Käib sul sama häälega täpselt:rinu kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=JfSEaZIxRiw" onclick="window.open(this.href);return false;
Pikk ja igav aga point selles et nagu käiks.
Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Peaks vast ära mainima, et ta käivitus ainult gaas põhjas. Mistõttu kohe peale käima minemist oli peaaegu piirajas. Hääled on nii vägevad, et kurdiks võib jääda. Suitsu tuleb summutist nii palju, et tundub nagu üks rehv põleks kogu aeg. Süüde piisavalt hiline, et pool pauku käib alles summutis. Aga eks ma lähen proovin kas ta liigub kah.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Keerasin veelkorra süüdet ja panin käima. Käis nagu paremini küll aga hull benakas oli üleval. Krdi sisselaskekollel oleks nagu kusehäda olnud, soristas radika peale bena. Tagasivoolu voolikul polnud kolle poolses otsas klambrit peal... sai siis too kinni keeratud ja teine katse. Käivitasin uuesti ja ikka raibe soristas. Vähem küll kui eelmine kord aga nõme ikkagi ju. Võtsin vooliku küljest ja tegin juba pildidki ostuteema jaoks... aga pooletunnise jamamise peale otsustasin murenenud osa otsast ära lõigata lihtsalt. Voolikul selleks pikkust küll ja veel. Järgmine katse ja siis läks sõiduks kah (enam ei soristanud). Jõudu nagu oli aga hääled olid ikka väga imelikud. Iga kord kui seisma jäin siis mootor suri välja. Pidi kogu aeg gaasi peal hoidma. Edasi kruttisin tühikäiku ja uurisin kas temp lüliti töötab (ei tööta, kuumeneb ikka üle). Lõpuks tuli mingi tark vana ligi ja ütles, et ta vaatab mind juba pikemat aega, et ei saa ja ei saa seda aparaati käima. Käiks nagu 3 silindriga ja soovitas surveid mõõta. Kontrollimaks mitme silindriga käib soovitas küünlajuhtmeid käimise ajal maha kiskuda. Seda ma ka tegin ja kui neljandani jõudsin siis... juhtme küljest tõmbamine ei avaldanud mitte mingit mõju. Proovisin vana juhet ja sellega sama teema. Aga see tähendab ka seda, et see mootor käis ka ainult 2 silindriga (1., 2., ja 3. ära tõmbamisel jäi käima), mis on minu jaoks vägagi üllatav. Uskumatu masin ikka. Aga miks 4. ei käi ma ei tea, peab uurima hakkama. Läheduses polnud ühtki hingelist kes oleks sädet vaadata saanud ja tulin tulema.

E: Säde olemas. Miks 4. silinder tööd ei tee?
Pakuti välja liiga suured klapivahed näiteks. Õli ega jahutusvedeliku tase ei muutu seega kaanetihend nagu peaks. Küünlad vahetasin 1 ja 4 omavahel ära ja ikka ainult 4. ei käi.
Jah, ongi nii, kaitsme pesa viga. Aitähkubilius kirjutas:teinekord ei anna kaitsmel klemmid ka lihtsalt ühendust, mõnikord võib kaitse tervegi olla ja piisab liigutamisest lihtsalt...
E: Säde olemas. Miks 4. silinder tööd ei tee?
Pakuti välja liiga suured klapivahed näiteks. Õli ega jahutusvedeliku tase ei muutu seega kaanetihend nagu peaks. Küünlad vahetasin 1 ja 4 omavahel ära ja ikka ainult 4. ei käi.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
pihusti ei avane?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
BingoDexter kirjutas:pihusti ei avane?
Näppisin hommikul pihusti juhet, tõmbasin tagant ära, keerasin pihustit ühele ja teisele poole, juhe tagasi, sellist värki. Lükkasin veel kruvikeerajaga takka, et ikka kindlalt paigas oleks. Ja näe imet, kõik 4 silindrit töötavad.
Peale pühi läheb siis ülevaatuse teemaks.
On kellelgi ideid miks see asi suitseb nagu jube? Jube valge tossupilv on järgi.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Pakuks, et see kondents või halvemal juhul jahutusvedelik
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kui kondents siis pole hullu. Jahutusvedeliku taseme muutust ei ole viimaste päevade jooksul täheldanud, hoian sellel silma peal igal juhul. Igal juhul mida soojem mootor on seda hullemi tossab. Võib-olla kui pikem sõit ette võtta siis jätaks järgi.
Temp lüliti proovin pesumasina oma sebida, teen sama süsteemi nagu Escortile tegin. Keeran siis ise paika millal ventikad järgi võtab. Mingi suvalise Audi lüliti ostsin aga see ei tööta...
Temp lüliti proovin pesumasina oma sebida, teen sama süsteemi nagu Escortile tegin. Keeran siis ise paika millal ventikad järgi võtab. Mingi suvalise Audi lüliti ostsin aga see ei tööta...
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
http://youtu.be/6lI_BQBYGzo" onclick="window.open(this.href);return false;
Enam vast pole nii traktori häälega
Peale seda vahetasin veel õli ja õlifiltri. Tegin küla vahel mõne kiirema ringi ka, käib küll. Praegu häirib see, et summuti on nagu sõelapõhi, laseb läbi mitmest kohast.
Eile õhtul hakkas jube sitasti käima ja ei saanud aru milles probleem. Oleks nagu 3 silindriga käinud aga lihtsalt tühikäik oli sooja mootoriga liiga madal, selle pärast ei tahtnud käia. Geneka rihma pidi ka pingutama, vilises suht jubedalt.
Enne sõitma hakkamist peab veel esivedrustuse ära vahetama, praegu käivad amordid põhja igas suuremas augus.
Enam vast pole nii traktori häälega
Peale seda vahetasin veel õli ja õlifiltri. Tegin küla vahel mõne kiirema ringi ka, käib küll. Praegu häirib see, et summuti on nagu sõelapõhi, laseb läbi mitmest kohast.
Eile õhtul hakkas jube sitasti käima ja ei saanud aru milles probleem. Oleks nagu 3 silindriga käinud aga lihtsalt tühikäik oli sooja mootoriga liiga madal, selle pärast ei tahtnud käia. Geneka rihma pidi ka pingutama, vilises suht jubedalt.
Enne sõitma hakkamist peab veel esivedrustuse ära vahetama, praegu käivad amordid põhja igas suuremas augus.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
On see normaalne, et pidurit vajutades mootor pöördesse läheb? Mulle tundub äärmiselt imelik igal juhul. Lihtsalt koha peal vaikselt tiksudes vajutan pidurit ja mida kõvemini vajutan seda rohkem pöördesse mootor läheb. Suht nõme kui iga kord kui kõvemini pidurdada siis mootor karjub. Varem ei ole taibanud seda siin kirjeldada aga algusest peale selline asi olnud.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Gaasipedaal on pidurile liiga lähedal lihtsalt. Kui piduri põhja lajatan siis käib gaas ka põhja. Või on mu jalad liiga suured 
Need racing pedaalid ei kõlba ikka tänavasõiduks. Võib-olla võidusõidus oli hea kui pööre pidurdamisel ära ei kukkunud.
Aga selle testimise käigus vajutasin piduri täie jõuga põhja ja nüüd on pidurid peal ... lahe. Ei tulnud pidurid maha väikse sõitmise peale.
E: Nüüd on siis kõik jupid olemas ja läheb jälle ehituseks lahti. Niigi kaua juba sõita saanud
Need racing pedaalid ei kõlba ikka tänavasõiduks. Võib-olla võidusõidus oli hea kui pööre pidurdamisel ära ei kukkunud.
Aga selle testimise käigus vajutasin piduri täie jõuga põhja ja nüüd on pidurid peal ... lahe. Ei tulnud pidurid maha väikse sõitmise peale.
E: Nüüd on siis kõik jupid olemas ja läheb jälle ehituseks lahti. Niigi kaua juba sõita saanud
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Katsetasin siis amortide ja vedrude vahetamist. Amorti alt kinni hoidva poldi keerasin pikema jututa katki. Seepeale tekkis soov kogu esipüstak ajutiselt ära koristada aga üks asi jäi silma millele ma seletust ei leidnud.


Misjaoks seal selline asi on? Kuidas ma ta sealt lahti saan? Väikse poldikese keerasin lahti aga ei tahtnud ta tulla.
Õõtsa-stabika asja ära saamiseks mingit meetodit? Lihtsalt õige kujuga kang vahele või mis? Ei tahtnud see asi kangutamise peale lahti tulla.
Misjaoks seal selline asi on? Kuidas ma ta sealt lahti saan? Väikse poldikese keerasin lahti aga ei tahtnud ta tulla.
Õõtsa-stabika asja ära saamiseks mingit meetodit? Lihtsalt õige kujuga kang vahele või mis? Ei tahtnud see asi kangutamise peale lahti tulla.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
see jublakas on ABS andur, ja lihtsam viis on minna mööda juhet ning otsida pistik ülesse. Seda jublakat sealt käändmiku seest sa vaevalt tervelt kätte saad.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ei leidnud ühtki pistikut sellele... ainult see hoiab nüüd veel käändmikku kere küljes. Saaks selle anduri kuidagi viisakalt eemaldatud siis saaks ülejäänud kola viia kuhugi kus elektrit on.
Igal juhul ostetud vedrudel tundus paar keerdu rohkem olevat nii et peaks ikka kõrgemaks saama küll. Lootus jääb, et see ehitamine päris asjata pole. Lahti võttes tundusid rooliotsad ka jube vedelad, lähevad uued igaks juhuks. Õigupoolest rooliotsade teemat räägiti mulle juba aasta tagasi kui auto ostsin. Plaanis oli piduriklotse ka vahetada aga polegi vaja veel.
Lund vist see aasta maha ei tule nii et aega veel ehitada küll.
Igal juhul ostetud vedrudel tundus paar keerdu rohkem olevat nii et peaks ikka kõrgemaks saama küll. Lootus jääb, et see ehitamine päris asjata pole. Lahti võttes tundusid rooliotsad ka jube vedelad, lähevad uued igaks juhuks. Õigupoolest rooliotsade teemat räägiti mulle juba aasta tagasi kui auto ostsin. Plaanis oli piduriklotse ka vahetada aga polegi vaja veel.
Lund vist see aasta maha ei tule nii et aega veel ehitada küll.
-
suhkrupeet
- kasutaja
- Postitusi: 75
- Liitunud: 02 Dets 2008, 12:00
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Sul võibolla vanadel vedrudel mõni keerd ära murdnud......sierradel ikka mõnikord juhtub nii. Igatahes edu remontimisel!