1. leht 36-st
					
				Huvitavad sierrad.
				Postitatud: 05 Okt 2006, 16:15
				Postitas IvoK
				kunagi vist toodeti ju ka 1,3 mootoriga sierrasid 81a lõpp ja 82a alguses, siis hakasid tulema 1,6 ise pole sellise isendiga kokku puutunud, kas keegi klubilistest  on  
 
   
   
   
muidu mootori tüüpe on päris palju sierral  
 
  
1.       1,6   r4                                                 55-59 kw
2.       1,8   r4                                                 66 kw
3.       1,8   r4      TD                                       55 kw 
4.       2,0   r4                                                 74/77 kw
5.       2,0   r4      IS                                        85 kw
6.       2,0   v6                                                 66 kw
7.       2,0   r4      DOHC                                   85-88 kw
8.       2,0   rl       cosworth                               152 kw
9.       2,0   r4      RS cosworth                         ---
10.     2,0   r4      RS 500 cosworth                   ---
11.     2,3   v6                                                 84 kw
12.     2,3   r4      D                                         ---
13.     2,3   r4                                                 ---
14.     2,8   v6     XR4i                                     110 kw 
15.     2,8   v6     XR4*4                                  110 kw
16.     2,3   r4     XR4Ti  mercury                      150 kw
17.     2,9   v6     XR4*4                                  107 kw
18.     3,0   v6     XR6                                      140kw
19.     5,0   v8                                                 210kw
    
    ei tiaga et ühelegi teisele auto mudelile oleks nii palju mootori tüüpe toodetud  
 
   
  
 
			
					
				Re: Huvitavad sierrad.
				Postitatud: 05 Okt 2006, 17:32
				Postitas tamar
				Kas mitte  83 eihakatud sierrat tootma? 
19. 5,0 v8 210kw  wtf? viiese mootoriga?
17. 2,9 v6 XR4*4 107 kw
18. 3,0 v6 XR6 140kw  
et misvahe neil on ?
8. 2,0 rl cosworth 152 kw
9. 2,0 r4 RS cosworth ---
10. 2,0 r4 RS 500 cosworth --- 
misvahe neil on ?
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Okt 2006, 18:03
				Postitas IvoK
				eip sierrasid hakati tootma 82a, vist olid mingid esimesed ka mis tulid 81a.
ja 5,0 oli ka jah se vist XR8 aga pole mõeldud euroopa turu jaoks, see vist oli argentiina ja afrika kui ma ei eksi. ei mäleta täpselt
no se 2,9 on sama mootor mis scorpadelgi peal ju. neid paigaldati ka sierradele. 
ja se 3,0 XR6 pole ka euroopa turu jaoks toodetud (vist ka argentina ja afrika)  mis vahe neil muu ikka olla saab kui üks 3,0 ja 140kw
ja cosudel vist oli varustuse vahe ja neil kõigil on turbod aga sellel RS 500 se rihkem nagu ringraja auto ja kilovate peaks ka üle 200 olema.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Okt 2006, 19:58
				Postitas tamar
				AAFRIKASSE VIIESED SIERRAD 
 
 
Vapsee see juu maailma vaeseim koht üldse.
 
			
					
				
				Postitatud: 05 Okt 2006, 20:19
				Postitas weix
				See viiene sierra oleks küll kena jõulukingitus 

 
			
					
				
				Postitatud: 05 Okt 2006, 21:03
				Postitas Jaanis
				Kas siis nendel 5.0 Sierradel oli nii kehva minek, et neegritele viidi. Mitte, et ma rassist oleks vaid, siis kui ta kiirendab läheb ülahuul üle silmade ja ta ei näe sõita. Nendel ju sellised lopsakad huuled.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Okt 2006, 22:18
				Postitas tamar
				Mõnda pilti viiesest? Tundub uskumatuna hetkel kui numbreid lugeda...
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Okt 2006, 23:04
				Postitas Priit
				viieliitrine peaks ju päris suur tükk olema...!? kuhu ta mahub sierrale? kaheliitrise kapotialunegi piisavalt täis...!
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 07:47
				Postitas tamar
				italianopriit kirjutas:viieliitrine peaks ju päris suur tükk olema...!? kuhu ta mahub sierrale? kaheliitrise kapotialunegi piisavalt täis...!
Kujutan ette. Raskusega surub edeosa õudsalt maha ja tagaosa on siis nö et kohapealt minnes aint rattad käivad ringi. Suurekiirusepealt pidurdades tagarattad õhku:D
Kaheselgi on sääne efekt et tagaosa noh kerge ja tõmbab ratta  kergelt ringi mis siis viiene to raskem kõvasti kh.
Kui viiene peaks loogiliselt V8 ga tegemist olema? 
Või oli esiosa pikem nagu vene Zillidel millele Kamza mootor oli peale aetud, nina pikem selline.
 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 09:51
				Postitas ChiaV6
				tamar kirjutas:italianopriit kirjutas:viieliitrine peaks ju päris suur tükk olema...!? kuhu ta mahub sierrale? kaheliitrise kapotialunegi piisavalt täis...!
Kujutan ette. Raskusega surub edeosa õudsalt maha ja tagaosa on siis nö et kohapealt minnes aint rattad käivad ringi. Suurekiirusepealt pidurdades tagarattad õhku:D
Kaheselgi on sääne efekt et tagaosa noh kerge ja tõmbab ratta  kergelt ringi mis siis viiene to raskem kõvasti kh.
Kui viiene peaks loogiliselt V8 ga tegemist olema? 
Või oli esiosa pikem nagu vene Zillidel millele Kamza mootor oli peale aetud, nina pikem selline.
 
V8 peaks olema se sama masin 5.0
http://www.zone.ee/lindberg/V81.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/V82.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/v83.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/v8front.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/v8rearquater.jpg?2 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 10:48
				Postitas IvoK
				mul vahepeal oli sellest 5,0 liitrisest pilte, aga arvuti sai remondis käidud siis peale seda pole eriti ühtegi pilti siin. kui leian siis katsun ka siia üles panna.
ja seda ma ei tiagi miks neid just south africase ja argentinase rohkem läks, aga ma usun et neid leiaks ka europas.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 11:07
				Postitas ChiaV6
				probemees kirjutas:mul vahepeal oli sellest 5,0 liitrisest pilte, aga arvuti sai remondis käidud siis peale seda pole eriti ühtegi pilti siin. kui leian siis katsun ka siia üles panna.
ja seda ma ei tiagi miks neid just south africase ja argentinase rohkem läks, aga ma usun et neid leiaks ka europas.
nu ma arvan,et nad läksid africasse ja argentiinasse see pärast,et seal odavam bensiin  
 
  
 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 11:14
				Postitas IvoK
				täiksa võimalik  

  oleks omal se 5 L siis oleks sõidurõõmu küll ja veel
 

 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 11:41
				Postitas ChiaV6
				probemees kirjutas:täiksa võimalik  

  oleks omal se 5 L siis oleks sõidurõõmu küll ja veel
 

 
siis on keeris paagis ja see ongi se mõnu   

 
			
					
				
				Postitatud: 06 Okt 2006, 16:23
				Postitas TOm
				neid XR8-id pandi kokku aafrikas minu teada ning euroopas on neid tänapäeval müüa ka. ise olen näind kuulutust kusagil inglismaa portaalis. ja XR8 oligi just vanema kerega.
V8 istus vahel nagu pulk p*rses...nii tihedalt.
seal aafrikas neid nafta sheike ka ju kes ilmselt soovisid v8-ga sierrat, et ühest kõrbe otsast teise lennata (sõbra naiste haaremile külla)