Äkki on kellelgi üle jäänud nelikveolise 2,9 õlipumba õlivõtturit? Tagaveolise oma ei sobi ja 2,8 oma ka mitte.
Lisaks oleks vaja 4x4 DOHCi esimest differentsiaali (3,92 ülekandega).
O: 2,9 4X4 õlivõtturit ja dohci esidiffrit
Foorumi reeglid
Teema tõstmine mitte enne 7 päeva mõõdumist eelmisest postitusest. Alati võib lisada uut hinda või uut infot.
KONTAKT andmed (tel number, meil, msn, skype vms).
Asukoht
Dokumentide ostu müügi kuulutused on keelatud.
Teema tõstmine mitte enne 7 päeva mõõdumist eelmisest postitusest. Alati võib lisada uut hinda või uut infot.
KONTAKT andmed (tel number, meil, msn, skype vms).
Asukoht
Dokumentide ostu müügi kuulutused on keelatud.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
O: 2,9 4X4 õlivõtturit ja dohci esidiffrit
Viimati muutis sõdurpoiss, 19 Okt 2010, 23:02, muudetud 2 korda kokku.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: O: Õlifiltri kinnitusjalg.
vanematel v6'tel ju see nn õlijahutus seal vahel aind, see mis toimib tosooliga
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: O: Õlifiltri kinnitusjalg.
Seda küll jah, aga ma olen kuskil piltidel näinud vanema mootori küljes toda junni. Tõenäoliselt oli ise paigaldatud.

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: O: 2,9 4X4 õlivõtturit ja dohci esidiffrit
V6 difritega läheb tippkiirus liiga suureks, ma kardan, mu sõiduoskus ei käi autost üle. Kaheliitrisel on difrid aeglasemad, piiraja sekkub varem. 

