1. leht 1-st
					
				Roolilattide erinevus
				Postitatud: 09 Juul 2008, 20:28
				Postitas Teet01
				Oleks hädasti vaja teada paari asja.
Kas ohc mootoriga autolt pärinev võimendusega roolilatt on samasugune nagu dohc mootoriga autol? Roolivõimu pumbad on mõlemal isendil ka erinevad? Kas ohc mootorilt pärineva roolivõimu pumba otsa sobib dohc mootoriga autolt pärinev roolilatt?
			 
			
					
				Re: Roolilattide erinevus
				Postitatud: 17 Aug 2008, 00:57
				Postitas GTO
				torud on erinevad muidu ülejäänd on sama
			 
			
					
				Re: Roolilattide erinevus
				Postitatud: 18 Aug 2008, 19:38
				Postitas Teet01
				Ok, aitäh. Üritan asjaga tegelema hakata.
			 
			
					
				Re: Roolilattide erinevus
				Postitatud: 01 Sept 2008, 10:12
				Postitas MartinP
				aga kui roolilatt läbi on kas siis saab panna xr4 jale(võimendiga) tavalise sierra ilma võimuta roolilatti,
või mis xr4jale sobiks?
			 
			
					
				Re: Roolilattide erinevus
				Postitatud: 07 Sept 2008, 22:09
				Postitas Tehnic
				sobib 100%, parem kiireid liigutusi ka teha 

 pm kõigi sierrade latid peaks minema.
 
			
					
				Re: Roolilattide erinevus
				Postitatud: 08 Sept 2008, 15:34
				Postitas xr4
				FinePix kirjutas:aga kui roolilatt läbi on kas siis saab panna xr4 jale(võimendiga) tavalise sierra ilma võimuta roolilatti,
või mis xr4jale sobiks?
no v6 latid sobivad  võimendiga latidest(torud teisiti r4 motodest), aga kui võimendist ei hooli siis tavaline latt istub ka lõdvalt sinna- mull oligi algul tavaline latt kuni see peeti läks
 
			
					
				Re: Roolilattide erinevus
				Postitatud: 03 Jaan 2009, 13:18
				Postitas AlarT
				kui sa koos pumbaga süsteemi saad ja pumba kuidagi mootori külge aretad, peaks kõiki saama jah, kui torud just mootorile ette ei jää, aga ka neid saba hea meistrimees ümber teha vastavate vahenditega:) Latt ise peaks sama olema, kere kinnituste kohaselt.
Kuid pumba mootori külge aretamise kohta üks hea soovitus, tee seda väga korralikult, minul kippus originaal kinnitusegagi pump diislil ära kukkuma, lõpuks panin poldi asemele metall varda, mille otsad lõin kõveraks, sõitis auto lõpuni välja.