastud ka.
Epo-krunditud. Õõtsad ja tala kivikaitsega ka kaetud.






Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Ei läinud kahte aastatki, ja juba jälle uuendus.
2023nda aasta oktoobris kirjutasin, et tegin kerel viimased keevitused, siis nüüd panin ikka veel vähemalt kolme kohta värskemat plekki juurde.
Siis käiasin paljud keevitused ilusamaks ka.
Ja lõpppppuukkksss ometi jõudsin kruntimiseni. Põhi seest ja väljast epoksiidkrunditud.
Ajutised hermetiseeringud ka eelnevalt kõrvaldatud, mis nüüd uuesti ja paremini teha.
Põhja alla läheb kõvasti veel kivikaitset ja Raptorit. Et saaks vajadusel isegi talvel sõita.
Salongi-poolele saab pigimatid ka ära panna ja hiljem nad "sisse värvida" kere-värviga...





2023nda aasta oktoobris kirjutasin, et tegin kerel viimased keevitused, siis nüüd panin ikka veel vähemalt kolme kohta värskemat plekki juurde.

Siis käiasin paljud keevitused ilusamaks ka.
Ja lõpppppuukkksss ometi jõudsin kruntimiseni. Põhi seest ja väljast epoksiidkrunditud.
Ajutised hermetiseeringud ka eelnevalt kõrvaldatud, mis nüüd uuesti ja paremini teha.
Põhja alla läheb kõvasti veel kivikaitset ja Raptorit. Et saaks vajadusel isegi talvel sõita.

Salongi-poolele saab pigimatid ka ära panna ja hiljem nad "sisse värvida" kere-värviga...





Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Väga ilus. Jõudu ja jaksu!