1. leht 2-st
					
				K:co kõrge
				Postitatud: 31 Dets 2013, 00:54
				Postitas sanser55
				Sai siis endale sierra soetatud, mureks on siis see et CO on kõrge, kas on mõtteid või midagi et kuidas asja parandada, kas tasuks KAT alla panna kuna sellel mudelis pole KAT-i orginaalis all.
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 31 Dets 2013, 08:39
				Postitas BlueQ
				Alustame sellest, et mis mootoriga sul on?
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 31 Dets 2013, 09:28
				Postitas Six-Fo
				Lambda või tempi andur(mitte see mis spidoblokile signaali annab) läbi.
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 31 Dets 2013, 16:50
				Postitas BlueQ
				Õlirõngad võivad veel kinni olla, õhuleke summutis, vaakumis.
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 31 Dets 2013, 18:16
				Postitas Dexter
				BlueQ kirjutas:Alustame sellest, et mis mootoriga sul on?
Ja teiseks mis olid näidud. Tühikäigul ja pööretega - Co, HC, Lambda, O2, Co vrai?
 
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 01 Jaan 2014, 20:28
				Postitas nustu826
				Õlikulu näitab HC
CO puhul alustame mootorist ja kas pritsega või ilma
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 01 Jaan 2014, 20:53
				Postitas BlueQ
				Õlikulu mõjutab ka CO näitu, mitte ainult HC-d.
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 02 Jaan 2014, 22:32
				Postitas sanser55
				ta mul 2,0 74kw  pritsega mootor, kus see lambda andur asub? täpsemalt nendest arvudest ei tea aga, co oli olnud 0,8. kui õlirõngad kinni on siis peab uued panema w?
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 02 Jaan 2014, 22:53
				Postitas Six-Fo
				Lambda on kuskil väljalaske kolleka alumises otsas minu mälu mööda, ülevalt vaadates peaks olema nähtav ja keeratav. .
Järgnev illustreeriv pilt on suvaliselt autolt aga siuke samasugune junn turritab välja
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... /pic01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 02 Jaan 2014, 23:28
				Postitas Tarmo
				siiski pükste küljes mitte väljalaske kolde, kuid mõte jääb samaks
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 02 Jaan 2014, 23:47
				Postitas Six-Fo
				Võibolla ja, ma peast ei mäleta kui pikalt seda kollet jagus 

  Silme ees on küll kus see lambda on, sai omajagu kangutatud teist kunagi.
 
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 03 Jaan 2014, 00:08
				Postitas sanser55
				homme lähen viskan pilgu peale, aga kuidas arusaada kas see on rikkis või mitte?
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 03 Jaan 2014, 02:41
				Postitas BlueQ
				Kui mõõdad ostsiloskoobiga. 100% et lambda on töökorras. Kui õlirõngad kinni siis suitseb ja kulutab õli, aitab uute kolvirõngaste paigaldus. Muidu suitseb, õli võtab?
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 03 Jaan 2014, 03:41
				Postitas Six-Fo
				Siis peaks tugev õlivine olema koguaeg üleval ja seda teemaalgataja ei maininud, õlivine võib ka klapisääretihenditest olla, mina õlirõngastele ei panustaks, ja kui ongi siis 74kw ei tasu see vaeva ära, lihtsam juba uus korras mootor vahele panna. CO tuleb tihti läbi põlend lambdast või tempi andurist.
			 
			
					
				Re: K:co kõrge
				Postitatud: 03 Jaan 2014, 16:31
				Postitas kalle211
				või hoopis valest süütenurgast.