 igatahes siis mõtlesin et lisan oma suksust ka miskit siia.
 igatahes siis mõtlesin et lisan oma suksust ka miskit siia.kuna tegemist on juba mahakantud autoga, siis ma ka ei oska selle aastat öelda, aga vist oli 91a masinaga tegemist. rohkem on see mulle hobi ja tööautoks, maanteelooma sellest et vaevalt enam saab, kuna põhja all on roosteuss üsna tubli töö teinud aastatega. soetasin selle endale sellel kevadel 3500eegu eest, üldplaanis paistab nagu enamvähem, aga lähemalt vaadates leiab ikka vigu, nn. roostet koopaservades, oksüdeeruvad aknatihendid, paar kolm päris head punni on üleval tegelt, mölk juhipoolses esitiivas, kahe kohapealt on ka vanad pahtliparandused üles kooruma hakanud ja päikese käes paistab värvi peal ka igasugu kriipse ja asju, aga õnneks mitte sügavaid.
mootor on veel üsna hea, töötab korralikult ja ei tossa ega suitse midagi, siiamaani on veel hommikukülmadega käima ka läinud, plokisoojendus on ka täitsa olemas, ei tea veel kas töötab ka aga eks siis saab näha kui kraadiklaas alla 15- viskab. turboga on nüüd viimasel ajal mingi jama tekkinud, kuidagi undab või ulub liigapalju.
Ise ma olen praeguseks selle kallal niipalju nokitsenud, et pm. terve kundepoolne veermik on väja vahetatud, kuna ees oli vedru pooleks ja taga jooksis laager laiali. veel sai karteripõhi ka välja vahetatud, kuna kruusateel käis üks liiga kõrge kivi põhja-alt läbi. esimesed pidurikettad vahetasin ka välja, kuna eelmised olid üsna kõverad. kindlasti on veel nipetnäpet mis kohe meelde ei tule, mõningad juhtmetööd on ka tehtud, kus miskid ei anna ühendust enam.
nagu eelpool juba mainisin, et see on tööautoks ja niisama hobiautoks, millaga niisama mööda kruusakaid rallitada, sellest tulenevalt on plaan lähiajal auto kuskil 15cm kõrgemaks saada. Kuna suvega on üks tagavedru läbi tulnud, siis esimene asi on poolraami keevitus ja peale seda lähevad scorpio vedrud taha, hiljem mõtlen ka midagi esiotsa kergitamiseks. Rattad käivad ikka liigapalju koobasse ja ei taha enam taguotsa järgi lohistada.
Tekst läks üsna pikaks vist, pole just suurem asi mootor kah, vaevalt et keegi lugeda viitsib, aga vähemalt on olemas
 Isegi kolmandaga laseb kruusal külg ees täitsa hästi, aga asfaldil kummisuitsetamisest ei tule midagi välja, kaks meetrit musta triipu ja siis nagu kohe kohe sureks välja
  Isegi kolmandaga laseb kruusal külg ees täitsa hästi, aga asfaldil kummisuitsetamisest ei tule midagi välja, kaks meetrit musta triipu ja siis nagu kohe kohe sureks välja 
mõned pildid ka siis http://nagi.ee/photos/eestinagimees?pic ... =t&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

 Aga kuna tal dokumente ei ole, siis nö põllurallikas?
  Aga kuna tal dokumente ei ole, siis nö põllurallikas?







 süüde sai paika pandud tunde ja kuulmise järgi, neljanda katsega sain masina tööle
   süüde sai paika pandud tunde ja kuulmise järgi, neljanda katsega sain masina tööle 
