O: madaldusvedrud ja amordid
Foorumi reeglid
Teema tõstmine mitte enne 7 päeva mõõdumist eelmisest postitusest. Alati võib lisada uut hinda või uut infot.
KONTAKT andmed (tel number, meil, msn, skype vms).
Asukoht
Dokumentide ostu müügi kuulutused on keelatud.
Teema tõstmine mitte enne 7 päeva mõõdumist eelmisest postitusest. Alati võib lisada uut hinda või uut infot.
KONTAKT andmed (tel number, meil, msn, skype vms).
Asukoht
Dokumentide ostu müügi kuulutused on keelatud.
O: madaldusvedrud ja amordid
Terv,
Kuna vedrustus on autol väsinud, siis peaks veidi uuendama, aga kui uuendada siis tahaks juba madalaks saada
Ise aga pole varem sellise asjaga tegelenud ja ei tea absull, mis madaldus ja vedru sinna panna võiks ( 1989a Sierra 2,0 88kw -dohc- )
Kui suur madaldus ette ja kui suur taha, et auto välimus jääks viisakas
Endale sobiks võimalikult madalaks, kohe nii madalks kui võimalik:)
Vedrud ja amordid peaks vist ostma kasutatuna, sest liiga palju raha selle alla panna kahjuks pole.. et pakkuda siis erinevaid asju ja kui keegi teadjam, kes on sellise asjaga tegelenud, siis kindlasti on oodatud arvamused ja soovitused;)
Oleks väga tänulik, kui annaks asjakohast infot ja siis ka asjakohaseid pakkumisi nii vedrudele kui ka amortdiele Nii kasutatuid kui uusi, kuid ise pooldaks pigem kasutatuid, ühesõnaga et saaks soodsalt auto madalaks ja vedrustuse korralikult toimima
Pakkumisi/soovitusi/ jne ootaks siia teemasse)
Paremat:)
Kuna vedrustus on autol väsinud, siis peaks veidi uuendama, aga kui uuendada siis tahaks juba madalaks saada
Ise aga pole varem sellise asjaga tegelenud ja ei tea absull, mis madaldus ja vedru sinna panna võiks ( 1989a Sierra 2,0 88kw -dohc- )
Kui suur madaldus ette ja kui suur taha, et auto välimus jääks viisakas
Endale sobiks võimalikult madalaks, kohe nii madalks kui võimalik:)
Vedrud ja amordid peaks vist ostma kasutatuna, sest liiga palju raha selle alla panna kahjuks pole.. et pakkuda siis erinevaid asju ja kui keegi teadjam, kes on sellise asjaga tegelenud, siis kindlasti on oodatud arvamused ja soovitused;)
Oleks väga tänulik, kui annaks asjakohast infot ja siis ka asjakohaseid pakkumisi nii vedrudele kui ka amortdiele Nii kasutatuid kui uusi, kuid ise pooldaks pigem kasutatuid, ühesõnaga et saaks soodsalt auto madalaks ja vedrustuse korralikult toimima
Pakkumisi/soovitusi/ jne ootaks siia teemasse)
Paremat:)
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
jaa selline võimalus on ka, aga
tahaks mingeid värvilisi vedrusi ja gaasiamorte, siis oleks juba nagu päris 


Re: O: madaldusvedrud ja amordid
lihtsam on osta amordid poest.. siit jäädki otsima.. aga vedrud saab ise ka värvida 

Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Enadal just sai sarnane tee läbitud, aga vastupidi. St. et ülimadalast sai kõrge(normaalne minu jaoks). Tooks aga välja asja negatiivsed küljed, mida enda puhul märkasin:
1. Alguse pilt oli selline, et kui 5 inimest autos, siis jooksis põhi vastu asfalti ja pildus sädemeid, ehk siis koos sõpradega sõita ei saanud, samuti lõi iga väikese konaruse peale stabikavarras vastu käigukastikoda.
2. Juhitavus oli väga kehv. Kinnitallatud lumega eelmine aasta ei saanud üle 60 üldse sõita, niimoodi hakkas ujuma ja mõjus juhitavusele negatiivselt. Vähemalt minu masina puhul oli nii, kuigi tegelikkuses peaks olema vastupidi. Sõiduk oli tehniliselt heas korras ja sild stenditud.
3. Masin luges kõiki teekonarusi ja asfaldiparandusi jms. Kui ka teeääres oli post ja selle vari ulatus teele, siis oli ka see tunda(hambaplommid raputas raibe ka välja)...
4. Kõik asjad autos nagisesid/kolisesid/krigisesid/kriuksusid, kuna vedrustus oli nii jäik ja raputas kõik asjad lahti.
5. Istusin põhja peal kinni iga teeäärde väravakohtadesse lükatud vähegi kõrgema lumevalli puhul, niiet labidas peab alati pagassis olema ja kindad ja aega peab olema talvel ka kõvasti rohkem varutud.
6. 185/65/R15 ratas alla ei mahtunud, kuna amorditaldrik ees madalamal ja taga istus koopas kinni...
7. Esimesed 2 nädalat autosse istudes lööd kindlasti pead vastu katuseäärt ära, kuna ei ole nii madala asjaga harjunud. Endal oli sama teema. Kui auto sain, siis oli madaldus all ja pea valutas püsivalt...
All olid mul siis orig. RS madaldusvedrud(ees)/amordid ja ilmselt taga olid kah...
Hetkel siis masin tõstetud nii, et 12cm on tiivaääre ja eelpoolmainitud 15" vahe ja auto kõrgus maast on 30cm. Masin on stabiilne ja hästi juhitav ka 100km tunnikiirusega sama teelõiku läbides kus siis eelmisel aastal üle 60 ei saanud. Ja mis kõige olulisem minu jaoks - masin on pehme(võibolla on asi ka minus ja olen oma MB-ga lihtsalt harjunud, mis igaiga suurema ebatasasuse peale lihtsalt õõtsub ja väiksemaid ei tunnegi).
1. Alguse pilt oli selline, et kui 5 inimest autos, siis jooksis põhi vastu asfalti ja pildus sädemeid, ehk siis koos sõpradega sõita ei saanud, samuti lõi iga väikese konaruse peale stabikavarras vastu käigukastikoda.
2. Juhitavus oli väga kehv. Kinnitallatud lumega eelmine aasta ei saanud üle 60 üldse sõita, niimoodi hakkas ujuma ja mõjus juhitavusele negatiivselt. Vähemalt minu masina puhul oli nii, kuigi tegelikkuses peaks olema vastupidi. Sõiduk oli tehniliselt heas korras ja sild stenditud.
3. Masin luges kõiki teekonarusi ja asfaldiparandusi jms. Kui ka teeääres oli post ja selle vari ulatus teele, siis oli ka see tunda(hambaplommid raputas raibe ka välja)...
4. Kõik asjad autos nagisesid/kolisesid/krigisesid/kriuksusid, kuna vedrustus oli nii jäik ja raputas kõik asjad lahti.
5. Istusin põhja peal kinni iga teeäärde väravakohtadesse lükatud vähegi kõrgema lumevalli puhul, niiet labidas peab alati pagassis olema ja kindad ja aega peab olema talvel ka kõvasti rohkem varutud.
6. 185/65/R15 ratas alla ei mahtunud, kuna amorditaldrik ees madalamal ja taga istus koopas kinni...
7. Esimesed 2 nädalat autosse istudes lööd kindlasti pead vastu katuseäärt ära, kuna ei ole nii madala asjaga harjunud. Endal oli sama teema. Kui auto sain, siis oli madaldus all ja pea valutas püsivalt...
All olid mul siis orig. RS madaldusvedrud(ees)/amordid ja ilmselt taga olid kah...
Hetkel siis masin tõstetud nii, et 12cm on tiivaääre ja eelpoolmainitud 15" vahe ja auto kõrgus maast on 30cm. Masin on stabiilne ja hästi juhitav ka 100km tunnikiirusega sama teelõiku läbides kus siis eelmisel aastal üle 60 ei saanud. Ja mis kõige olulisem minu jaoks - masin on pehme(võibolla on asi ka minus ja olen oma MB-ga lihtsalt harjunud, mis igaiga suurema ebatasasuse peale lihtsalt õõtsub ja väiksemaid ei tunnegi).
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
sigmari vanal olid ka -40 all ja 3 inimest autos siis pidevalt kraapis põhjaga maad.. ja sõi kummide sisemised ääred ära..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Kui sa tahad madaldust siis siit saad terve komplekti:
Vedrud- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/206925" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimesed gaasiamordid- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/201169" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagumised gaasiamordid- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/201925" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuidas need asjad omavahel toimima hakkavad ei oska öelda.
Raha küll läheb aga ega Sierrale korralikku kasutatud madaldust raske saada.
Vedrud- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/206925" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimesed gaasiamordid- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/201169" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagumised gaasiamordid- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/201925" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuidas need asjad omavahel toimima hakkavad ei oska öelda.
Raha küll läheb aga ega Sierrale korralikku kasutatud madaldust raske saada.
Viimati muutis PriiMarko, 14 Jaan 2011, 18:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
ot, kuid äkki hiilgad ja ütled, et mis need kummid siis on?PriiMarko kirjutas:Miku sa tahtsid vast rehvid öelda, kummid vähe teised asjad.
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Tarmo kirjutas:ot, kuid äkki hiilgad ja ütled, et mis need kummid siis on?PriiMarko kirjutas:Miku sa tahtsid vast rehvid öelda, kummid vähe teised asjad.
mina mina: "lubage mind!"
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?
kumm - see on tunneli poleerimisvarda naha kaitsevahend, liigse hõõrdumise vastu.
NB! selle jama võib ära kustutada kuna ei käi antud "madaldusvedrud ja amordid" teema kohta.
Viimati muutis contact, 14 Jaan 2011, 23:51, muudetud 2 korda kokku.
€-contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
see mis teil -tsenseeritud- otsa käib on kondoom, ei sisalda ta kummi miskist otsast. vene ajal kummi nime kandnud tänapäeva rehvid on kah nafta toodang. seega, palun, kui te olete nii targad et teate et auto rattad on naftast mitte kummist, siis ärge näidake ennast kohe veel lollimana ja rääkige et presku on kummist
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Ära nüüd pahanda.
Väike nali, koolis nii õpetataks, et autol on rehvid, poldil on keere ja laes on hõõglamp.
Kustutasin selle lause juba ära.

Kustutasin selle lause juba ära.
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Okok
ühesõnaga et suht nõrk teema selle vedrustusega.. sierra lonkab siis vanaviisi edasi
Teaks mida sinna alla otsidagi, aga praegu on kõik nii lahtine ja ei soovi rahaga katsetama ka hakata, mis sobib ja mis mitte
Lootsin, et kellegil äkki passib midagi nurgas, mis vanast püstolist üle on jäänud või on endal mingi mugav kombo all, mida võiks jagada.. mis vedru ja mis amort
Kõik kes viitsivad veidi sellesse teemasse süveneda- tänud ja tänud ka neile, kes juba vastanud

Teaks mida sinna alla otsidagi, aga praegu on kõik nii lahtine ja ei soovi rahaga katsetama ka hakata, mis sobib ja mis mitte
Lootsin, et kellegil äkki passib midagi nurgas, mis vanast püstolist üle on jäänud või on endal mingi mugav kombo all, mida võiks jagada.. mis vedru ja mis amort
Kõik kes viitsivad veidi sellesse teemasse süveneda- tänud ja tänud ka neile, kes juba vastanud

Re: O: madaldusvedrud ja amordid
mina mina: "lubage mind!"
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?
rehvi tootmiseks kasutatakse kautšuki( maakeeli kummipuu), mis algselt on hele mögin.. sinna lisatakse tahma, mis annab rehvile musta värvi. lisaks jäikuse ja rehvi omaduste parandamiseks jne lisatakse terve rida muid ilusaid asju.
aga nafta järgi ei lõhna siin küll midagi.
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?
rehvi tootmiseks kasutatakse kautšuki( maakeeli kummipuu), mis algselt on hele mögin.. sinna lisatakse tahma, mis annab rehvile musta värvi. lisaks jäikuse ja rehvi omaduste parandamiseks jne lisatakse terve rida muid ilusaid asju.
aga nafta järgi ei lõhna siin küll midagi.
€-contact
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
contact kirjutas:mina mina: "lubage mind!"
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?
rehvi tootmiseks kasutatakse kautšuki( maakeeli kummipuu), mis algselt on hele mögin.. sinna lisatakse tahma, mis annab rehvile musta värvi. lisaks jäikuse ja rehvi omaduste parandamiseks jne lisatakse terve rida muid ilusaid asju.
aga nafta järgi ei lõhna siin küll midagi.
Alari sierra

Teemasse kah. Mina soovitaks vähemalt amordid uued osta. Vedrudel lõika keerd maha ja on suht koht ok. Tagant 2 keerdu on nt tänavale palju.
Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Võib ka lihtsalt mingeid talutavaid sierra esiamorte ja vedrusi pakkuda.. ehk paneb midagi kokku.. sesmõttes et sõita oleks vaja, aga praegu ujub ja tuiab teel suht ... ... hästi