3,64 on dohci diffri numbrid, ja kui dohc suudab sellega minna 195+ siis ma ei tea mis su autol viga on muidugi käigukast loeb kah, kas sul on mt74 seal otsas, kui 2,8 siis ei tohiks olla
tarmo kirjutas:3,64 on dohci diffri numbrid, ja kui dohc suudab sellega minna 195+ siis ma ei tea mis su autol viga on muidugi käigukast loeb kah, kas sul on mt74 seal otsas, kui 2,8 siis ei tohiks olla
Käigukast peaks olema mt75 ainult starter on teisel pool dohci differ oli minul originaalis 3,62
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v
no mul oli 3,64 ja see vahe kas 3,62 või 3,64 on nii väike et su tsenseeritud seda küll ei tunne ega silm märka
kui räägid 2,8l v6 siis vähemalt sierral pandi sinna type 9 ehk tagurpidi käik on vasakule ülesse.
kui räägid 2,9 siis sellele pandi mt75 ja tagurpidi käik on paremale alla
tarmo kirjutas:no mul oli 3,64 ja see vahe kas 3,62 või 3,64 on nii väike et su tsenseeritud seda küll ei tunne ega silm märka
kui räägid 2,8l v6 siis vähemalt sierral pandi sinna type 9 ehk tagurpidi käik on vasakule ülesse.
kui räägid 2,9 siis sellele pandi mt75 ja tagurpidi käik on paremale alla
Tagurpidi käik on paremale alla,yhel tuttaval sama moto scorpiol peal ja temal ka 2.8L 110kw.
V6ta nyyd näpust
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Räägin küll vanainimesejuttu, aga mis vahet seal on, kui palju ta välja jookseb? Tähtis peaks olema hoopis see KUIDAS ta sinnani läheb(200 on niikuinii selline kiirus, millega kiiretele autodele vastu ei saa). Ja raja peal on oskused kordades kordades rohkem olulisemad, kui lõppkiirus...
<priit@liiklen vanaemakiirustel >
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
italianopriit kirjutas:Räägin küll vanainimesejuttu, aga mis vahet seal on, kui palju ta välja jookseb? Tähtis peaks olema hoopis see KUIDAS ta sinnani läheb(200 on niikuinii selline kiirus, millega kiiretele autodele vastu ei saa). Ja raja peal on oskused kordades kordades rohkem olulisemad, kui lõppkiirus...
<priit@liiklen vanaemakiirustel >
No oleks hea kui läheks 200 aga kuna ei lähe siis pean leidma vea miks ei lähe.
M6tlesin et vahetan terve tagu silla ära natukene v6imsamate piduritega ja millel ka stabilisaator all nimelt minu sillale ei saa stabikat panna ei ole kinnitusi ja l6ikama ja keevitama ei viici hakkata
Sild tuleb siis teise 2.8 pealt ehk xr4 ja pealt
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Midagi peab jama olema ratta ringi laskmine ei ole mingi probleem kruusal peenestades v6tab ka neljandaga ratta ringi korralikult aga kiirus see on probleem j6udu minumeelest ylearugi
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v
tann15 kirjutas:
Midagi peab jama olema ratta ringi laskmine ei ole mingi probleem kruusal peenestades v6tab ka neljandaga ratta ringi korralikult aga kiirus see on probleem j6udu minumeelest ylearugi
Tahtmatult küll, aga kindlasti kõlan juba õelalt. No siiski, kui sa kuskil kruusa peal peenestamas käid, siis mille pärast on vaja üle 200 lõppkiirust??? Et lõkke ääres suuremaid numbreid välja hõigata? Parem sõida hoolega oma kodukandi radu ja lihvi kurvikiirustega ajast sekundeid maha. Päriselt kah ei taha halvasti öelda ja teemast totaalselt mööda panna, aga kõike ei saa ka endas hoida
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
tann15 kirjutas:Midagi peab jama olema ratta ringi laskmine ei ole mingi probleem kruusal peenestades v6tab ka neljandaga ratta ringi korralikult aga kiirus see on probleem j6udu minumeelest ylearugi
ma ei saa vaadata kah mis mul tagasild on sest silt puudu (no väga ei otsinud, kuid minuarust ei olnud seal kus olema pidi).