Ohc plokikaane lihvimisel muutuv surveaste.

Kapotialused jutud
Vasta
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Ohc plokikaane lihvimisel muutuv surveaste.

Postitus Postitas Henn »

Kuhu maani saab freesida/lihvida. Kindlasti on mingid piirid ala. küünal tutvub kolviga. Surveastet on vaja suuremaks saada. tihend on 1.2mm. Tegelikult mind huvitab kui palju muutub põlemiskambri maht kui võtta maha 1mm., 2mm. jne. Äkki kellegil vedeleb lauapeal/kuuris kus iganes mõni 2.0 ohc plokikaas, et ära mõõta süstla+fleksiklaasiga lihvimata ja töötlemata põlemiskambri maht. mihkli turbo pintol lugesin teemast välja, et oli 50ml, mul on hetkel 52ml. parandasin põlemiskambris voolavust sellest ka suurem.(kaant on juba enne mõõtmist lihvitud kuid vähe 0.2mm võeti vist)
Viimati muutis Henn, 05 Dets 2015, 04:55, muudetud 2 korda kokku.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ohc plokikaane lihvimine.

Postitus Postitas Tarmo »

Mul on 2mm, paraku pole plaanis kaant eemaldada, siiani nagu toimib. Tehes ei mõõtnud kah, lähtusin ohc kohustuslikust kirjandusest
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ohc plokikaane lihvimine.

Postitus Postitas Henn »

Ise küsin ise vastan. Uskudes des hammilli siis põlemiskambri muutmata kujul on 48cc. Võttes maha 1.5mm 41cc surveastmeks10.2:1 . võttes maha 2.0mm 35cc surveastmels 11.3:1. maksimum mis saab võtta on 2.5mm 32cc Surveastmeks 12:1 kuid siis peab juba panema m10 süüteküünlad
Vasta