Kuskil 2006a. septembris tuli suur soov järgmist autot endale saada...kuna vana moskvich hakkas ää tüütama..sai siis auto24 lahti löödud ja uuritud..mida saab nii kuni 10 000eek eest...vaatasin nii volkarit ja ka teisi marke...kuid silma jäi üks sierra ...1987 aasta väljalase...selline kistall sinine...(Saksa keeles "kristalblau/D" vms.).ja hinnaks küsiti 8000eek...hakkasingi siis telefonitsi uurima...et kas kindlustus ja üv tehtud jne..uurisin ka teisi silma jäänud autosid..kui just see hakkas kõige rohkem meeldima..sai siis kohale mindud ning tehtud pisike test sõit...see kulges edukalt..pidurit töötasid edasi läks kah kuid häirima jäi klõbin mootoris..põhja kaesin kah üle...paistis ok....peale mitme tunnist mõtlemist ja otsustamist..sai ta siiski ää toodud..ja nii ta mulle siis saigi..
Täpsem info autost:
-Edasi viivaks jõuks siis 2.0 OHC karpaga
-1987a. väljalase
-Taga pisike toonring
-Kesklukustus puldiga
-Klaasist katuseluuk
-Esi istmete vahel käetugi
jne.
Autoga tehtud/vaja teha:
-Esimese asjana tuli tal vahetada kardaan..kuna see otsustas esimese kaapeka peale pooleks minna....ja mitte rist...vaid toru ise läks pooleks!!
-Järgmiseks tegin õli ja hammasrihma vahetuse..kuna eelmine omanik ei teadnud..millal ta oli viimati seda teostanud..
 
 -Siis jõutsin järgmise detailini..tagumised piduriklotsid
Nende asjadega siis esialgne remont lõppes...
-Olin saanud juba ~10 000km sõidetud..kui otsustas minna siduri tross..ja Kersti mind pukseeris vanavanemate garaaži
 
 -Järgmiseks hakkas laguma mootor..ja peale pikki jääraja sõite ja suurt harjutamist otsustas aiste vahel olnud mootor minna pensionile see siis juhtus kuskil veebruari keskel...olin juba mõtlemas et nüüd siis on selle autoga kõik..ning olin juba mõtlmas järgmist soetada..kuid üks sõber pakkus et osta tema ford granda vms..
 mootor  ära..et ~25 000km tagasi oli sellele tehtud kap. rem. ...ja kui ta ütles hinna mis ta selle eest saada soovis..siis võttis mind juba mõtlema..et kas tasub..kuna kere oli hakanud selle tallinna soolaga juba tublisti roostelaike näitama hakanud....kuid peale nädala otsustamist..sai ikkagi sõbra juurest mootor ära toodud..ning peale pikki päevi..õnnestus see mootor ka minu auto aistevahel tööle saada..kuigi..nendime seda...et enda mootorilt pidin panema pea kõik ...ostetud mootorist jäi põhmõtteliselt ainult see kõige suurem osa...plokk, plokikaas ja õlivann..ning osad mis on  nende sees
 mootor  ära..et ~25 000km tagasi oli sellele tehtud kap. rem. ...ja kui ta ütles hinna mis ta selle eest saada soovis..siis võttis mind juba mõtlema..et kas tasub..kuna kere oli hakanud selle tallinna soolaga juba tublisti roostelaike näitama hakanud....kuid peale nädala otsustamist..sai ikkagi sõbra juurest mootor ära toodud..ning peale pikki päevi..õnnestus see mootor ka minu auto aistevahel tööle saada..kuigi..nendime seda...et enda mootorilt pidin panema pea kõik ...ostetud mootorist jäi põhmõtteliselt ainult see kõige suurem osa...plokk, plokikaas ja õlivann..ning osad mis on  nende sees  põhjus lihtne...sierra ja granda mootorid tsip erinevad..kuigi põhi sama....moori vahetusega sai ühtlasi vahetatud kah siduri survelaager,käigukasti padi.....mootoril siis sai pandud uued mahlad (kaasaarvatud tosool), hammasrihm..see siis oli algul kõik..peale ~100km läbimist hakkas kannatamatuks heliks jälle klõbin ja hakkas silma ka et klapikambri kaane vahelt ajab õli..selge see...sai ostetud uus tihend sinna ning kaas sai maha võetud...ja oh imestust....ühel silindril oli ühe klapi reg. kruvi täitsa lahti..(jutt ostmise ajal et ~25 000km tagasi on tehtud kap. rem vastas tõele kuna nukk paistis nagu uus).....sai siis klapid vahed paika pandud ning mootor töötas vaikselt ning ühtlaselt..
  põhjus lihtne...sierra ja granda mootorid tsip erinevad..kuigi põhi sama....moori vahetusega sai ühtlasi vahetatud kah siduri survelaager,käigukasti padi.....mootoril siis sai pandud uued mahlad (kaasaarvatud tosool), hammasrihm..see siis oli algul kõik..peale ~100km läbimist hakkas kannatamatuks heliks jälle klõbin ja hakkas silma ka et klapikambri kaane vahelt ajab õli..selge see...sai ostetud uus tihend sinna ning kaas sai maha võetud...ja oh imestust....ühel silindril oli ühe klapi reg. kruvi täitsa lahti..(jutt ostmise ajal et ~25 000km tagasi on tehtud kap. rem vastas tõele kuna nukk paistis nagu uus).....sai siis klapid vahed paika pandud ning mootor töötas vaikselt ning ühtlaselt..  
 ahjaa...viimane asi mille vahetasin oli vasak tagumine piduri töösilinder...
oeh...see jutt siis mineviku kohta....nüüd siis tulevik..
 ....plaan vahetada roolilatt ning panna korralik tagastange...siis prrovida läbida üv..kui see ei õnnestu (kere rooste pärast)..siis arvan et võtan ette ka keretööd...aga kui läheb läbi..siis hoian teda enda valduses ~1a. ning siis võiks küll juba järgmise sierra muretseda..
....plaan vahetada roolilatt ning panna korralik tagastange...siis prrovida läbida üv..kui see ei õnnestu (kere rooste pärast)..siis arvan et võtan ette ka keretööd...aga kui läheb läbi..siis hoian teda enda valduses ~1a. ning siis võiks küll juba järgmise sierra muretseda..  kuna teine juba suht vanake...ning sooviks pensile minna..
  kuna teine juba suht vanake...ning sooviks pensile minna..see siis on pisike jutuke minu autost..pildid panen siis kui saan enda arvuti taha...


 
  ...ühes pakuti luukpära oma..aga see nagu aru saanud olen..ei istu sedaanile??
  ...ühes pakuti luukpära oma..aga see nagu aru saanud olen..ei istu sedaanile?? 
 Hull mees
  Hull mees  . Omanik oli ikka tõeline rullnokk
 . Omanik oli ikka tõeline rullnokk  



