Raamist aga niipalju,et järele pole tast suurt midagi jäänud aga sel polegi vahet sest nagunii tuleb uus teha ja vana juust välja lõigata.Vana vedru muuseas hoidis nn raami peal suur tükk klaasfiibrit ja alumiinium plaadike
 
 
Teine pool,mis polegi kõige hullem,võttes arvesse esimest.

On ka positiivseid asju,mis natuke paneb rõõmustama ka.
Autol esisillas all tutikad pidurikettad koos klotsidega ja vedrustus tundub kuidagi värske.


Varsti peaks nende poole pealt ka lõpuni jõudma siis saab pm kruntima ja pahteldama ja mõllama hakata.
 need mis enne olid oleks pidurdamisel ära murdunud
 need mis enne olid oleks pidurdamisel ära murdunud 





 vaatlemisel selgus et uuem on vähe teise kujuga käigukasti alt...mõtekas on siis juba uuem stabikas panna..teinekord vähem jauramist kui vaja kast maha võtta
 vaatlemisel selgus et uuem on vähe teise kujuga käigukasti alt...mõtekas on siis juba uuem stabikas panna..teinekord vähem jauramist kui vaja kast maha võtta 