1. leht 3-st
					
				2,0 karpa 74kw mootori tuunimine
				Postitatud: 15 Veebr 2007, 17:35
				Postitas motohead
				kuidas saaks arendada sierra mootorit 2,0 karpa 74kw
			 
			
					
				
				Postitatud: 15 Veebr 2007, 18:00
				Postitas tamar
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 15 Veebr 2007, 18:22
				Postitas Tarmo
				pritsega on turbotamist lihtsam teha kui karpaga. ma ei tea kas sul on võimalik oma autole mõnda pritse kaant sobitada, kuid kui ei ole siis osta ntx pritsega mootor asemele. tjuunimiseks on ohc sobivam ja nagu ma aru olen saanud siis efi pritse on hea algajale.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16 Veebr 2007, 14:58
				Postitas motohead
				ei noo mootor on hea kap remont tehtud ja puha ise käin tihemetsas koolis õpin autondust ja tahan siin hakata oma sierrat tegema aga soovitusi on vähe mida teha ja kuidas 

 
			
					
				
				Postitatud: 16 Veebr 2007, 15:06
				Postitas Tarmo
				no turbosi karpale on kaks varjanti, turbo mis on enne karpat ja turbo mis on peale karpat 

 võtan täna tööjuurest turbo raamtau kaasa siis äkki leian sealt midagi kui konkreetselt küsid 

 
			
					
				
				Postitatud: 18 Veebr 2007, 23:04
				Postitas motohead
				tahaks ikka enne karpat panna turbo see veits lihtsam viis  

aga äkki oskate soovitada kust sellist turbot saada ja millised ültse sobivad 
ei taha just mingit viimast raketti teha lihtsalt oma huvides tuunida veits ja siis maha ära müüa kobeda summa eest 

 
			
					
				
				Postitatud: 19 Veebr 2007, 01:01
				Postitas Tarmo
				enne karpat peaks kõik turbod sobima, peale karpat on see et kütus kuumas turbos võib nalja teha. ehk mul on esmaspäeval meeles turboraamat töölt kaasa võtta siis vaatan täpsemalt
			 
			
					
				
				Postitatud: 19 Veebr 2007, 05:19
				Postitas kolleeg
				j2tkan teemat, milleks panna turbot, kui panna kaks korralikku karpat. Nendega toidab tugevalt yle 100 kw, kui korralikult plokikaan ja muu sinna juurde kuuluv teha. Alati ei  ole m6tet seda turbot panna. Inimesed v6iks sellest aru saada. L2bi karpa turbotamisega tekib probleem, kuidas tyhik2iku paika saada, ja kui see paigas, j22b turbo rakendamisel  segu lahjaks. KAhe karpaga saab lihtsamalt sama j6u k2tte ja teravus hoopis teine. Muidugi see eeldab head nukka, h2id kolve jne. Nii lihtsalt see ei k2i, et paneme peale. 

 
			
					
				
				Postitatud: 19 Veebr 2007, 08:04
				Postitas tann
				ja kui läheb karpaga tegemiseks, siis võin kokku viia oma töökaaslase ja hea tuttavaga, kes teeb sportnukke, torukollesid, aretab karpasid peale jne.
uuri ladaklubi foorumist, ta kasutaja on Dr.Tuha.
			 
			
					
				
				Postitatud: 19 Veebr 2007, 22:09
				Postitas motohead
				äkki räägiksite millised karpad sinna istuksid mul muidu plaan küll kuidas kaks karpat külge panna aga nädalavahetusel vaatan täpselt kas see lahendus sobib ültse
			 
			
					
				
				Postitatud: 19 Veebr 2007, 23:09
				Postitas TOm
				räägi lähemalt kuidas karpad külge kruttida kavatsed. sul vaja ju terve sisselase ümber teha siis 

 
			
					
				oh teid
				Postitatud: 20 Veebr 2007, 10:07
				Postitas kolleeg
				ostad kaks horisontaal kahe l66rist karpat Dellorto  v Webber jne, ehk siis lihtsamalt 8eldes, sul 4 silindrit ja tuleb 4 l66ri. Iga silindri pead eraldi h22lestama- j6udu t88le 

 .  Neid erinevas m66dus jne. Natuke pead ise uurima, kyll siis leiad. K6ike ei saa ju kandiku peal ka ette tuua.
 
			
					
				
				Postitatud: 03 Mai 2007, 12:11
				Postitas siim789
				Küsiks kah, et mida annab tollel mootoril ära teha väiksemate kulutustega, et vähe särtsu juurde anda? 

  Mul küll see 85kw ohc aga mootorid põhimõtteliselt peaaegu samad ju. Pritse asemel jääb mul weberi 2kambriline karpa. Mingit turbotamist ei tule... tänavasõidumasinale sportnukka kah vaja pole. Uurisin ka Dr. tuha käest natuke, aga kuna sierral malmist kaan(vist), siis ei pidavat see freesimine väga lihtne olema.
Aga mida annaks ära teha eriti just kaane juures, aga ka mujal.
 
			
					
				
				Postitatud: 03 Mai 2007, 18:49
				Postitas sierra87
				pritsega ja pritseta sierral on kollektori vahe ja kollektori tihendi vahe mitte plokikaane vahe  
 
 
2,8 liitrise kolvid tuleb sisse panna ma lugesin mingi sierra kohapealt et kui se 205 plokk on
 
			
					
				
				Postitatud: 03 Mai 2007, 18:52
				Postitas sierra87
				mul endal oli ka mõte et kui sierra alles jätan siis panen 2,8 kolvid sisse
1 augu hoonimine või mis asi se on maksis vist 250 eek
st.1000eek 4 tk
ja kolb oli vist natuke üle 500eek
umbes 4000eek siis 
 
 
tulemuseks saad 2,0 asemel 2,1l