Postitus
Postitas AlarT » 28 Juun 2010, 17:20
Ma tahan öelda seda, et selline hulle üle 2 korra võimsuse tõstmine, pole lihtne ja odav lõbu.
Samuti tahan öelda seda, et mootorit ei saa sealjuures jätta stocki.
Me võime tõsta 10-30kw, siis peab ehk mootor vastu, aga üle selle, hakkavad tekkima juba küsimused.
Kõik sõltub muidugi mootorist kah, üleüldse turbo tapab mootorit rohkem, kui selle võimsuse tõstmine vabalthingavana.
Muidugi on turbo tihti lihtsam viis võimsust tõsta.
Peaks veel ära mainima, et originaalsidur hakkab ka väga kiiresti kuluma.
Tahan öelda veel ka seda, et lihtsalt kui tahad võimsust saada, siis tihti on kasulik hankida mootor, mis juba on tükkmaad võimsam, mis on tehase poolt sellega arvestatud, mis peab ka oma võimsuse vastu.
Loomulikult on sellised tavalise mootori tuunimise projektid huvitavad, aga neid tasubki peamiselt teha enda hobikorras, rahaliselt on nad tavaliselt ebatasuvad.
Sest odavam on osta valmis mootor, mis on tükkmaad võimsam, lihtsam kah ja vastupidavamad.
Aga projektid on ikka lahedad, nii, et kes viitsib, huvi on ja raha on, laske käia.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.