bensiini peale eriti ei jäägi...Dohc sierral keskmine küttekulu suvel 8 l/100km kohta...minu jaoks palju (nüüd)
Vaadake ilusaid sierra-si :)
no 8 pole ju niipalju midagi. kuidas muidu üldse see DOHC moto on fordil?TOm kirjutas:sest ma olen üliõpilane ja raha kulub seoses kooliga ikka päris palju
bensiini peale eriti ei jäägi...Dohc sierral keskmine küttekulu suvel 8 l/100km kohta...minu jaoks palju (nüüd)
jupid kallid? igasugune info on teretulnud, kuna pole ennem fordi omanud.
Termostaat - ~60 eeksu
Esimesed õõtsad koos sarniiridega - ~350 eeksu tükk
Igasugu puksid - 20 kuni 150 eeksu tükk
Plokikaane tigend - ~200 eeksu
Mingi voolik (ei mäleta milline neist) - ~100 eeksu
Rohkem umbkaudseid hindasid meelde ei tule. Jupid tegelt odavad suhteliselt. Pealegi varuosi ka laialdaselt saada. Muidugi ei tasuks kasutatuna osta mingeid sarniire ja pukse - need ei maksa palju ja pealegi turvalisus loeb midagi.
Esimesed õõtsad koos sarniiridega - ~350 eeksu tükk
Igasugu puksid - 20 kuni 150 eeksu tükk
Plokikaane tigend - ~200 eeksu
Mingi voolik (ei mäleta milline neist) - ~100 eeksu
Rohkem umbkaudseid hindasid meelde ei tule. Jupid tegelt odavad suhteliselt. Pealegi varuosi ka laialdaselt saada. Muidugi ei tasuks kasutatuna osta mingeid sarniire ja pukse - need ei maksa palju ja pealegi turvalisus loeb midagi.
suured tänud ilusa vastuse eestdts kirjutas:Termostaat - ~60 eeksu
Esimesed õõtsad koos sarniiridega - ~350 eeksu tükk
Igasugu puksid - 20 kuni 150 eeksu tükk
Plokikaane tigend - ~200 eeksu
Mingi voolik (ei mäleta milline neist) - ~100 eeksu
einoh, see on loogiline, et selliseid asju ei osteta kasutatunadts kirjutas:Muidugi ei tasuks kasutatuna osta mingeid sarniire ja pukse - need ei maksa palju ja pealegi turvalisus loeb midagi.
vaat kui on suurem probleem ehk mölk keres, klaas puru, mootori jubinad jne... siis ei maksa osta eraldi juppe... ausõna on doonor odavam ja hiljem saad selle veel viia metalli kokkuostu (Kuusakoski) ja saad selle romu eest suurema raha kui maksid.
Näide ise sain avariilise korraliku mootoriga sierra -dohc- 90a. ... olen nedale juba 2500 eest sealt juppe võtnud (stanged ja muud nibinat nabinat) ja on veel võtta... mootori müüsin ka 2000-ga maha... ise ostsin doonori 2500-ga
Näide ise sain avariilise korraliku mootoriga sierra -dohc- 90a. ... olen nedale juba 2500 eest sealt juppe võtnud (stanged ja muud nibinat nabinat) ja on veel võtta... mootori müüsin ka 2000-ga maha... ise ostsin doonori 2500-ga
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane 
Nägin linna peal seda ja peaks mainima et pildil on ta ilusam kui tegelikkuses... tegelkkuses on plekk väsinud autol ja ebatasaneerki kirjutas:vot see on ilus sierra, oleks nii palju raha ostaks ära....
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
keegi klubist võiks selle masina ära osta...kui see masin meie hulgas oleks, oleks jube hea tunne ikka kyll!
Muidu jah käis juba mõte et võtaks
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane 
Sama sellega et isa käis vaatmas modeot 2002a täis laks ghia nahk sees ja jumala ilus auto kohapeal külg lainetas ja pahtel teeb imesid oli põhimõte ning värvitud kah kuidagimoodi ja itaalia läks leeduks.HoLm kirjutas:Nägin linna peal seda ja peaks mainima et pildil on ta ilusam kui tegelikkuses... tegelkkuses on plekk väsinud autol ja ebatasaneerki kirjutas:vot see on ilus sierra, oleks nii palju raha ostaks ära....
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
keegi klubist võiks selle masina ära osta...kui see masin meie hulgas oleks, oleks jube hea tunne ikka kyll!
Muidu jah käis juba mõte et võtaks
Ise soovitaks OHH sierrasid aga ise peab otsustama. Pole dohiga kogemusi old aga 2ne ohh on küll pommikindel, töötab alati ja oma 552tuh jooksul pole peale hoolduste midagi tehtud, küünlaid vahetatud iga saja tuh tagant jne. Õli loomulikult 10tuh ja shell helixiga väiksest peale.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...