'84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Mingid RS velje laadsed tooted hetkel. Vist olid mingid Autec-id.
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Niisiis. Olen enda üle väga uhke, sest lõpuks ometi on kätte jõudnud see päev, mil kupee omale ülevaatuse sai. Viimane ülevaatus lõppes 2012, ja kogu selle aja vältel on masinaga sõidetud 117 km, millest enamus on minu kätetöö. Ehk siis seisnud umbetäpselt 8 aastat, ega minagi teda väga liigutanud selle 2 aasta vältel, mil omanikutiitlit hoidnud olen. Hulga tööd seljataga ja hulga tööd veel tegelikult ees. Suured tänud kõikidele abimeestele, kes oma väikse valge käekese aeg-ajalt külge pani ja aitas sellele üritusele hoo sisse lükata. Aga mis põhiline... saab minna mis ajal tahes, keerata võtit, ja sõita - see oli minu selle aasta eesmärk. Vähemalt midagigi, muidu postitan üle mõne aja ikka ja jälle lubadustega asjaga tegeleda











Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 13:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Need randiga veljed on puudu
Hea tulemus muidu!
Olen ammu tahtnud nende stange suundade kohta pärida. Ise paigaldasid?

Olen ammu tahtnud nende stange suundade kohta pärida. Ise paigaldasid?
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Randiga velge hetkel ei taha veel panna, istuvad liialt koopast väljas
. Kui laiendid jne küljes siis lähevad alla loomulikult. Need stange suunad mis külgede peal on, olid juba eelnevalt paigaldatud. Ei tea miks ja miks just need. Aga Lada Samara küljesuunad need on. Tükikest venet peab ikka autol küljes olema...
Õnneks kaovad ka need uue stangega ära.
Nüüd kui Maiet natuke tuulutatud juba on tekkis üks väike mure. Nagu minu puhul tavaliseks on saanud, siis ilma muusikata sõita kohe mitte ei saa. Seega läks kohe ühe soojaga maki ja mõne kõlari asemel sisse kogu hunnik igasugu huvitavat kraami. Vaatan, sõidan mõnda aega igapäevaselt.. Naljakas see, et universaaliga neil ainult 5 aastat vahet, kuid sõidukogemus kardinaalselt erinev.





Nüüd kui Maiet natuke tuulutatud juba on tekkis üks väike mure. Nagu minu puhul tavaliseks on saanud, siis ilma muusikata sõita kohe mitte ei saa. Seega läks kohe ühe soojaga maki ja mõne kõlari asemel sisse kogu hunnik igasugu huvitavat kraami. Vaatan, sõidan mõnda aega igapäevaselt.. Naljakas see, et universaaliga neil ainult 5 aastat vahet, kuid sõidukogemus kardinaalselt erinev.



Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
kuidas mootor liigub?? kõik timm?
sul oli huvi solexite vastu??
sul oli huvi solexite vastu??
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Mootor toimetab nagu ilusti jah, natuke laksutab klappe. Ei tea kas on nukkvõlli teema, käisin mitu tiiru peale reguleerimisel aga ikka kerge hääl sees. Karpasse sai originaalmõõdus düüsid sisse tagasi siis hakkas paremini lendama
. Solexite vastu ilmselt üks hetk võiks huvi olla küll.

Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
palju kütet võtab ja mis ülevaatusel heitgaasid olid?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Küttekulu peale ei ole veel nii pingsalt süvenenud aga ülevaatusel oli 3.5 CO, ilma näppimata. 4.5 on lubatud seega läks läbi.
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Mul juhipoolse eesmise amorditoe peal tehase etikett, mille järgi on CO ideaalis 1,0 ja 1,5 vahel. Ma sain ülevaatuspunktis mõõdiku taga segukruvi (mitte tühikäigu pöörete kruvi) näppides umbes sellised numbrid ka kätte, kuigi tegin veits valesti vist. Peale igat kruvimist soovitab Haynesi juhend 30 sekundit pöördeid 3000 peal hoida, mida ma ei teinud.
Äkki tuleb see info sul abiks
Äkki tuleb see info sul abiks
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Universaalil näppisime täitsa heaks ülevaatusel aga kupeel ei viitsind. Oli normides siis jäi nii, natuke haisu peab vanal autol ka järgi olema
. Aga tänud info eest.

Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Väike sneak peak, lähiajal pikem update.


Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 13:03, muudetud 1 kord kokku.
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Nii. Update. Mõtlesin, et kui juba niigi palju see suvi selle autoga tehtud sai siis täidaks oma eesmärki natuke ette ära juba. Esialgu mõtlesin kevadel keretükkidega tegeleda aga siis tekkis hea idee hoopis enne talvepuhkust võimalusi ära kasutada ning asi ära teha. Kokku läks siis 2 nädalavahetust jämedalt arvestades.
Esimene nädalavahetus herr Pääsukese juures algas lammutusega, eesmärgiks saada külge nii esimene kui ka tagumine stange.

Stangealune pole üldse paha


Aga esistange all tuli õite natuke pahandust välja

Proovid


Tagumist stanget tuli natuke arstida. Eelnevalt keegi nurgakesest jagu saanud, ei häda doonorstange olemas, mis teisipidi katki oli


Esistange kinnitused sai ära kasutatud vana ribadeks originaalstange küljest, veidi pikendustega

Originaal on ikka originaal, nagu valatud

Esistange kinnitused, sai parem kui esialgselt arvasime


Teine nädalavahetus algas mul siis sellise vaatega

Aga ei läinudki väga kaua kui hakkasid esimesed detailid oma kohta juba leidma


Ütleme nii, et üsnagi harjumatu ja vahva vaatepilt, eriti kui nii kaua sellest juba unistanud

Tagumik hakkab looma

Ja ühtlasi muutus ka nina kohe kodusemaks, hetkega. Väga imelik mõelda, kus tegelikult nii ''väiksest'' asjast muutub nii palju

Ilmselt päeva kõige närvesöövamad hetked olid piiluauke uuristades

Üks paigas

Ja teine ka

Esimese päeva võis lugeda lõppenuks


Teisel päeval tegelesin peamiselt karbikute ja pisiasjade/mõningase viimistlusega

Ja nii ta hetkel siis on


Ainuke lollus kogu sellel hunnikul lisakaalul on see, et karbikutel on millegipärast natuke otstes puudu. Laiendid on nii, nagu olla võiks, kõik muu klapib. Aga mõlemal karbil on ühes otsas natuke puudu. Õnneks pole hullu, parandatav.


Kindlasti palun pöörata tähelepanu järgnevale: Ehitan seda autot omale, ei ole plaanis teha 1/1 cossu replicat. Ühed lahendused on nii, teised naa. Enamjaolt mindud võimalikult lihtsamat teedpidi, mis näeks esinduslik välja. Otsustasin mitte üle mõelda. Oleks tahtnud oleks võinud kõik pikkade puidukruvidega ette lasta. Üldiselt millegi üle nuriseda pole, mulle meeldib väga. Lisaks mainin, et viimaste piltide peal näevad rattad koopas natuke imeliku asetusega, vedrustus on tõstereziimil veel, tegelikult istub väga okeilt
Ühtlasi tundub see kõik nii ebareaalsena arvestades mitmeid aastaid sellist pilti näha olen tahtnud, täitsa minu oma
Värviasja vaatab kevadel. Arvan, et selleks aastaks Maiega tegeletud küll nüüd..
Erilised kiidu- ja tänusõnad lähevad herr Pääsukesele, ilma kelleta poleks ilmselt see üritus hoogu sisse saanud. Suured tänud aitamast riide ja vaiguga!
Esimene nädalavahetus herr Pääsukese juures algas lammutusega, eesmärgiks saada külge nii esimene kui ka tagumine stange.

Stangealune pole üldse paha


Aga esistange all tuli õite natuke pahandust välja

Proovid


Tagumist stanget tuli natuke arstida. Eelnevalt keegi nurgakesest jagu saanud, ei häda doonorstange olemas, mis teisipidi katki oli


Esistange kinnitused sai ära kasutatud vana ribadeks originaalstange küljest, veidi pikendustega

Originaal on ikka originaal, nagu valatud

Esistange kinnitused, sai parem kui esialgselt arvasime


Teine nädalavahetus algas mul siis sellise vaatega

Aga ei läinudki väga kaua kui hakkasid esimesed detailid oma kohta juba leidma


Ütleme nii, et üsnagi harjumatu ja vahva vaatepilt, eriti kui nii kaua sellest juba unistanud


Tagumik hakkab looma

Ja ühtlasi muutus ka nina kohe kodusemaks, hetkega. Väga imelik mõelda, kus tegelikult nii ''väiksest'' asjast muutub nii palju

Ilmselt päeva kõige närvesöövamad hetked olid piiluauke uuristades

Üks paigas

Ja teine ka

Esimese päeva võis lugeda lõppenuks


Teisel päeval tegelesin peamiselt karbikute ja pisiasjade/mõningase viimistlusega

Ja nii ta hetkel siis on


Ainuke lollus kogu sellel hunnikul lisakaalul on see, et karbikutel on millegipärast natuke otstes puudu. Laiendid on nii, nagu olla võiks, kõik muu klapib. Aga mõlemal karbil on ühes otsas natuke puudu. Õnneks pole hullu, parandatav.


Kindlasti palun pöörata tähelepanu järgnevale: Ehitan seda autot omale, ei ole plaanis teha 1/1 cossu replicat. Ühed lahendused on nii, teised naa. Enamjaolt mindud võimalikult lihtsamat teedpidi, mis näeks esinduslik välja. Otsustasin mitte üle mõelda. Oleks tahtnud oleks võinud kõik pikkade puidukruvidega ette lasta. Üldiselt millegi üle nuriseda pole, mulle meeldib väga. Lisaks mainin, et viimaste piltide peal näevad rattad koopas natuke imeliku asetusega, vedrustus on tõstereziimil veel, tegelikult istub väga okeilt


Erilised kiidu- ja tänusõnad lähevad herr Pääsukesele, ilma kelleta poleks ilmselt see üritus hoogu sisse saanud. Suured tänud aitamast riide ja vaiguga!
Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 13:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- turist
- Postitusi: 21
- Liitunud: 10 Nov 2014, 21:06
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Oh mis sa nüüd. Hea on näha ja veel parem käsi külge panna sellise aparaadi valmimisel, eriti just seepärast, et oma XR4-ga ei jõudnud käivitamisest kaugemale kui sellest juba loobuda tuli.
Re: '84 Ford Sierra kupee - OnkelMats
Näeb ülituus välja, saaks veel uue värvi ka oleks maasu!
Kas stanged ja laiendid on uued?
Mäletan veel 2000a paiku, kui kooli jalutatud sai siis ühe maja ees seisis pidevalt selline valge cosworth, polnud vist ühtegi korda ilma, et ei oleks pikalt järele vaadanud, arvatavasti saigi fordipisik sealt alguse
Kas stanged ja laiendid on uued?
Mäletan veel 2000a paiku, kui kooli jalutatud sai siis ühe maja ees seisis pidevalt selline valge cosworth, polnud vist ühtegi korda ilma, et ei oleks pikalt järele vaadanud, arvatavasti saigi fordipisik sealt alguse
