1. leht 2-st
					
				Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 15 Okt 2011, 16:54
				Postitas rinu
				Elektrilise ventika aretusel tekkis küsimust kust kohast süüte + hea võtta oleks? Idee selles, et sealt vedada juhe temp lülitisse, sealt relee lülitisse. Et siis vent käiks ainult kui on kuum ja süüde on sees.
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 15 Okt 2011, 20:43
				Postitas Dexter
				Milleks seda süütejura ajada? Ega ta ei saagi ju seisva mootoriga töödata, kui mootor just tulikuum pole
Mainin, et audidel kah millegipärast "järeljahutus" tehasest juba küljes :S
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 15 Okt 2011, 23:08
				Postitas rinu
				Kui juba teha siis õigesti. See on jama, et panen kuuma mootori kinni ja ventikad lasevad edasi.
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 17 Okt 2011, 08:47
				Postitas Tarmo
				kui just aku -tsenseeritud- ei ole siis just hea ju järel jahutusega, või olen millestki jälle valesti aru saanud? samas ringlust enam ei toimu ja jahutab vaid radika osa maha
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 17 Okt 2011, 10:36
				Postitas rinu
				Aga üldiselt kui ma tahan, et midagi töötaks täpselt siis kui süüde sees on. Kuhu siis oleks õige juhe ühendada?
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 19 Okt 2011, 21:34
				Postitas xr4
				rinu kirjutas:Aga üldiselt kui ma tahan, et midagi töötaks täpselt siis kui süüde sees on. Kuhu siis oleks õige juhe ühendada?
ma olen tihti kasutanud maki juhtimise juhet
 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 19 Okt 2011, 23:06
				Postitas rinu
				Mul on makk otse akult...
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 20 Okt 2011, 13:06
				Postitas xr4
				no kuskil on seal see süüte pealt juhe ka, olenemata sellest kuidas sul hetkel makk on
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 20 Okt 2011, 13:11
				Postitas Jaan
				Kas vead süütelukust juhtme või kasutad inimeste meetodit ja otsid manuaalist elektriskeemi ja vaatad, kus lähemad punktid on kapoti alt.
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 20 Okt 2011, 16:27
				Postitas rinu
				Puudub oskus elektriskeeme lugeda. Ma arvan, et võtan oma ventika jaoks voolu hoopiski geneka pealt, see seal mõnusalt lähedal. Päris sama efekt pole kui süüte pealt aga ajab asja ära. Teine mõte oli esitulede pealt võtta aga see mulle ei sobi hästi.
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 20 Okt 2011, 22:25
				Postitas Miku
				genekalt võtad võid panna samahästi otse akult ju..
minuarust on parem kui ta jahutab ka peale süüte välja keeramist edasi.. enamus uutel autodel on nii..

 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 21 Okt 2011, 08:56
				Postitas rinu
				See joonis on küll täielik jama.
Mina teen nii:

 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 28 Okt 2011, 21:08
				Postitas nustu826
				Bensukal on vast kõige lihtsam saada süütepoolilt(juhul kui seda on muidugi), dislal kütusepumba klapilt
			 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 28 Okt 2011, 21:17
				Postitas Dexter
				nustu826 kirjutas:Bensukal on vast kõige lihtsam saada süütepoolilt(juhul kui seda on muidugi), dislal kütusepumba klapilt
nii bensukal kui dislal peaks olema kaitsmeplokis selline relee nagu "main relay" või " engine relay" need rakenduvad süütega - ehk siis selle alt võtad, kui niiväga tahad sellise skeemiga teha.
 
			
					
				Re: Süüte voolu kasutamine
				Postitatud: 28 Okt 2011, 23:21
				Postitas rinu
				Tahan jah 

Homme lähen ehitan seda asja edasi, eks siis ole näha mis välja mõtlen.