1. leht 1-st

K: Auto kere korosiooni vastane põhja kaitse.

Postitatud: 15 Sept 2008, 21:42
Postitas IvoK
Kuna taastan 85a sierra-t, siis oleks vaja natuke targemate abi, nimelt oleks vaja auto põhi katta uue niiskus kindla mastiksiga,

Kas peaks terve põhja puhtaks laskma, või piisab nt ainult sellistest kohtadest, kus on see tehase mastiks lahti tulnud või rooste lahti paisutanud.

Kui olen need vigased kohad puhtaks saanud, siis millega peaks enne uue mastiksi peale kandmist, seda metall pinda töötlema, mis firma tooteid soovitate.

kasutada on liivaprits, millega plaan siis vigased kohad puhtaks teha.

Tänud ette, ndv läheb suureks tööks, selleks vaja alguses natuke üht-teist uurida.

Re: K: Auto kere korosiooni vastane põhja kaitse.

Postitatud: 16 Sept 2008, 01:34
Postitas Aivis
Mastiksiga kui juba teha siis ikka korralikult terve põhi... miks ikka koonerdada kui töö juba käsil ja liivapritsiga tuleb esile ka vana mastiksi/värvi või mis iganes all olev korrosioon ;)
Lase liivaga siis juba terve põhi üle igaks juhuks aga eriti lihtsalt pea rõhku silmaga nähtavad korrosiooni tulemusi.
Aga edu ja jaksu Sinu projektile :)

Re: K: Auto kere korosiooni vastane põhja kaitse.

Postitatud: 16 Sept 2008, 09:54
Postitas IvoK
mõtlesin ka et vb teeks terve põhja puhtaks,

Aga mis firma põhja kitte soovitate

Re: K: Auto kere korosiooni vastane põhja kaitse.

Postitatud: 06 Veebr 2009, 01:18
Postitas Tehnic
mina tegin motipi põhjamastiksiga üle...väga rahul ja suht soodene oli see suur purk

Re: K: Auto kere korosiooni vastane põhja kaitse.

Postitatud: 06 Veebr 2009, 01:53
Postitas Qubik
sikagard-6050, Tectyl UBC 20115, ja nii edasi. Ise olen kasutanud ja oma sierra põhjaalla on valmis ostetud Finikor seeria tooted.http://testwww.finikor.fi/finikor_pienpakkaukset.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; sealt siis kogu tootesari-alates peale liivapritsimist ja kruntimist peale kandmise järjekorras ja erinevatele keredetailidele.
Ehk siis minu masina roostetapmise järjekord saab olema:
1. põhjalik vana põhjamögina eemaldus liivapritsiga
2. esile tulnud roostekohtade puhtakspritsimine, vajadusel keevitused
3. halja metallipinna võimalikult kiire kruntimine roostetõrje aineid sisaldava krundiga
4.käsitlus finikor 1-ga, mis on eriti hästi peenikestesse pargudesse tungiv ja toimib krundina järgmistele kihtidele
5.käsitlus finikor 3-ga, mis moodustab siis väga sitke ja kuni 3mm paksuse kaitsekihi
6.käsitlus finikor 4-ga rattakoobastes, põhja all, ja muudes kohtades milleni võivad jõuda teepealt lenduvad kivid
7.käsitlus finikor 5-ga kõik need osad mis jäävad väljastpoolt nähtavaks ja lähevad värvialla(esipõll, küljekarbid, tagapõll jne)
8.käsitlus finikor 1-ga kõik kere õõnesdetailid(kyljekarbid seest, poritiivad,iga õõnes auk kuhu vähegi spreipudeliga kaasatulev peenike kõrs sisse mahub.
9.käsitlus finikor 2-ga kõik kere õõnesdetailid(topeltkate)
10. üritan kogu selle pritsitud sodi mis mu nahale on ladestunud maha saada kuidagi ja luban endale suure viski osta kui 2-e aasta möödudes käsitletud kohtades roostet ei esine.