1. leht 1-st
					
				karbussi probleem
				Postitatud: 23 Okt 2006, 18:48
				Postitas xxxxxxy
				madalatel pööretel ei käi,bensutase on ka liiga kõrge karbussis,tegemist on 87.a. sierraga, kas viga võib olla ujuki nõelas mis annab liiga palju kätte kütust?
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Okt 2006, 02:05
				Postitas hellracer
				proovi esialgu segukruvi keerata
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2006, 18:33
				Postitas xxxxxxy
				no segukruvi keerasin küll jh,bensukulu on nyyd selline 15 liiriga 90 kilomeetrit. ma arvan et segu kruvist on asi kaugel,panin uue jagajakaane ka,oli teine väheke läbi omadega.aga milles siis viga et bensutase kõrge on ja bensuhais ka üleval kogu aeg
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Okt 2006, 01:39
				Postitas tamar
				Hais üleval, siis paak ikka terve? Kütusetorustik on terve? Kusagilt leke peab olema kui hais üleval.
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Okt 2006, 08:56
				Postitas Tarmo
				tamar kirjutas:Hais üleval, siis paak ikka terve? Kütusetorustik on terve? Kusagilt leke peab olema kui hais üleval.
vabalt võib ka põlemata kütus haiseda 

 
			
					
				
				Postitatud: 31 Okt 2006, 18:02
				Postitas xxxxxxy
				no aga ujukiruum on peaaegu ääreni bensu täis,ennem oli see auto sugulase käes aastaid,tema arvas et bensukulu suurenes selletõttu et nõel on omadega õhtul,et seepärast saabgi liiga palju kätte
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Nov 2006, 09:55
				Postitas Kriss
				vääna siis ujukeid allapoole. kas sul ülesurve klapp on vahel? tüüsid puhtad?
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Nov 2006, 18:02
				Postitas xxxxxxy
				ülesurve klapist ei tea midagi,olen suhteliselt uus autode alal ,ennem tegelesin siklitega.
			 
			
					
				
				Postitatud: 28 Nov 2006, 20:55
				Postitas Ishwar
				ei hakka uut teemat tegema! 
Soovitage head karbussitundjat TLN piires/vahetus läheduses! 
Oleks soov lasta oma karpa üle vaadata/regullida/kulunud osad vahetada!
NB ! Omal pole KOHTA ja OSKUSI nii palju et asi ette võtta niiet ärge rääkige kuidas ja mida teha 

 !
 
			
					
				
				Postitatud: 17 Jaan 2007, 14:29
				Postitas tarxs
				hellracer kirjutas:proovi esialgu segukruvi keerata
loll küsimus, aga kus se segukruvi paikneb?
 
			
					
				
				Postitatud: 17 Jaan 2007, 16:25
				Postitas Dexter
				tarxs kirjutas:hellracer kirjutas:proovi esialgu segukruvi keerata
loll küsimus, aga kus se segukruvi paikneb?
 
Kui seista auto ees ja vaadata auto tagumiku poole...siis karburaatori vasakul küljel all ääres...see vask kruvi
Kuid jätkaks selle ujuki taseme jutuga....sooviks teada neid avanemis ja sulgumis mõõte...sierra käsiraamatus mis sierra klubi lehel  üleval on ei jäänud silma...
 
			
					
				
				Postitatud: 17 Jaan 2007, 18:46
				Postitas Tarmo
				sõltub mis karbuss on
weber 2v (28/30 DFTH)
1. tühikäik:                             775-825 rpm
2. tühikäigu segu (co sisaldus): 0,75-1,25 %
3. kiire tühikäik:                      1600-1800 rpm
4. ujuki tase (koos tihendiga):  5,5-6,5 mm
weber 2v (32/36 DGAV) (part nos 85hf 9510 ca ja da)
1. 800 +- 25 rpm
2. 1,5 +- 0,2 %
3. 2900 +- 100 rpm
4. (ilma tihendita)
   vask ujuk:   41,0 mm
   plastik ujuk: 35,3 mm
weber 2v (30/34 DFTH)
1. 800 (elektrooniliselt kontrollitud)
2. 0,75 - 1,25%
4. (tihendiga) 7,5-8,5 mm
weber 2v (32/36 DGAV) (part nos 85hf 9510 cb ja db)
1. 875 (elektrooniliselt kontrollitud)
2. 1,0 +- 0,25%
4. (tihendiga) 8,0 +- 0,5mm
pierburg 2v (2e3) sohc mudelitele (part nos 85hf 9510 ab)
1. 800 +- 20 rpm
2. 1,3%
3. 830 +- 30 rpm
pierburg 2v (2e3) sohc mudelitele (part nos 85hf 9510 jb ja kc)
1. manuaal kast:  850-900 rpm
   automaat kast: 775-825 rpm
2. 1,0-1,5%
3. 1850-1950 rpm
pierburg 2v (2e3) cvh mudelitele
1. manuaal kast:  850-900 rpm
   automaat kast: 775-825 rpm
2. 0,75-1,25%
3. 2000rpm
weber 2v (TLD)
1. 850 +- 25 rpm
2. 1,0 +- 0,25%
3. 1800 +- 50 rpm
4. (tihendiga) 29,0 +- 0,5mm
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Jaan 2007, 18:57
				Postitas Tarmo
				ford VV karburaator: 1,3; 1,6 (lcs ja lct); p100
weber 2v (28/30 DFTH): 1,6 (lsd ja lse)
Pierburg 2v (2e3): 1,8
weber 2v (32/36 DGAV): 2,0 sohc kuni 1985
weber 2v (30/34 DFTH): 2,0 sohc alates 1985 (mitte p100)
weber 2v (TLD): 2,0 dohc