1. leht 1-st
Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 30 Mär 2009, 21:12
Postitas kalmer1989
Külma mootoriga ei taha kuidagi soojaks minna,hakkad sõitma,lööb temp seieri põhja ja viskab kärsaka sisse(sooja ei tule endiselt),jätad seisma,paisupaagist hakkab üle ajama(seega tosooli ringlus puudub?) ,jahtub minutikese,sõidad edasi,lööb temp. jälle põhja,paarisaja meetripärast läheb temp. normaalseks ja hakkab sooja puhuma. termostaadi vahetasin ka ära aga ei aidanud,ei tea enam mis värk on...paar kuud tagasi pesin radika spets radikapesuvedelikuga läbi ja panin uue tosooli...
mitte ei mõista enam ...

Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 30 Mär 2009, 21:26
Postitas Qubik
kas veepump nagu tööd teeb? mina hakkaks sellisel juhul sealtpoolt vaatama, kui olen kindlaks teinud et systeemis õhku ei ole
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 30 Mär 2009, 23:28
Postitas kalmer1989
kuidas saan prossa kindel olla et õhku pole,olen lasknud kyll ilma paisupaagikorgita mootoril käia nt,aga abi pole...
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 10:46
Postitas legendaarne666
Ma enda dohc-il võtsin salongiradika ülemise lõdviku lahti,täitsin paisupaaki niikaua kui radikast hakkas jahutusvedelikku tulema ja siis lõdvik külge tagasi.Sai õhk välja küll süsteemist.
Kas sul termostaat on õigetpidi sees,et siis õhutusauk ülevalpool?
Kas salongiradika lõdvikud on õigetpidi?
Kas veepump on ikka korras?
Ega jahutussüsteemis survet sees pole?
Tavaliselt kui jahutusvedelik sees ei taha püsida ja salongi sooja ei tule on plokikaanetihend oma aja ära elanud.Ei väida,et 100% selle viga on aga vaata need asjad üle.

Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 17:30
Postitas Tarmo
on seal vahet mis pidi salongi radika lõdvikud on? tean üht meest kes aegajalt neid ringi tõstab et radikas vool teistpidi käiks, siis ei pidavat nii kiiresti umbe minema
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 21:27
Postitas Laurimees
Ilma salongiradikatta ei tohi auto ikka keema minna ega üle kuumeneda. Sellega on nii ,et Õhk peaks sierra mootorist välja tulema ilma lõdvikuid lahti ühendamata. Ja järelikult on 2 varjanti. Esiteks veepump sümptomid täpselt samad ja lihtsam remontida ,kui kaant maha võtta. Teiseks on plokikkaanetihend ,millevahelt surutakse õhku jahutussüsteemi ja siis paisub osa vedeliku välja ning kuna õhk koguneb plokikaane alla ,siis lihtsalt mootor kuumeneb üle.
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 22:27
Postitas Dexter
legendaarne666 kirjutas: Tavaliselt kui jahutusvedelik sees ei taha püsida ja salongi sooja ei tule on plokikaanetihend oma aja ära elanud.
mainin et ka paisupaagi kork võib sellist pulli teha (ei lase üleliigset survet välja - kes mäletab siis soetasin endale mõni aeg tagasi kah dohc motoga sierra, ja sellel just see viga. kuidas ma tean? mainin et auto läbis üv ametlikult puhtalt - Co ja muud gaasid olid korras (see on töökaaslasega kahepeale driftimis pill nüüd

)
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 22:48
Postitas juss412
see korgi jutt on vist õige jah sest mu pillile oli keegi pand mingi mersu paisupaagi korgi ja kui ma selle lada oma vastu vahetasin, hakkas asi toimima

Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 23:14
Postitas Laurimees
Kui kork ei lase rõhku välja ,siis vedelik paisub ja hakkab kuskilt välja ajama. Kui kork lahti teha siis hakkab välja purskama. Salongi peaks samal ajal sooja tulema ja mootor ei tohiks üle kuumeneda.
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 31 Mär 2009, 23:24
Postitas Dexter
Laurimees kirjutas:Kui kork ei lase rõhku välja ,siis vedelik paisub ja hakkab kuskilt välja ajama. Kui kork lahti teha siis hakkab välja purskama. Salongi peaks samal ajal sooja tulema ja mootor ei tohiks üle kuumeneda.
nendime, et salongi soojus kõigub väga palju, üle ta jah ei kuumene siis

Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 01 Apr 2009, 00:57
Postitas legendaarne666
Laurimees kirjutas:Ilma salongiradikatta ei tohi auto ikka keema minna ega üle kuumeneda.
Ilma salongiradikata ei lähegi keema,aga kui radikas on õhk sees siis ju teine teema!
Laurimees kirjutas:Sellega on nii ,et Õhk peaks sierra mootorist välja tulema ilma lõdvikuid lahti ühendamata.
Oma scorpal juhtus nii,et ei tulnud see õhk sealt välja õigelajal kuigi sai pumbatud lõdvikuid ja sada muud imet tehtud.Tagajärjeks ülekuumenenud mootor.Sellepärast soovitasingi kindlapeale välja minna ja sealt õhk välja lasta.
Aga noh,las teadjamad mehed räägivad.Ega ma nagunii -tsenseeritud- ei tea nendest asjadest

Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 01 Apr 2009, 22:50
Postitas kalmer1989
probleem vist lahenes,panin eile tosooli konsentraati,täna töötas probleemideta,vahepeal kui jamama hakkas lisasin vett,järelikult oli veeringes siis sült võibolla,igatahes nüüd on normis...kuni järgmise korrani
Tänud targa jutu eest mehed

panen kõrva taha
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 08 Jaan 2010, 13:22
Postitas SOG
kalmer1989 kirjutas:probleem vist lahenes,panin eile tosooli konsentraati,täna töötas probleemideta,vahepeal kui jamama hakkas lisasin vett,järelikult oli veeringes siis sült võibolla,igatahes nüüd on normis...kuni järgmise korrani
Tänud targa jutu eest mehed

panen kõrva taha
nii mul selline mure s6idan 10km ja kui siis paisuka korgi maha keeran siis tuleb seal veitsa 6hku susinaga aga keema ei l2he,sooja tuleb ka salongi ja vedelike v2lja ei aja...paisukast tuleb ainult korraks seda just korgi maha keeramise ajal!!!kas peaks muretesema!?vedelikku 2ra ka ei kao:S
Re: Külm mootor kuumeneb üle
Postitatud: 08 Jaan 2010, 14:07
Postitas Sassu
Suht loogish ju, paisupaak ongi selle jaoks, et vedelik paisuda saaks sinna. Väike rõhk peabki olema, ehk siis kerge susina peaks tegema kui lahti keerad soojalt. (mis siis et korgi peal on kiri, kuumalt mitte avada)
