Niisiis juhtmestiku osale tükkaega mõtlesin kas kasutada Sierra Dohc ventika originaal juhtmeosa koos relee ja kaitsmega või teha uus.
Ja tegin uue. Ilmselt see toimib Sierra enda omast paremini kuna teatavasti Sierradel see ventika relee ei toimi tavaliselt.
Asi on sellesmõttes väga lihtne.
Pikalt ei seleta pilt räägib endaeest
Lammutades sierra mootori juhtmestikku ei saa ma aru milleks on termostaadi 2 massi veetud üheks ehk kokku liidetud ja sinna vahele on pandud 30A kaitse mis jookseb salongi aju juhtmestikuga (Roheline pesa) ja siis omakorda massi. Aju juhtmetega ei ole seotud lihtsalt juhtmetesse veetud ja teibiga kinni.
Teine kaitse mis (Kollane pesa) aju juhtmestikus relee kõrval on 15A kaitse. See on siis ventika vooluringi pinge jaoks originaalis (Must/Punane) juhe ja teine ots must juhe.
Vaadates pildilt olevat näidist saab selle lihtsamini ju teha ja ei ole vaja niipalju juhtmeid selleks.
Küll aga jah panna korralikud jämedad juhtmed va. termostaadist sissetulev massi signaal.
Scorpa juhtmestikus on ventika süsteem ehitatud hoopis teisiti ja sisaldab seda suurt vendireleed nagu Escort/Mondeo mudelitel (Suur roheline radika läheduses) Selle võib üldiselt maha lõigata kuna ventika juhtmestik on eraldiseisev täielikult ja toimib ainult termostaadi avamisel saades massi.