1. leht 2-st

O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 13 Jaan 2011, 02:52
Postitas sirtsUUU
Terv,
Kuna vedrustus on autol väsinud, siis peaks veidi uuendama, aga kui uuendada siis tahaks juba madalaks saada

Ise aga pole varem sellise asjaga tegelenud ja ei tea absull, mis madaldus ja vedru sinna panna võiks ( 1989a Sierra 2,0 88kw -dohc- )

Kui suur madaldus ette ja kui suur taha, et auto välimus jääks viisakas
Endale sobiks võimalikult madalaks, kohe nii madalks kui võimalik:)

Vedrud ja amordid peaks vist ostma kasutatuna, sest liiga palju raha selle alla panna kahjuks pole.. et pakkuda siis erinevaid asju ja kui keegi teadjam, kes on sellise asjaga tegelenud, siis kindlasti on oodatud arvamused ja soovitused;)

Oleks väga tänulik, kui annaks asjakohast infot ja siis ka asjakohaseid pakkumisi nii vedrudele kui ka amortdiele
Nii kasutatuid kui uusi, kuid ise pooldaks pigem kasutatuid, ühesõnaga et saaks soodsalt auto madalaks ja vedrustuse korralikult toimima

Pakkumisi/soovitusi/ jne ootaks siia teemasse)


Paremat:)

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 13 Jaan 2011, 08:40
Postitas 000stg
Scorpa amordid ja lõika vedru :D üks võimalus..

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 13 Jaan 2011, 14:41
Postitas sirtsUUU
jaa selline võimalus on ka, aga :) tahaks mingeid värvilisi vedrusi ja gaasiamorte, siis oleks juba nagu päris :P

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 13 Jaan 2011, 14:49
Postitas Miku
lihtsam on osta amordid poest.. siit jäädki otsima.. aga vedrud saab ise ka värvida :)

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 13 Jaan 2011, 20:52
Postitas nustu826
Enadal just sai sarnane tee läbitud, aga vastupidi. St. et ülimadalast sai kõrge(normaalne minu jaoks). Tooks aga välja asja negatiivsed küljed, mida enda puhul märkasin:

1. Alguse pilt oli selline, et kui 5 inimest autos, siis jooksis põhi vastu asfalti ja pildus sädemeid, ehk siis koos sõpradega sõita ei saanud, samuti lõi iga väikese konaruse peale stabikavarras vastu käigukastikoda.
2. Juhitavus oli väga kehv. Kinnitallatud lumega eelmine aasta ei saanud üle 60 üldse sõita, niimoodi hakkas ujuma ja mõjus juhitavusele negatiivselt. Vähemalt minu masina puhul oli nii, kuigi tegelikkuses peaks olema vastupidi. Sõiduk oli tehniliselt heas korras ja sild stenditud.
3. Masin luges kõiki teekonarusi ja asfaldiparandusi jms. Kui ka teeääres oli post ja selle vari ulatus teele, siis oli ka see tunda(hambaplommid raputas raibe ka välja)...
4. Kõik asjad autos nagisesid/kolisesid/krigisesid/kriuksusid, kuna vedrustus oli nii jäik ja raputas kõik asjad lahti.
5. Istusin põhja peal kinni iga teeäärde väravakohtadesse lükatud vähegi kõrgema lumevalli puhul, niiet labidas peab alati pagassis olema ja kindad ja aega peab olema talvel ka kõvasti rohkem varutud.
6. 185/65/R15 ratas alla ei mahtunud, kuna amorditaldrik ees madalamal ja taga istus koopas kinni...
7. Esimesed 2 nädalat autosse istudes lööd kindlasti pead vastu katuseäärt ära, kuna ei ole nii madala asjaga harjunud. Endal oli sama teema. Kui auto sain, siis oli madaldus all ja pea valutas püsivalt...

All olid mul siis orig. RS madaldusvedrud(ees)/amordid ja ilmselt taga olid kah...

Hetkel siis masin tõstetud nii, et 12cm on tiivaääre ja eelpoolmainitud 15" vahe ja auto kõrgus maast on 30cm. Masin on stabiilne ja hästi juhitav ka 100km tunnikiirusega sama teelõiku läbides kus siis eelmisel aastal üle 60 ei saanud. Ja mis kõige olulisem minu jaoks - masin on pehme(võibolla on asi ka minus ja olen oma MB-ga lihtsalt harjunud, mis igaiga suurema ebatasasuse peale lihtsalt õõtsub ja väiksemaid ei tunnegi).

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 13 Jaan 2011, 23:33
Postitas Miku
sigmari vanal olid ka -40 all ja 3 inimest autos siis pidevalt kraapis põhjaga maad.. ja sõi kummide sisemised ääred ära..

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 00:49
Postitas PriiMarko
Kui sa tahad madaldust siis siit saad terve komplekti:
Vedrud- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/206925" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimesed gaasiamordid- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/201169" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagumised gaasiamordid- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/786/7026, ... 0,1/201925" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuidas need asjad omavahel toimima hakkavad ei oska öelda.
Raha küll läheb aga ega Sierrale korralikku kasutatud madaldust raske saada.

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 11:52
Postitas Tarmo
PriiMarko kirjutas:Miku sa tahtsid vast rehvid öelda, kummid vähe teised asjad.
ot, kuid äkki hiilgad ja ütled, et mis need kummid siis on?

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 13:27
Postitas contact
Tarmo kirjutas:
PriiMarko kirjutas:Miku sa tahtsid vast rehvid öelda, kummid vähe teised asjad.
ot, kuid äkki hiilgad ja ütled, et mis need kummid siis on?

mina mina: "lubage mind!"
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?

kumm - see on tunneli poleerimisvarda naha kaitsevahend, liigse hõõrdumise vastu.




NB! selle jama võib ära kustutada kuna ei käi antud "madaldusvedrud ja amordid" teema kohta.

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 18:23
Postitas Tarmo
see mis teil -tsenseeritud- otsa käib on kondoom, ei sisalda ta kummi miskist otsast. vene ajal kummi nime kandnud tänapäeva rehvid on kah nafta toodang. seega, palun, kui te olete nii targad et teate et auto rattad on naftast mitte kummist, siis ärge näidake ennast kohe veel lollimana ja rääkige et presku on kummist

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 18:31
Postitas PriiMarko
Ära nüüd pahanda. :D Väike nali, koolis nii õpetataks, et autol on rehvid, poldil on keere ja laes on hõõglamp.
Kustutasin selle lause juba ära.

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 19:48
Postitas sirtsUUU
Okok :) ühesõnaga et suht nõrk teema selle vedrustusega.. sierra lonkab siis vanaviisi edasi
Teaks mida sinna alla otsidagi, aga praegu on kõik nii lahtine ja ei soovi rahaga katsetama ka hakata, mis sobib ja mis mitte

Lootsin, et kellegil äkki passib midagi nurgas, mis vanast püstolist üle on jäänud või on endal mingi mugav kombo all, mida võiks jagada.. mis vedru ja mis amort

Kõik kes viitsivad veidi sellesse teemasse süveneda- tänud ja tänud ka neile, kes juba vastanud :wink:

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 14 Jaan 2011, 23:50
Postitas contact
mina mina: "lubage mind!"
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?

rehvi tootmiseks kasutatakse kautšuki( maakeeli kummipuu), mis algselt on hele mögin.. sinna lisatakse tahma, mis annab rehvile musta värvi. lisaks jäikuse ja rehvi omaduste parandamiseks jne lisatakse terve rida muid ilusaid asju.
aga nafta järgi ei lõhna siin küll midagi.

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 15 Jaan 2011, 00:24
Postitas oliver85
contact kirjutas:mina mina: "lubage mind!"
tahaks ka artistiks saada.... või nii!?

rehvi tootmiseks kasutatakse kautšuki( maakeeli kummipuu), mis algselt on hele mögin.. sinna lisatakse tahma, mis annab rehvile musta värvi. lisaks jäikuse ja rehvi omaduste parandamiseks jne lisatakse terve rida muid ilusaid asju.
aga nafta järgi ei lõhna siin küll midagi.

Alari sierra :mrgreen: ?

Teemasse kah. Mina soovitaks vähemalt amordid uued osta. Vedrudel lõika keerd maha ja on suht koht ok. Tagant 2 keerdu on nt tänavale palju.

Re: O: madaldusvedrud ja amordid

Postitatud: 15 Jaan 2011, 04:12
Postitas sirtsUUU
Võib ka lihtsalt mingeid talutavaid sierra esiamorte ja vedrusi pakkuda.. ehk paneb midagi kokku.. sesmõttes et sõita oleks vaja, aga praegu ujub ja tuiab teel suht ... ... hästi