
Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
No nüüd sain aru, pole seda junni tõesti 
			
			
									
						
										
						
Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Tervist!
Küsimus siis selline, kui ma paneksin 8mm vaheseibi/flantsi http://www.tyrelia.com/spacer-8mm-4-x-9 ... 13583.html kas siis mutrid ei ulatus enam poltideni ? Ise arvan, et mitte Või on mingi hea lahendus?
 Või on mingi hea lahendus?
Tänud
			
			
									
						
										
						Küsimus siis selline, kui ma paneksin 8mm vaheseibi/flantsi http://www.tyrelia.com/spacer-8mm-4-x-9 ... 13583.html kas siis mutrid ei ulatus enam poltideni ? Ise arvan, et mitte
 Või on mingi hea lahendus?
 Või on mingi hea lahendus?Tänud
- 
				Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
mul vist on 7mm, ja isegi hoidsid kinni, muidugi täis mutri jagu keeret enam ei olnud kinni, 3 ringi või nii jäi puudu
			
			
									
						
										
						Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Okey. Ilmselt 8mm enam ei toidaks, siis jääks mingi 5-6 ringi puudu
			
			
													
					Viimati muutis airborne, 19 Apr 2014, 11:09, muudetud 1 kord kokku.
									
			
						
										
						Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Ahh mida ma ajan!?  Tegelikult peaks vaatama 7mm vaheseibe, siis pole väga hullu midagi, kui paar keerdu puudu jääb
 Tegelikult peaks vaatama 7mm vaheseibe, siis pole väga hullu midagi, kui paar keerdu puudu jääb
			
			
									
						
										
						 Tegelikult peaks vaatama 7mm vaheseibe, siis pole väga hullu midagi, kui paar keerdu puudu jääb
 Tegelikult peaks vaatama 7mm vaheseibe, siis pole väga hullu midagi, kui paar keerdu puudu jääb- 
				Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
no ma usun et see on umbes mm sammuga keere, seega jääb kaheksa puhul 1 keerd rohkem puudu. võimalik on veel väiksema et'ga veljed või pikemad poldid rummudele, või mingid mutrid millel pikem kael
			
			
									
						
										
						Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Täna sai iluvõret tuunitud ( varsti pildid) ning sumps andis otsad, vajab natuke keevitamist 
			
			
									
						
										
						
Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Tere 
Äkki keegi oskaks aidata : Millist õli panna kemppidifferisse ?
Tänud
			
			
									
						
										
						Äkki keegi oskaks aidata : Millist õli panna kemppidifferisse ?
Tänud
- 
				Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
sama õli mis lahtisessegi
			
			
									
						
										
						Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Et kui nii öelda see differ sul nagunii peetis juba siis pane kõige odavam trans õli sisse .
			
			
									
						
										
						Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Selge  Tänud
 Tänud
			
			
									
						
										
						 Tänud
 TänudRe: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Nonii , sai paar klõpsu täna teha. 
Esimene pilt siis nö. tuunitud iluvõrest .

Teine pilt ühest valuveljest, mis on plaanis kevadel alla panna. Kuna velgedel ET42 või oli isegi 43(ei meenu täpselt) , siis see eeldab vaheseibe/flantse (umbes 6-8mm.)


Pilt ka roolist, vajab veidike värvi , peale värvimist on ilmselt noobel asi.


Sai veel soetatud kummid, mis lähevad tagavedrude vahele vähendamaks tagarataste lääpasust. Kummid laius on 25mm.

			
			
									
						
										
						Esimene pilt siis nö. tuunitud iluvõrest .

Teine pilt ühest valuveljest, mis on plaanis kevadel alla panna. Kuna velgedel ET42 või oli isegi 43(ei meenu täpselt) , siis see eeldab vaheseibe/flantse (umbes 6-8mm.)


Pilt ka roolist, vajab veidike värvi , peale värvimist on ilmselt noobel asi.


Sai veel soetatud kummid, mis lähevad tagavedrude vahele vähendamaks tagarataste lääpasust. Kummid laius on 25mm.

Re: Ford Sierra 1990 2.0 DOHC - airborne
Ahjaa , selline probleem on hetkel, et kundepoolne ukse lukusüsteem jampsib ja sellepärast on rüpest väljas terve kesklukusüsteem. Põhimõtteliselt väljast ust lahti teha ei saa. Seest tuleb linki üleva hoides põrutada laks uksele , et see avaneks. Ehk keegi oskab aimata, milles võiks viga olla? 
Tänud!
			
			
									
						
										
						Tänud!

