Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
esimese kahe pildi peal on tõesti silmapete nagu oleks ruumi veel
aga kolmandal pildil mis pealt tehtud juba selgesti näha koht. Korralikult teostatud töö tglt, aga stiililt niiväga ei klapi stock sierraga veel minusilmis 
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
just stock ongi see, mis tiiva välimuse ära tapab ja ei taha kuidagi sinna sobida. seda vaatasin ma juba siis, kui tiiva peale sain.... no k...t, midagi jääb puudu, et asi pole õige. tiib iseenesest nagu kõrge ei ole, suht selline keskmine. on ka kõrgemaid. aga jah!? eks saab nüüd tulevikus vähe tööd tehtud kere joonte kallal. osad jooned bumpritega ja osad jooned lähevad siis ümber väänamisele.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
mõtlesin tükk aega mis selle tiiva nii ette viib...see jalgade tagumine külg on sul ju ettepoole viidud kursiga.....peaks olema sama kursiga nagu esimene post siis sobiks kere joontega.
XR4 2.9i
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
5 lehel on jalad üksikult näha. see, mis tagnt on ettepoole kaldega on jalast tükkimaad õhem ja lihtsalt tugevdus. kui need ära lõigata, siis kaoks ettekalle ka ära.
aga seda on näha ainult küljepealt, eest ei paista ja tagat otse vaates jääb ta jämeda osa varju seega pole ta eriti märgatav.

aga seda on näha ainult küljepealt, eest ei paista ja tagat otse vaates jääb ta jämeda osa varju seega pole ta eriti märgatav.

€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
paberitega disler oled?
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Kuldsed käed !
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
mees nagu orkester rsk...kõike teeb
oleks ma ka nii osav...
-
kalevipoeg
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Kas sel kastil mingi funktsioon ka on, vänt oleks nagu küljes?
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
waher kirjutas:paberitega disler oled?
pabereid ei ole ja nendega ma tööd ei tee... tööd teen kätega! ja pea on see mis asju välja mõtleb.
nii palju, et jooniseid ma eriti käsitsi ei tee aga vahest saab ka seda nõks tehtud, muidu läheb kõik autocadis.
aint mida käsitsi teen on pildi ruumiline vaade, et mida see endast kujutada võiks, kui valmis saab.
teostus on ideest kuni paigalduseni.
jah vändal on see funktsioon, et tegu on leierkasti imitatsioonigakalevipoeg kirjutas:Kas sel kastil mingi funktsioon ka on, vänt oleks nagu küljes?
kui asi peaks kedagi rohkem huvitama siis ps. võib rohkem infi saada ja mõningaid asju paljudest tehtud asjadest pildimaterjalina näha. kõike tehtud pole lihtsalt õnnestunud pildile jäädvustada.
aga üks käega katsutav teile kõigle on sõpruse kasiino taastaud uksed ainult ei kandnud väri ise peale.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Autocadis on tegelikult 3d funktsioonid ka täiesti olemas. Olen terveid majaplaane teinud autocadis 3d's.contact kirjutas: aint mida käsitsi teen on pildi ruumiline vaade, et mida see endast kujutada võiks, kui valmis saab.
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
ma nii palju veel cadi kasutada ei oska, et saaks kõik jooned oma tahtmist mööda paika väänata.2D mudelitega probleemi pole saab hakkama ka kõverjoontega. aga 3D mudelit veel koostada ei oska kuna olen ise cadi nullist õppinud. ühe tallinnas, nõmmel asuva maja eskiisprojekti ka valmis teinud, oma 2aasta õpitud ja omandatud tadmistega. aga eks õpin ikka veel seda cadi kasutama, sest tahan selle 3D ka selgeks saada. ma tean ka miks ma ei oska, seda 3D kasutada kuna ei jõua mulle kohale traatmudeli kordinaatide värk. kus on "0 punk või, mis teljel see 90° asub ja kuhu suunda ma teda liigutama pean, et asi metsa ei läheks. igaljuhul olen ma 3D proovinud kasutada ja sellest aru saada. küll kunagi ma ka selle selgeks saan, kui rohkem aega tegeleda.Teet01 kirjutas:Autocadis on tegelikult 3d funktsioonid ka täiesti olemas. Olen terveid majaplaane teinud autocadis 3d's.contact kirjutas: aint mida käsitsi teen on pildi ruumiline vaade, et mida see endast kujutada võiks, kui valmis saab.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
täna, õpetasin IT alaga tegelevale sõbrale, puidutöötlemise võlusid.
sai ise mõned operatsioonid läbi teha, kuid pinkidele ligi ei last. nii ohutuse mõttes!
nii.... kohe mitte ei saanud käsi paigal hoida ja pilk kisuks vägisi istme poole. nii siis vaatasin natuke istet.. vaatain, kus on kruvikeeraja .... järgmiseks oli juba torx ja mutrivõti näpuvahel. ja nii 40 min pärast oli ....
sellest istmest... ainult

järgi see!

tänaseks hea küll! korras
sai ise mõned operatsioonid läbi teha, kuid pinkidele ligi ei last. nii ohutuse mõttes!
nii.... kohe mitte ei saanud käsi paigal hoida ja pilk kisuks vägisi istme poole. nii siis vaatasin natuke istet.. vaatain, kus on kruvikeeraja .... järgmiseks oli juba torx ja mutrivõti näpuvahel. ja nii 40 min pärast oli ....
sellest istmest... ainult

järgi see!

tänaseks hea küll! korras
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
täna sai siis, sõiduk garaaži vintsitud. arutasin lahti õhu kopsiku ja võtsin küljest ka gaasisiipri kopsiku. teada sain kuidas see gaasiregulltift toimib ja kust seda keerata saab
(see mis jääb gaasisiibri otsas oleva talla alla)
sikutasin ka bena äravoolu lahti ja andsin võtit (pekki vale ots, lasin mootori bena täis) võtsin vaakumklapi juurest lahti.
aga vähemalt toimis
muu savi .... selle osa lasin veega üle kuhu bena peale läks.
lappasin asjad tagasi ja keerasin kinni ... andsin võtit korra kohis ja keerasin korra veel ja laksust tööle. gaasipedaalile sai ka vähe vedru pingutust tehtud nüüd vähe äkilisem.
sai siis sipsitud see siibrikruvi ka enamvähem paika sinna 1000 rpm. lähedale. kahjusk pole pilli, millega õigeid pöördeid näha kuna taho pekxab naguinii segast. pöörded sai enam-vähem, taho ja kõrva järgi paika säätud.
aga mis kõikse kehvem juhiuks ei jää enam kinni... ei lukusta end vastuse külge, kui ukse kinni lükkad.
sikutasin ka bena äravoolu lahti ja andsin võtit (pekki vale ots, lasin mootori bena täis) võtsin vaakumklapi juurest lahti.
aga vähemalt toimis
lappasin asjad tagasi ja keerasin kinni ... andsin võtit korra kohis ja keerasin korra veel ja laksust tööle. gaasipedaalile sai ka vähe vedru pingutust tehtud nüüd vähe äkilisem.
sai siis sipsitud see siibrikruvi ka enamvähem paika sinna 1000 rpm. lähedale. kahjusk pole pilli, millega õigeid pöördeid näha kuna taho pekxab naguinii segast. pöörded sai enam-vähem, taho ja kõrva järgi paika säätud.
aga mis kõikse kehvem juhiuks ei jää enam kinni... ei lukusta end vastuse külge, kui ukse kinni lükkad.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
täna sai siis ukse sulguri sistaim ka välja vahetatud. selgus see pisiasi, et ta ei tomi nii nagu peab ja üks traadijupp loivas ka sealt välja. nüüd asi vahetatud ja töötab!
mootor läks ka nobedalt tööle!
mootor läks ka nobedalt tööle!
€-contact