1. leht 3-st
2,0 karpa 74kw mootori tuunimine
Postitatud: 15 Veebr 2007, 17:35
Postitas motohead
kuidas saaks arendada sierra mootorit 2,0 karpa 74kw
Postitatud: 15 Veebr 2007, 18:00
Postitas tamar
Postitatud: 15 Veebr 2007, 18:22
Postitas Tarmo
pritsega on turbotamist lihtsam teha kui karpaga. ma ei tea kas sul on võimalik oma autole mõnda pritse kaant sobitada, kuid kui ei ole siis osta ntx pritsega mootor asemele. tjuunimiseks on ohc sobivam ja nagu ma aru olen saanud siis efi pritse on hea algajale.
Postitatud: 16 Veebr 2007, 14:58
Postitas motohead
ei noo mootor on hea kap remont tehtud ja puha ise käin tihemetsas koolis õpin autondust ja tahan siin hakata oma sierrat tegema aga soovitusi on vähe mida teha ja kuidas

Postitatud: 16 Veebr 2007, 15:06
Postitas Tarmo
no turbosi karpale on kaks varjanti, turbo mis on enne karpat ja turbo mis on peale karpat

võtan täna tööjuurest turbo raamtau kaasa siis äkki leian sealt midagi kui konkreetselt küsid

Postitatud: 18 Veebr 2007, 23:04
Postitas motohead
tahaks ikka enne karpat panna turbo see veits lihtsam viis

aga äkki oskate soovitada kust sellist turbot saada ja millised ültse sobivad
ei taha just mingit viimast raketti teha lihtsalt oma huvides tuunida veits ja siis maha ära müüa kobeda summa eest

Postitatud: 19 Veebr 2007, 01:01
Postitas Tarmo
enne karpat peaks kõik turbod sobima, peale karpat on see et kütus kuumas turbos võib nalja teha. ehk mul on esmaspäeval meeles turboraamat töölt kaasa võtta siis vaatan täpsemalt
Postitatud: 19 Veebr 2007, 05:19
Postitas kolleeg
j2tkan teemat, milleks panna turbot, kui panna kaks korralikku karpat. Nendega toidab tugevalt yle 100 kw, kui korralikult plokikaan ja muu sinna juurde kuuluv teha. Alati ei ole m6tet seda turbot panna. Inimesed v6iks sellest aru saada. L2bi karpa turbotamisega tekib probleem, kuidas tyhik2iku paika saada, ja kui see paigas, j22b turbo rakendamisel segu lahjaks. KAhe karpaga saab lihtsamalt sama j6u k2tte ja teravus hoopis teine. Muidugi see eeldab head nukka, h2id kolve jne. Nii lihtsalt see ei k2i, et paneme peale.

Postitatud: 19 Veebr 2007, 08:04
Postitas tann
ja kui läheb karpaga tegemiseks, siis võin kokku viia oma töökaaslase ja hea tuttavaga, kes teeb sportnukke, torukollesid, aretab karpasid peale jne.
uuri ladaklubi foorumist, ta kasutaja on Dr.Tuha.
Postitatud: 19 Veebr 2007, 22:09
Postitas motohead
äkki räägiksite millised karpad sinna istuksid mul muidu plaan küll kuidas kaks karpat külge panna aga nädalavahetusel vaatan täpselt kas see lahendus sobib ültse
Postitatud: 19 Veebr 2007, 23:09
Postitas TOm
räägi lähemalt kuidas karpad külge kruttida kavatsed. sul vaja ju terve sisselase ümber teha siis

oh teid
Postitatud: 20 Veebr 2007, 10:07
Postitas kolleeg
ostad kaks horisontaal kahe l66rist karpat Dellorto v Webber jne, ehk siis lihtsamalt 8eldes, sul 4 silindrit ja tuleb 4 l66ri. Iga silindri pead eraldi h22lestama- j6udu t88le

. Neid erinevas m66dus jne. Natuke pead ise uurima, kyll siis leiad. K6ike ei saa ju kandiku peal ka ette tuua.
Postitatud: 03 Mai 2007, 12:11
Postitas siim789
Küsiks kah, et mida annab tollel mootoril ära teha väiksemate kulutustega, et vähe särtsu juurde anda?

Mul küll see 85kw ohc aga mootorid põhimõtteliselt peaaegu samad ju. Pritse asemel jääb mul weberi 2kambriline karpa. Mingit turbotamist ei tule... tänavasõidumasinale sportnukka kah vaja pole. Uurisin ka Dr. tuha käest natuke, aga kuna sierral malmist kaan(vist), siis ei pidavat see freesimine väga lihtne olema.
Aga mida annaks ära teha eriti just kaane juures, aga ka mujal.
Postitatud: 03 Mai 2007, 18:49
Postitas sierra87
pritsega ja pritseta sierral on kollektori vahe ja kollektori tihendi vahe mitte plokikaane vahe
2,8 liitrise kolvid tuleb sisse panna ma lugesin mingi sierra kohapealt et kui se 205 plokk on
Postitatud: 03 Mai 2007, 18:52
Postitas sierra87
mul endal oli ka mõte et kui sierra alles jätan siis panen 2,8 kolvid sisse
1 augu hoonimine või mis asi se on maksis vist 250 eek
st.1000eek 4 tk
ja kolb oli vist natuke üle 500eek
umbes 4000eek siis
tulemuseks saad 2,0 asemel 2,1l