1. leht 1-st
					
				OHC plokikaas
				Postitatud: 12 Veebr 2009, 15:01
				Postitas neo723
				ise veel võõras fordide mootorite alal... huvi siis OHC karburaatoriga plokikaane sobivuse kohta... kas siis on ntx 1.6, 1.8, 2.0 mootorite plokikaaned samad? andmete järgi on kolvikäik 1.6-2.0 mootoritel sama(va 1.6 LCT,LCS), töömahu erinevus vaid silindri läbimõõdus. ja kas käigukasti kinnitused on samad?
Tänud
			 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 12 Veebr 2009, 23:12
				Postitas lapik
				erinevused on sees, näiteks on 1,8 kõige väiksemate sisselaskeklappidega, 2,0 omab kõige suuremat põlemiskambrit jms. iseenesest peaksid nad olema omavahel kõik vahetatavad. käigukasti kinnitused peaksid ka kõigil pintodel samad olema
			 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 16 Veebr 2009, 22:42
				Postitas Qubik
				Plokikaane toorik on sama. Erinevused on eelkirjutaja juba välja toonud aga päris suvaliselt neid omavehal vahetada ei saa kuna tihendites on erinevusi. Aga võislusmootoritele on tehtud kyll 1.6-se kaaned avardamise teel sobivaks kuna siis on marretjali millest põlemiskambrit vormida. Kuna tegemist on suht peene tööga ssiis kodunikerduste juures ei soovitaks.
			 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 26 Veebr 2009, 14:52
				Postitas Jaan
				Is-i kaanel näiteks on kanalid ka väidetavalt natsa paremini viimistletud, pole nii järske nurki kui tavalisel 2,0.
			 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 26 Veebr 2009, 20:23
				Postitas Tarmo
				Bomsch kirjutas:Is-i kaanel näiteks on kanalid ka väidetavalt natsa paremini viimistletud, pole nii järske nurki kui tavalisel 2,0.
oled tavalise ja is kaane kõrvuti pannud?
sepik ütles et tema ei näinud mingit vahet, ja need kes väidavad et on vahe pole jälle kaani kõrvuti pannud
oleks hea kui kuskilt mingi targa lingi sebiksid selle kohta
 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 07 Mär 2009, 10:47
				Postitas Margo_325
				Kui kaaned kõrvuti on, siis jah, silmaga küll vahet pole. Ma küll ei leidnud, et kanalid oleks kuidagi paremad või miskit. Silmaga erinevust niipalju, et mingi aasta läks klapikambri kaane rant paksemaks ja karpamootori ja pritsemootori kaane üks nurk on erinev natuke, aga väga vähe.
			 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 11 Mär 2009, 17:27
				Postitas lapik
				
aga palun, sellest samast targast raamatust
 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 11 Mär 2009, 23:14
				Postitas Tarmo
				kas pildil see "tavaline" on karpa või pritse?
			 
			
					
				Re: OHC plokikaas
				Postitatud: 14 Mär 2009, 00:21
				Postitas lapik
				ei oska öelda nii täpseltm, kuna sellest polnud seal väga pikalt kirjutatud. aga arvatavasti on sellise kanaliga siiski ainult IS-id