1. leht 3-st
2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 10 Veebr 2011, 15:29
Postitas Sigmar
Kas keegi saaks visata pildi, kuidas IS mootoril märgid asetsema peavad?
Teine küsimus oleks sädeme kohta- kuhu kadus? Kommutaator uus, süütepool ja halliandur ka korras, aga ei tule miskit. Ma suht võhik selles osas.
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 02:04
Postitas contact
uuri süütereleed. ehk on sul säde kadumine sellega seoses.
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 09:48
Postitas Sigmar
Mille järgi tuvastan süüterelee?
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 10:35
Postitas contact
üks releedest see on. võimalik et see on D" tähise all. minul on see väiksem valge korpusega relee.
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 11:02
Postitas Sigmar
Hmm.. Kahjuks mul sellist ei eksisteeri.
Kas Tartus leiduks sellist inimest, kes tasu eest tuleks ja paneks ta lõpuks tööle?

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 11:07
Postitas oliver85
Kui jagaja välja võtad ja käevahel keerad PEAB poolist säde tulema. Mootorimärgid pole sellega seotud
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 13:27
Postitas Jaan
Võta A aluseks. Nukaratta märk all onju, plokikaane peal.

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 13:41
Postitas contact
ma nüüd praktikast ei tea seda, kas kuidagi mõjutab ka benapumba pealüliti või avariilüliti pagassis, selle sädeme kadumist või mitte. kuigi teoorias peaks, see mõjutama.
aga kui skeemi uurida, siis on see ühenduses, selle süüte poole pealt.
ja samas, kui sul aastast 90. ja peale ohc 2.0 is või, mis ta ka pole .. on näidatud, et kasutab "D" releed.
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 14:52
Postitas oliver85
Küsiks tegelt jah, kas pump lööb kui süüde sees?
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 15:43
Postitas Sigmar
Olukord oli siis selline, et üks hetk lakkas kütusepump töötamast, siis sai aku pealt otse juhe veetud, et olla kindel pumba töökorrast - pump töötas ideaalselt. Tahtsin siis auto tööle panna(pumbale oli endiselt juhe otse akult veetud) aga enam ei turtsanud üldse, põhjuseks oli sädeme kadumine. Kohalik elektrik midagi leiutas ja veendus et halliandur ja süütepool korras - järelikult kommutaator läbi. Sai see vahetatud, aga tulemust pole siiani.
Avariilülitit sellel pole!
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 15:52
Postitas kaups
uus kommutaator ka läbi ? või kindel et korras ? ebasobiv kommukas ?
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 16:17
Postitas Sigmar
Hmm.. kommutaator sai uus ostetud. Kahtlen, et erinevaid variante on. Mille järgi kontrollida kommutaatori korrasolekut?
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 16:47
Postitas oliver85
Palju uus kommukas maksis ka
Kas voolud möllud olemas sul seal pistikus? Ja kas pump originaaljuhtmestiku otsas teeb häält või mitte.
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 20:20
Postitas Sigmar
Uus kommukas maksis enamvähem samapalju kui pakutud mootor
Aga originaaljuhtmestikust pumbale voolu ei tule. Millistele kontaktidele vool peab pistikus tulema?
Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud
Postitatud: 11 Veebr 2011, 20:37
Postitas oliver85
ma oleks hella kommukat pakkunud 60EUR-iga umbes. Pumbale peab taha jooksma +&-
Pumbal kollane relee koodiga: 81ag14n089ca 40Amprit
Akul + ja - kõik juhtmed küljes?
Kaitsmed korras kõik?
Klemmid: 30 pidev toide (punane); 87 pumba toide läbi relee(must&punane); 86 süütlukust vool (peenike msut); 85 aju (sinine&punane).
Peaks nii olema
