5. leht 11-st
Postitatud: 06 Mai 2007, 13:13
Postitas TOm
jep...just see ta on.
oskab keegi pakkuda ka mis rõhk seal kütsi ühistorus valitseb? kõrgsurve pumpa jookseb peale 2-4 bari.

Postitatud: 06 Mai 2007, 13:20
Postitas tann
olenevalt mootorist...umbes 240-280?
Postitatud: 06 Mai 2007, 13:24
Postitas TOm
kõvema pedaalimise korral ka 1400-1600 bari.
Postitatud: 06 Mai 2007, 13:27
Postitas tann
commom railile iseloomulik ka see, et rahuliku sõidustiili puhul võib hakata väljalaske kollektori vahelt õli välja pressima !?
Postitatud: 06 Mai 2007, 13:30
Postitas TOm
oleneb autost...see pigem tihendi probleem vast

Postitatud: 06 Mai 2007, 13:34
Postitas tann
jah eks see ole, kui raske saabas on. ma lähtusin oma traktorite teadmistest

et mis uued tulevad, need tilguvad...aga kui juba töösse saavad siis on kõik hea.
Postitatud: 06 Mai 2007, 13:37
Postitas TOm
ma traktoreid pole niiviisi näind...aint sõiduautosid.
aga pane uus pilt ka siis...sa arvasid asja ära ju

Postitatud: 06 Mai 2007, 13:39
Postitas tann
no ma Valtra esinduses hooldusspetsialist

siis näeb igasugu vigureid
eks ma otsin mingi kiire pildi...
Postitatud: 06 Mai 2007, 14:38
Postitas tann
Postitatud: 06 Mai 2007, 17:00
Postitas Sigmar
Nookurid
Postitatud: 06 Mai 2007, 18:37
Postitas Tarmo
pild olevad esemed ju lingil ära toodud inglise keeles

Postitatud: 06 Mai 2007, 22:24
Postitas tann
no esimesena oli Sigmaril õigus.
Postitatud: 06 Mai 2007, 23:02
Postitas Sigmar
Mis see on?

Postitatud: 06 Mai 2007, 23:04
Postitas Kristo
Rõõmurõngas?

Postitatud: 06 Mai 2007, 23:21
Postitas Dexter
tundub nagu õlifiltri mootori poolse otsa moodi..:S