Kõigepealt tuleb suport maha võtta, klotsid eemaldada ja piduri kolb välja suruda (kas kässari hooba liigutades või jalaga pressides, kui voolik veel küljes on). Siis minna külapeale peeneid stopperi näpitsaid otsima (mida te ei leia). Siis sealt august, kust kolvi välja surusid, seal põhjas nokitsed kruvikate vms asjadega stopri lahti ja lendab plinn üks vedru minema. Siis saad sealt põhjast veel ühe keermega jubina kätte ja siis alles tuleb see hoob pealt ära, kuhu kässari tross külge läheb(mis on kinni roostetanud ja tuleb tangidega meelitada). Siis kõikide asjade korralik puhastus + roostes pindade siledaks lihvimine(liivapaberi ja suitsutuhaga
 ). Ja supordi rem sari abiks ja kõik kokku. Selle splindi panekuks igati kasulik hea töölaud kruustangidega, erinevaid torujuppe jms, sõbra abikäed ja hea ümbritsev valgus.
 ). Ja supordi rem sari abiks ja kõik kokku. Selle splindi panekuks igati kasulik hea töölaud kruustangidega, erinevaid torujuppe jms, sõbra abikäed ja hea ümbritsev valgus.Kui kõik õnnestub, siis mõneks ajaks ehk toimib, kuni see urbliseks roostetanud kässari hoob jälle kinni jääb.
 
 
