Et mis viga ja kuidas lahendada,keegi arvas et jätab vahele kuna küttepump hakkab otsa saama?
2.3 diisel probleemid
-
kalmer1989
- kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
- Asukoht: Saku/koeru/v-maarja
2.3 diisel probleemid
Külmkäivitust tehes jätab mootor suhteliselt palju vahele ja suitseb seetõttu (sinine suits)
Et mis viga ja kuidas lahendada,keegi arvas et jätab vahele kuna küttepump hakkab otsa saama?

Et mis viga ja kuidas lahendada,keegi arvas et jätab vahele kuna küttepump hakkab otsa saama?
Sierra pole auto vaid elustiil 
Re: 2.3 diisel probleemid
eelduste kohaselt tuleb pihustiotsad uued lasta panna spetsialisti poolt, et oleks õige survega... näituseks Siemann, Raivo Türi v Türi-Alliku 385 7018 eelneval kokkuleppel
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.3 diisel probleemid
mina arvan et vaata oma eelsoojendus küünlad kõigepealt üle
Re: 2.3 diisel probleemid
minul ka suhteliselt sama probleem aga hullem on see et starterist ei lähe üldse käima....ainult kui veits lükates aidata ja käivitada siis läheb 
XR4 2.9i
Re: 2.3 diisel probleemid
Kui starterist ei taha minna ja lükates läheb siis võimalus ka et mootor hõre ?
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: 2.3 diisel probleemid
no kui sinine suits siis on ilmselt pihusti otsad jah, et ei pihusta korralikult ja/või jääb tilkuma või lihtsalt laseb surtsu liiga vara ära.kalmer1989 kirjutas:Külmkäivitust tehes jätab mootor suhteliselt palju vahele ja suitseb seetõttu (sinine suits)
Et mis viga ja kuidas lahendada,keegi arvas et jätab vahele kuna küttepump hakkab otsa saama?![]()
![]()
pumba eluiga on siiski suht pikk, kui just ilma filtrita ei sõida. aga eks kui pihusti otste vahetus(või pihustite reguleerimine) ei aita siis saab edasi kaevata viga.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.3 diisel probleemid
aga miks te ei hakka viga eemaldama mootori vahetusega?
selgelt öeldud ju et külmalt on viga
kõik kellel diislid on proovige järgi külmalt ilma eelsoojenduseta käivitada, vaadake mis värvi teil sumpast siis autol tuleb ja kas turtsub. suht selge imho et viga eelsoojendus küünaldes. pihustitega peaks olema ka soojalt jama, sama ka pumbaga
selgelt öeldud ju et külmalt on viga
kõik kellel diislid on proovige järgi külmalt ilma eelsoojenduseta käivitada, vaadake mis värvi teil sumpast siis autol tuleb ja kas turtsub. suht selge imho et viga eelsoojendus küünaldes. pihustitega peaks olema ka soojalt jama, sama ka pumbaga
Re: 2.3 diisel probleemid
Hmm, mul oli ka mingi sama jama, a panin minerali asemele 10w40 täissündi vahetasin filtrid ära ja hoopis teine teema. Muidugi on alati abiks mingi kümmekond kilti maantee peal kolmanda käiguga sõita.
Üldiselt ajavad kõik külmalt käivitades sinist välja.
Üldiselt ajavad kõik külmalt käivitades sinist välja.
Re: 2.3 diisel probleemid
külmkäivitusega on see teema,et see klapp mis on ploki küljes ja millest läheb tross pumba külge , see klapp ei funka. esimese hooga proovi seda hooba lükata käega salongi poole ja proovi siis käivitada kui eelsüüteküünlad korras ei toimu mingit lonkamist enam ja see hoob vajub soojenedes tagasi. hiljem lõika see tross katki ja areta mõne auto tooreklapp salongi, minul oli lihtsalt tross mis tuli salongija toimis. korraks tõmbad ja ta jääb ise peale kuniks mootor soojeneb ja ise vajub tagasi
jään fordide juurde
Re: 2.3 diisel probleemid
aga mul selline asi et see hoob on kogu aeg seal salongi poolses asendis ja ikka hommikul käima pannes lööb sinise pahmaka välja alguses minuti paar puterduab siis hakkab ilusti tööle..
siis küsimus veel et mis viga on kui enne käima pannes peab pedaali pumpama (see ainult külmaga vahest ka soojalt)
ETTE TÄNADES
AITÄH
siis küsimus veel et mis viga on kui enne käima pannes peab pedaali pumpama (see ainult külmaga vahest ka soojalt)
ETTE TÄNADES
AITÄH
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Re: 2.3 diisel probleemid
Kui puterdab siis needsamad asjad, mis eelnevalt kirjas juba:
1) kontrolli, kas ikka kõik eelsoendusküünlad töötavad korralikult
2) lase pihustiotsad üle kontrollida, kas ikka pihustavad mitte ei "sirista"
Ja kui pedaali pead pumpama, siis arvatavasti etteandepumba labad kulunud, need eboniidist ja vaja välja vahetada.
1) kontrolli, kas ikka kõik eelsoendusküünlad töötavad korralikult
2) lase pihustiotsad üle kontrollida, kas ikka pihustavad mitte ei "sirista"
Ja kui pedaali pead pumpama, siis arvatavasti etteandepumba labad kulunud, need eboniidist ja vaja välja vahetada.
Re: 2.3 diisel probleemid
nii täna sai siis õpetaja soovitusel kütuse lisandit pandud ja nüüd jumala must suits taga ning sinist enam ei tule
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Re: 2.3 diisel probleemid
must suits on õhu puudus, vaheta õhufilter . mis lisandit panid?
jään fordide juurde
Re: 2.3 diisel probleemid
kleenfloo
mingi k991
aga õhufilter on äsja vahetatud ka kütuse filter
aga kuidas aru saada et pump hakkab otsa saama või siis mootor hõre
mingi k991
aga õhufilter on äsja vahetatud ka kütuse filter
aga kuidas aru saada et pump hakkab otsa saama või siis mootor hõre
auto all ma sündisin ja suren ka;)