1. leht 1-st
					
				Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 26 Aug 2008, 17:15
				Postitas kris282
				Kui auto on natuke aega seisnud siis pead niikaua käiama kui kütus jälle karpasse jõuab. Tahaks teada milles probleem. Ise kahtlustan, et bensiini pumbas on membraan läbi. Võibolla on hoopis midagi muud. Palun abi! Kõik ettepanekud teretulnud.
			 
			
					
				Re: Kütus vajub alla??
				Postitatud: 26 Aug 2008, 22:20
				Postitas legendaarne666
				Kui membraan läbi siis peaks kütus vist ka plokki voolama ja varsti ka mootor kotis.Teine võimalus et pumba klapid ei pea enam survet ja kütus voolab tagasi.
 Kui nüüd midagi valesti mäletan siis minu viga sest tükk aega pole mehaanilisee pumbaga tegemist olnud.
			 
			
					
				Re: Kütus vajub alla??
				Postitatud: 26 Aug 2008, 22:24
				Postitas kaups
				enda 2.0 OHC mootoril oli sama probleem, kuna sõitmist palju ei olnud sai alati enne ise bensiin üles imetud  

 
			
					
				Re: Kütus vajub alla??
				Postitatud: 26 Aug 2008, 22:29
				Postitas Tarmo
				torud ei või lekkida?
			 
			
					
				Re: Kütus vajub alla??
				Postitatud: 26 Aug 2008, 23:02
				Postitas Dexter
				eelistaksin ikkagi et enamasti lähevad pensile esimesena klapid 

 
			
					
				Re: Kütus vajub alla??
				Postitatud: 26 Aug 2008, 23:23
				Postitas Rain
				Oleks diisel, teaks kindlalt, et pump väsinud.
Diislitel pandi selle jaoks eraldi lisaklapp vahele, et tagasi ei vajuks.
			 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 28 Aug 2008, 10:07
				Postitas kris282
				Muutsin teemat, pumbast bena alla ei vaju. Asi on arvatavasti selles üle voolu kolmiskus.Kus see asuma peab? Minul on karpa ja pumba vahepeal, võib olla peaks hoopis olema paagi ja pumba vahel?
			 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 28 Aug 2008, 10:45
				Postitas legendaarne666
				Ülevool peaks ikka peale pumpa olema loogiliselt võttes.
			 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 28 Aug 2008, 11:32
				Postitas kris282
				Kas asi võib olla selles, et puudub kütuse rõhuregulaator? Scorpast jäi üks üle ja panin külge. Kütte sisse nagu võtaks aga karpasse edasi ei lase. Kas seda kuidagi parandada saaks või peab sammud lammari poole seadma?
			 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 31 Aug 2008, 02:44
				Postitas Tehnic
				minuarust karpamootoril pole mingid regulaatorit vaja sinna.... 

 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 31 Aug 2008, 15:09
				Postitas Dexter
				Tehnic kirjutas:minuarust karpamootoril pole mingid regulaatorit vaja sinna.... 

 
õigust räägid, kuid nendime, et originaalis on siiski selline asi vahel 2.0 OHC karpa
 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 31 Aug 2008, 15:23
				Postitas kris282
				Aga kas üle vool on vajalik?
			 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 31 Aug 2008, 16:15
				Postitas Dexter
				kris282 kirjutas:Aga kas üle vool on vajalik?
kui seda pole, siis tõuseb nati kütusekulu, ning mootori töö ühtlus ei või enam see olla mis ta oli ülevoolu klapiga 

 
			
					
				Re: Kus peab asuma ülevoolu kolmik?
				Postitatud: 31 Aug 2008, 16:50
				Postitas kris282
				JAma on selles et seal on mingine tavaline kolmik. Tükk aega pead käivitama ennem kui käima saad?