Kui toodud sai oli moosiriiul kuhugi mujale rännanud ja stange veel rohkem puruks.

Veidi sirgemaks.

Tagakoopaäär sai välja vahetaud.

Montana selga.

Stange võõpasin ka enne lõpliku külge panemist ilusti mustaks, sellest pilti lähipäevil.

Tehtud:
Uksed vahetatud.
Tiivad korda.
Kere enamvähem sirgeks ja värvi alla. (~1kg pahtlit ja 11 purki montanat.)
Makk sisse ja mängima.
 
 Tühikäigu mootor brake cleaneriga puhtaks pestud ja sai mootori peaaegu korralikult käima tühikäigul.
Uus tagastange.
+veel väga palju pisiasju.
Vaja teha veel:
Paagiga midagi ette võtta, kütet vähem on siis hakkab jõnksutama ja tahab välja surra kui külge teha.
Differ kinni keevitada.
Jäigemad ja madalamad vedrud.
Rataste pöördenurka suurendada.
14' kärg alla koos korraliku talve rehviga.
Tagasilla pukside vahetus.
Ülevaatus ja kindlustus ning talve nautida.
E1: Leidsin veel mõned pildid.






 
  Edu edaspidiseks.
 Edu edaspidiseks. vahepeal pole muud tehtud kui aku alus plekist uus tehtud vana oli nii mäda, et aku sõitis sealt pealt maha. Kuid ikkagi olen tühikägiu proobleemi juures, aku juures on must väike karp, mille koodid googlesse sisestades andis vaste, et se on süütemoodul igastahes mina selle auto sain oli sealt juhe tagant ära ja kui juhtme järgi lükkad selle on pöörded vahetevahel 3k ja vahest normis ja kui juhe tagant ära siis kohe tunda, et isegi pööret andes pole kõik silindrid korralikult järgi nüüd ei saagi täpselt enam aru, kust ma pean seda viga otsima hakkama. Ehk keegi targem 2.0dohc kohapealt oskab nõu anda.
 vahepeal pole muud tehtud kui aku alus plekist uus tehtud vana oli nii mäda, et aku sõitis sealt pealt maha. Kuid ikkagi olen tühikägiu proobleemi juures, aku juures on must väike karp, mille koodid googlesse sisestades andis vaste, et se on süütemoodul igastahes mina selle auto sain oli sealt juhe tagant ära ja kui juhtme järgi lükkad selle on pöörded vahetevahel 3k ja vahest normis ja kui juhe tagant ära siis kohe tunda, et isegi pööret andes pole kõik silindrid korralikult järgi nüüd ei saagi täpselt enam aru, kust ma pean seda viga otsima hakkama. Ehk keegi targem 2.0dohc kohapealt oskab nõu anda.   
 
 
 


 
  tagaklaasi toonimisega esijalgu hakkama ei saanud mingipäev ostan uue rulli kilet ja proovin uuesti ja katsun jääda rahulikuks
 tagaklaasi toonimisega esijalgu hakkama ei saanud mingipäev ostan uue rulli kilet ja proovin uuesti ja katsun jääda rahulikuks  veel sai täna küünöaid vaadatud olid isegi enamvähem kohvipruunid ja rootor ning jagaja puhastatud.
 veel sai täna küünöaid vaadatud olid isegi enamvähem kohvipruunid ja rootor ning jagaja puhastatud.
 pöörderaadius läks tunduvalt paremaks kuid nüüd veel flantsid vaja teha siis peaks hea olema. Kuna käändmikud olid juba alt ära otsustasin bmw e34 vedrusi proovida, mis on jäigemad ja lühemad kuid lõpp tulemuseks jäi ikka see, et auto jäi kõrgem kui varem
 pöörderaadius läks tunduvalt paremaks kuid nüüd veel flantsid vaja teha siis peaks hea olema. Kuna käändmikud olid juba alt ära otsustasin bmw e34 vedrusi proovida, mis on jäigemad ja lühemad kuid lõpp tulemuseks jäi ikka see, et auto jäi kõrgem kui varem  töökäigust pilte ei jõudnud teha kahjuks kuid nüüd jätab kenasti ka jutti maha. Eemaldatud sai kärukonks koos pistikuga kellel huvi oleks siis võin ära ärida.
 töökäigust pilte ei jõudnud teha kahjuks kuid nüüd jätab kenasti ka jutti maha. Eemaldatud sai kärukonks koos pistikuga kellel huvi oleks siis võin ära ärida.