
Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85 - lõpetatud
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Mul on ARK-st juba suht savi. Mulle meeldib 1.6 kindlustuse hind. Loodame, et ka see 2.9 ei jää seal viimaseks mootoriks 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
contact kirjutas:kui see vaid vaeva ära tasuks, siis saab ilusti 30%+ teha mootorile algse 1,6 pealt.
ja see jääks ka ilusti nn. seaduse piiresse, mis on algselt lubatud "kuni" 30%
kuid lihtsam oleks osta kohe cossu!
esiteks tuleb ümber ehitada masin 1,6 liitri pealt 2,0 v 2,4 liitri peale ja see vormistada. pärast 2,0 v 2,4 ehitada, milleks iganes.
asi on kinni vin koodis ...mille järgi on see mootori töömaht antud isendile. mõõtudelt ei ole ju cossu "kere" suurem/raskem.
kui ma nüüd ei eksi, siis ei meeldinud neile kütte nime vahetus mootori vahetuse koha pealt.
mk1 kolmeukselise suurim ja raskeim mootor oli 2,8, võimsaim cosworth. mootori vahetus ei ole hetkel probleemiks, veoskeemi muutmine on. see mis tehasest pandud on selle saab vabalt panna, kuid tehnika osakonna onudele pead niikuinii ette näitama. samamoodi nagu mina pean oma xr4i neile kunagi ette näitama kui ma tahan kasvõi originaal mootori tagasi panna, sest vahepeal on keegi passi löönud 2,3 diisel7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust.
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Jah ma sain aru et asi on selles 250 euris. Pmst ei ole probleemi tee mis tahad ja keegi ei kobise. Peaasi, et papp jookseb
.
Ühesõnaga peab eksperdile näitama ja siis ta ütleb, et jah sobib. 250 euri eest võin ülevaatuse ajaks korra aastas esisilla välja ka lülitada ju

Ühesõnaga peab eksperdile näitama ja siis ta ütleb, et jah sobib. 250 euri eest võin ülevaatuse ajaks korra aastas esisilla välja ka lülitada ju

Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
No see ARK on jah müstika ega nad seal ei tea autodest ega seadustest ka suurt midagi. Kuidas kellegi otsa treffad nii on. Mul oli escoga sedasi, et üks väitis, et ei tohi/saa midagi teha. Teine ütles, et milles kühvel sellele kerele on on suurim mootor 1,8 töömahuga diisel, seega võib vabalt panna 2,0zeteci. See on nüüd jutt kui on nö suva mootor, mitte antud isendi põhine. St Sierra sa võid võtta 1,6 cvh, ehitada selle rahulikult kas cosworthiks või 2,8 4x4-ks ja kõik on bingo-bango. Kui kellelgi on midagi ohkida siis näitad näpuga osade vahetamise ridu seaduses ja lisad, et kas ma teen teie kohta avalduse ebakompetentsuse suhtes? Sellest peaks piisama. Ja mingi Pärnu ARK saada kohe tsenseeritud, jörmidega pole mõttet asju ajada. See on mingi kohalik eripära nagu väidetavalt Tartus ei saa TÜV-i läbi kui on vasest piduritorud. Kus sellist porri varem on nähtud?
Sierra Is
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Suvel kui auto liigub võtan puhkuse ja hakkan asja ajama ehk. Praegu ootan näpud ristis kuni kaaned survestamises käinud on.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
kuskil oli jälle vastupidi, et nõuti just vaske, see ei lugenud et tehase originaal oli, aga pärnus üks vana pidi kiuslik olema küll, teine pidi ok olema, seeg soovitav ikkagi tallinnaga asju ajada
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Võin kõiki lohutada, et kuna selleks poolaastaks on finants otsas, siis uut midagi oodata ei ole. Sõitma ja siis rajal peeneks, kuni midagi laiali lendab ja siis tuleb uus mootor
Uuel mootoril hetkel 100% teada, et 4 klappi on kõverad ja juhtpuksid on kõik kerge lõtkuga. Kõik ketitallad on pees ja ketid tuleks ka uued panna. Seega on kuhu raha matta.
Auto juures muud muutunud ei ole, kui et esimesed coilid on valmis saanud ja ootavad allapanemist. Kui jõuab siis saab pagasniku põhjaga tegeldud ja esi klaas tellitud, mis ei olegi enam laokaup klaasiteenindustes.
Uus mootor neelab ilmselt kogu järgmise aasta eelarve, seega auto Võiks valmis saada 2012 v 2013 varem kindlasti mitte. Kuna see aeg on piisavalt pikk, siis võib paljugi muutuda.

Uuel mootoril hetkel 100% teada, et 4 klappi on kõverad ja juhtpuksid on kõik kerge lõtkuga. Kõik ketitallad on pees ja ketid tuleks ka uued panna. Seega on kuhu raha matta.
Auto juures muud muutunud ei ole, kui et esimesed coilid on valmis saanud ja ootavad allapanemist. Kui jõuab siis saab pagasniku põhjaga tegeldud ja esi klaas tellitud, mis ei olegi enam laokaup klaasiteenindustes.

Uus mootor neelab ilmselt kogu järgmise aasta eelarve, seega auto Võiks valmis saada 2012 v 2013 varem kindlasti mitte. Kuna see aeg on piisavalt pikk, siis võib paljugi muutuda.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Ma arvan et sul oleks odavam osta kuskilt komplektne ja töötav 24v mootor. Ei ole mõtet matta 10k mootoriremondi alla ja siis kuskil rajal keps välja lasta. Muidugi kui sul on plaan sierraga järgmised viis aastat igapäevaselt ringi vurada, siis oleks jah mõte uued kuluosad sisse visata. Mul on omal sarnane kogemus dohc scorpaga, ostsin romulast saksast toodud uueväärse ploki, igaks juhuks vahetasin kõik kuluosad uute vastu, sõitsin siis kaks aastat ilgelt hea mootoriga ja siis olid mahlad segi- plokikaanes pragu. Kuna kere oli ka läbi roostetanud, läks see vanarauda ja hakkasin sierrat ehitama.

Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Leida 24v mootor milles pole midagi vaja vahetada suht raske. Soovitus muidugi on igati õige aga eks näis mis saab. Ma olen korraliku mootori leidmise mõtte ammu juba maha matnud. Sul moto vist käib BOA juhtmestikuga kui ma mäletan õigesti. Minu ostetud moto käis BOB juhtmetega. Võiks mingi aeg proovida sinu auto peal kas see juhtmestik häält ka teeb nt 
Edit: 12.00 selgus, et kaaned on korras. Seega 4 klappi vaja uut ja 24 juhtpuksi mis on natuke kulunud

Edit: 12.00 selgus, et kaaned on korras. Seega 4 klappi vaja uut ja 24 juhtpuksi mis on natuke kulunud

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Eks need mootorid on jah sellised veits kehvakesed, enne ei tea kui pole sisse vaadanud. Samas meite kanti on paar täitsa toimivat mootorit sattunud. Mul siin sõber kah pani paar aastat tagasi taunusele ja kohe meelega ei vaadanud enne sissegi. Käib siis kaua käib.
Mul on jah BOA aju ja ise tehtud juhtmestik. Davai kolista oma juhtmepundar siiakanti ja proovime järgi. Kui toimib ilusti BOBi ajuga, siis teen enda oma ka ümber.

Mul on jah BOA aju ja ise tehtud juhtmestik. Davai kolista oma juhtmepundar siiakanti ja proovime järgi. Kui toimib ilusti BOBi ajuga, siis teen enda oma ka ümber.


Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
vatab suvel seda asja. Minu kätte sattunud bobikul olid saaled kõik küpsed. karaamid. kepsu omad nigu paber 
Sisu vaadates oli vist õlivahetusi üle ühe tehtud ja enne mind oli ka keegi seal sees käinud, sest silikooni oli igalpool mehesti. Eriti otsakaane all.
Kuidas õlipumba võlli ratta lahti saab

Sisu vaadates oli vist õlivahetusi üle ühe tehtud ja enne mind oli ka keegi seal sees käinud, sest silikooni oli igalpool mehesti. Eriti otsakaane all.
Kuidas õlipumba võlli ratta lahti saab

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
see oli seal lihtsalt koonuse otsas nagu ma aru sain sepiku jutust
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Ilma hoolduseta ei kesta jah ükski asi. Kui saaled nii läbi siis arvatavasti vänt ka tuksis ja vaja lihvida.
Õlipumba ratast hoiab kinni ainult poldi pingutusjõud, polt on vastupidi keermega!
Õlipumba ratast hoiab kinni ainult poldi pingutusjõud, polt on vastupidi keermega!

Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
see risu on nii kõvasti kinni et paha hakkab:S
Vändaga pole midagi teha, kuna keegi on õlikanali kinni keevitanud. Vändast teeme koera
Vändaga pole midagi teha, kuna keegi on õlikanali kinni keevitanud. Vändast teeme koera

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 1.6-> 2.9 4x4 1983 oliver85
Aa jah, õlikanali teema on ju loogiline- pole kepsu, pole saalet, pole õlirõhku. Pole probleemi keevitame õlikanali kinni!
On ikka uroode maapeal, raisk. Ei tea kas see peedik mõtles et omanik ei saa kunagi aru et mootor käib viie silindriga. Ja siis selle peale ka ei tulnud et kolb vastu vänta vajub.
Fordi jumal karistab seda lihtsurelikku veel sada aastat, kes sellise hüva pilli ära rikkus. Kusjuures minu mootorit lahti kiskunud tibla käekiri oli suht sarnane sellele. Veetorust lõigatud seib, kummist tehtud ketileevendi, nukkvõlli saaledel KOLMEL poldil JÄRJEST vint maha keeratud, kokku surutud asendis ketipinguti jne. Ei imestaks kui minu moto ka west coast customsist läbi käinud.
Oota aga miks seda ketiratast üldse maha tahad võtta?
Muideks scorpafoorumis keegi müüb cossut varuosadeks, mootor pidi suitsema. Äkki saad kahest saastast ühe toimiva mootori kokku, kui mõistliku hinnaga muidugi kätte tuleb.


Oota aga miks seda ketiratast üldse maha tahad võtta?
Muideks scorpafoorumis keegi müüb cossut varuosadeks, mootor pidi suitsema. Äkki saad kahest saastast ühe toimiva mootori kokku, kui mõistliku hinnaga muidugi kätte tuleb.
