Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Punasele läksid talverattad alla ja põhi kerevahaga üle tehtud.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Uploadiga läks vähe nihu ja pildid kadunud. Uuesti ei viitsi hakata neid üles laadima, mis olid..
Tasapisi on midagi tehtud.
Juhipoolsed uksed vahetatud, uuesti värvitud, sest tiib läks teise tootja värviga ning uksed jäid heledamad. Juhiuks vajab eestotsast veel sättimist. Uued ukselingid, sest vanad olid parajad käkid. Küljekarp värvitud ja kivikaitsmega üle tehtud. Uus aku sai ka ostetud, ei viitsinud enam ühe auto pealt teisele lapata kui vaja liigutada.
Punasele panin NGK küünlajuhtmed ja suvekad läksid alla.











Head kevadet.
Tasapisi on midagi tehtud.
Juhipoolsed uksed vahetatud, uuesti värvitud, sest tiib läks teise tootja värviga ning uksed jäid heledamad. Juhiuks vajab eestotsast veel sättimist. Uued ukselingid, sest vanad olid parajad käkid. Küljekarp värvitud ja kivikaitsmega üle tehtud. Uus aku sai ka ostetud, ei viitsinud enam ühe auto pealt teisele lapata kui vaja liigutada.
Punasele panin NGK küünlajuhtmed ja suvekad läksid alla.











Head kevadet.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Mis mõõdus rehvid scorpa veljega alla läksid?
Endal plaanis ka sama velg alla panna aga esimese hooga sai liiga kõrge rehv võetud.
Endal plaanis ka sama velg alla panna aga esimese hooga sai liiga kõrge rehv võetud.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Rehvi läbimõõdu arvutamine ei ole ju raketiteadus ja vajadusel on nett kalkulaatoreid täis. Vaatad, mis mõõtu rehv varem koopasse sobis või palju varu jäi ja selle mõõdu pealt valid sama läbimõõduga erinevaid konfiguratsioone palju vaja.EgertA kirjutas: 03 Apr 2021, 11:08 Mis mõõdus rehvid scorpa veljega alla läksid?
Endal plaanis ka sama velg alla panna aga esimese hooga sai liiga kõrge rehv võetud.
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Alguses läksid kõik 205/55, aga esisilda ei mahtunud ära. Panin 195 laiusega ja asi korras, kõrgus jäi samaks.
Tagasilda peaks 215 või 225 ka ära mahtuma selle veljega.

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Punasel õlivahetus, kilometraaž midagi ulmet küll polnud, aga üle aasta juba vahetamata. Uued NGK küünlad, vanad paistsid nagu on kütusesegu rikas. Ilmselt universaalne lambda otsas omadega. Soojalt kipuvad pöörded kõikuma mõnikord ja vahel kaob jõud ära ning kõrgematel pööretel on jälle tagasi. Peab selle ka mingi hetk ära vahetama kui aega. Uus õhufilter ning uued kojamehed, viimased hakkasid juba roostetama, jälle pikalt edasilükatud asi..
Kiirvahaga käisin auto üle, sest punase värvi rõõmud. Õigeks vahatamiseks hetkel aega pole, et pool ööd autot nühkida ja lakkuda.
51410km.







51410km.






'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Autokaubad24 kaudu sai uus lambda tellitud, kuid nädala lõpuks oli kiri, et toodet pole saada. Veidi vandumist ja uurimist - Raunexis olemas. Fixuses pakuti universaalset Delphi oma 60€-ga ja originaali rohkem kui 2 korda kallimalt võrreldes Raunexiga. Naljaninad.. Laupäeval sai läbi käidud ning mure lahendatud. Karpi nähes olin veidi imestunud, et selline asi riiulil veel vedeles. Võtsin uuesti uued küünlad, sest oli juba teada, mis vana lambda teinud on.
Uus kütusefilter läks ka. Uusi vaskseibe kahjuks kaasas polnud ning mujalt ei saanud tänu hilisele kellaajale, nii et läks käiku vanade kuumutamine ja nendega kokku tagasi.
Mingine Liqui Moly kütuselisand läks paaki.



Tihend lagunes ära, õnneks oli roima küljest kohe võtta:

Loomulikult maanteel torud puhtaks, mootor töötab jälle hästi. Soojalt jõud ära ei kao ja tühikäigul pöörded ei kõigu.

51690km.
Uus kütusefilter läks ka. Uusi vaskseibe kahjuks kaasas polnud ning mujalt ei saanud tänu hilisele kellaajale, nii et läks käiku vanade kuumutamine ja nendega kokku tagasi.
Mingine Liqui Moly kütuselisand läks paaki.



Tihend lagunes ära, õnneks oli roima küljest kohe võtta:

Loomulikult maanteel torud puhtaks, mootor töötab jälle hästi. Soojalt jõud ära ei kao ja tühikäigul pöörded ei kõigu.

51690km.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Punasel uuesti õlivahetus ja esitule kinnitus korda tehtud. Ülevaatusel käidud ning korras.
51812km.


51812km.


'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Mingi aeg sai punasele korralikum pesu tehtud, ka rauaeemaldiga. Siis vaha + Gyeon Wet Coat.

















Juuli lõpus sai väiksel kogunemisel ning sõidul käidud. Haapsalu -> Pärnu.


















Vabal ajal roima kallal nokitsenud veidi.
Polt otsustas puruks minna, aga sai kergema vaevaga kätte.

Traatkettaga puhtaks nii palju kui viitsimist oli, roostemuundur ja hiljem Hammerite peale. Uued juhthülsid vedelesid tööriistakastis aastaid, vahetasin needki ära. Uued poldid ka.

Vana support:

Uus:

Ketas ja klotsid läksid varudest kasutatud (vahetasin kunagi välja, arvates et ketas kõver, aga siiski ei olnud):

Rattakoobas:



Jällegi traatkettaga puhtaks ja mitu kihti happekrunti + hiljem mastiks ning muud tiiva taga olevad õõnsused ujutasin Dinitrol ML-i täis. Enne logari tagasipanemist ujutan veel terve koopa üle.


Tiivaservalt vana kivikaitse ja roostetäpid maha ja happekrunti peale:


Pigimattide mõõdu testimine, hiljem panin põrandale ära. Tuleb üks suurem pakk ligi võtta ja ülejäänud salong lõpetada.

Punasel eest otsast tilpnev laepolster sai viisakalt paika tihendi taha:



















Juuli lõpus sai väiksel kogunemisel ning sõidul käidud. Haapsalu -> Pärnu.


















Vabal ajal roima kallal nokitsenud veidi.
Polt otsustas puruks minna, aga sai kergema vaevaga kätte.

Traatkettaga puhtaks nii palju kui viitsimist oli, roostemuundur ja hiljem Hammerite peale. Uued juhthülsid vedelesid tööriistakastis aastaid, vahetasin needki ära. Uued poldid ka.

Vana support:

Uus:

Ketas ja klotsid läksid varudest kasutatud (vahetasin kunagi välja, arvates et ketas kõver, aga siiski ei olnud):

Rattakoobas:



Jällegi traatkettaga puhtaks ja mitu kihti happekrunti + hiljem mastiks ning muud tiiva taga olevad õõnsused ujutasin Dinitrol ML-i täis. Enne logari tagasipanemist ujutan veel terve koopa üle.


Tiivaservalt vana kivikaitse ja roostetäpid maha ja happekrunti peale:


Pigimattide mõõdu testimine, hiljem panin põrandale ära. Tuleb üks suurem pakk ligi võtta ja ülejäänud salong lõpetada.

Punasel eest otsast tilpnev laepolster sai viisakalt paika tihendi taha:


'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Veidike tehtud:


'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Ukseliistu liimisin ära:

Hunnikuga heliisolatsiooni olen juurde ostnud.
Uued paisupaagikorgid mõlemale autole ja Dohcile õlirõhuandur.
Korralikuma klapikaane leidsin, näis kas saab asja. Uus tihend olemas.

Eelmine nädalavahetus otsustas üks kaubikuvend vastassuunda ronida ning otse kümnesse sõita. Mina tegin parem- ning tema vasakpööret. Tema mind loomulikult ei märganud... Õnneks saime mõlemad õigel ajal pidama ja pääsesin hullemast.


Tellisin siis omale Blic stange, pidi kõige paremini sobima. Väga viga pole, välja arvatud originaal kummilisa külge saamine, mida sai lõbusalt haamriga lahmida ning teine meeldiv olukord, kus stangekinnituse poldipesal oli plastikujääk ees. Puurisin ära, polt läks keermesse... ja siis otsustas poldipesa ringi käima hakata. Ei viitsinud enam jaurata, tõmbasin tuimalt nipukaga kinni praegu. Aega saan, lahendan asja ikka poldiga. Liistudega ei olnud samuti enam aega jamada, sest toredad autotootjad omal ajal arvasid, et jube hea on sellised asjad panna kahepoolse teibiga.
Stange tagant said ligipääsetavad kohad Dinitrol ML-iga üle käidud.
Vana stange jääb siis roimale, saab visata Cossu replica nurka tolmu koguma. Kinnitusi nagunii tollel pole, udukaid samuti mitte, nii et ei ole viitsimist tegeleda viisakalt külge aretamisega. Lihtsam originaalstangele tükid külge liimida, üle värvida ja saab probleemideta (loodetavasti) külge panna.





Kõrvalistuja poolt vajab sättimist, aga seda vaatab teinekord.

Hunnikuga heliisolatsiooni olen juurde ostnud.
Uued paisupaagikorgid mõlemale autole ja Dohcile õlirõhuandur.
Korralikuma klapikaane leidsin, näis kas saab asja. Uus tihend olemas.

Eelmine nädalavahetus otsustas üks kaubikuvend vastassuunda ronida ning otse kümnesse sõita. Mina tegin parem- ning tema vasakpööret. Tema mind loomulikult ei märganud... Õnneks saime mõlemad õigel ajal pidama ja pääsesin hullemast.


Tellisin siis omale Blic stange, pidi kõige paremini sobima. Väga viga pole, välja arvatud originaal kummilisa külge saamine, mida sai lõbusalt haamriga lahmida ning teine meeldiv olukord, kus stangekinnituse poldipesal oli plastikujääk ees. Puurisin ära, polt läks keermesse... ja siis otsustas poldipesa ringi käima hakata. Ei viitsinud enam jaurata, tõmbasin tuimalt nipukaga kinni praegu. Aega saan, lahendan asja ikka poldiga. Liistudega ei olnud samuti enam aega jamada, sest toredad autotootjad omal ajal arvasid, et jube hea on sellised asjad panna kahepoolse teibiga.
Stange tagant said ligipääsetavad kohad Dinitrol ML-iga üle käidud.
Vana stange jääb siis roimale, saab visata Cossu replica nurka tolmu koguma. Kinnitusi nagunii tollel pole, udukaid samuti mitte, nii et ei ole viitsimist tegeleda viisakalt külge aretamisega. Lihtsam originaalstangele tükid külge liimida, üle värvida ja saab probleemideta (loodetavasti) külge panna.





Kõrvalistuja poolt vajab sättimist, aga seda vaatab teinekord.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Aknatõstuk, klaas ning mõned tihendid said paika:




'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Cossu replica stange sai maha müüdud ja karbikatted andsin ka niisama ära. Punase vana stange läheb roimale ette, sobib küll.


Originaal akuklemmid ei kõlba minu meelest kuhugi, nii et läksid järelturu asjad külge:




Uksed said kerevaha täis uhatud ning kokku pandud:








Mingisugused autoline kollased pirnid läksid lähituledesse:



Originaal akuklemmid ei kõlba minu meelest kuhugi, nii et läksid järelturu asjad külge:




Uksed said kerevaha täis uhatud ning kokku pandud:








Mingisugused autoline kollased pirnid läksid lähituledesse:

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Järjekordselt pidi punasele talvekad alla panema ja terve põhja kerevahaga üle tegema. Kere tegin mingisuguse Turtle Wax kraamiga.




Roimale läks juhipoole põrandale vilt maha:





Roimale läks juhipoole põrandale vilt maha:

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Punasel tegin õlivahetuse, -22°C käes tundus 10w40 liiga palju olevat 
Motuli 5w30, Hengst filter, uus karteripolt.
54478km.



Motuli 5w30, Hengst filter, uus karteripolt.
54478km.


'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i