1. leht 2-st
					
				Räägime anduritest
				Postitatud: 13 Apr 2008, 18:34
				Postitas Sigmar
				Plaan on aretada lüliti vahele, mille sisselülitamisel annab töösoojale mootorile märku, et mootor on külm. Aga millisele andurile tuleb see vahele panna? Mootoriks 2.0 DOHC
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 13 Apr 2008, 18:47
				Postitas sirjevend
				mida se nagu teoorias juurde sis peaks andma
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 13 Apr 2008, 19:24
				Postitas Shmel
				sirjevend kirjutas:mida se nagu teoorias juurde sis peaks andma
Musta suitsu, liigne kütusekulu, tõstetud tühikäigu pööret ... huvitav, milleks seda vaja  
 
 
Pigem tehakse vastupidi, vastasel juhul on see aegu näinud DIESEL.
2Sigmar: Kui sa räägid temperatuurist, siis kasuta temp. andurit  

 Mõõda anduri takistus ja see "õige" takistus vahele lülitad kui tahad.
 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 13 Apr 2008, 20:27
				Postitas Tarmo
				point on selles, et kui mootor on külm, siis on segu pisu rikkam ja kiirenduski parem. Kui paneks lüliti vahele, et siis kui kiirendama lähed katkestad anduri ühenduse mis teatab et mootor soe, peaks saama parema kiirenduse. Asi muidugi aind teoorias
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 17 Apr 2008, 19:33
				Postitas lapik
				kõige lihtsam äkki reostaat vahele panna, saad sujuvalt reguleerida. ma tean ühte tüüpi, kes pani oma obläädile turbo peale, ta pani ka temp. andurile ja mingisugusele õhulugeja juhtmele ka reostaadi vahele. siis sai timmida tänavakõlbulikuks, st kui turborõhk maas oli
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 17 Apr 2008, 20:22
				Postitas Sigmar
				Kusjuures mul tuttav tegi kah Opelile sellise süsteemi, aga tal oli vabalthingav. Jutud käisid küll paremuse poole. Aga ise tahaks just ON/OFF süsteemi proovida. Tahakski teada kus see andur täpselt asub, siis saab väga lihtsalt ära proovida, eemaldades töösoojal mootoril andurilt juhe ja klotsi anda. Või mis?
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 18 Apr 2008, 11:33
				Postitas Kriss
				mul olevate andmete põhjal tekitab andur vastavalt temperatuurile järgmised takistused:
0°C 88000-102000 oomi
20°C 35000-40000 oomi
40°C 15000-17000 oomi
60°C 7100-8000 oomi
80°C 3000-4500 oomi
siit saab järeldada et kui tõmbad juhtmre andurist lahti siis takistust ei ole ja aju ei saa aru mis toimub, raske õelda mismoodi ta sel juhul seadistatud on, kas külmale mootorile või soojale või keskmisele. ehk siis mõtekam oleks kasutada eelpool toodud reostaadi varianti. 
andur ise peaks olema üks nendest, mis on termostaadi juures, ise pead vaatama kumb, üks on armatuuri näidiku jaoks, teine ajule.
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 18 Apr 2008, 15:30
				Postitas Shmel
				Ajule minev andur on 2 korda suurem  

 ... Escordil vähemalt
 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 18 Apr 2008, 16:03
				Postitas Sigmar
				Okei! Eks ma proovin siis läbi reostaadi asja toimima panna, näis mis juhtuma hakkab.
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 28 Dets 2008, 14:53
				Postitas AlarT
				Tõenäoliselt on kiirendusevahe väike, kütusekulu vahe röögatu ja mootor hakkab kuumenema ja sellest tingituna rohkem kuluma.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 28 Dets 2008, 15:53
				Postitas Sigmar
				Minu jaoks on teema ammendatud.. Kiirenduspüssi taga ei ajanudki. Lihtsalt arvamus kujunes sellest, et kui külmema mootoriga natuke vajutada, siis on vahe tunda..
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 30 Dets 2008, 15:02
				Postitas Tanel
				al101 kirjutas:Tõenäoliselt on kiirendusevahe väike, kütusekulu vahe röögatu ja mootor hakkab kuumenema ja sellest tingituna rohkem kuluma.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.
Ja sinuarust 2.9 kiirenduspill jh 

 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 01 Jaan 2009, 22:11
				Postitas AlarT
				tann15 kirjutas:al101 kirjutas:Tõenäoliselt on kiirendusevahe väike, kütusekulu vahe röögatu ja mootor hakkab kuumenema ja sellest tingituna rohkem kuluma.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.
Ja sinuarust 2.9 kiirenduspill jh 

 
ah ära mölise, ma pole seda otseselt öelnud, lihtsalt sellega saavutab rohkem, kui segumuutmisega 2,0-l, sestap soovitasin seda.
 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 07 Mai 2009, 17:23
				Postitas terror15
				kui tahad kiirenduses tõsilelt võita siis osta omale sport kast ja kiire tagatiffer, tegin seda oma 1,6 liitrisega neid 2,0 doche küll ja veel seljataha jättnud. Paljast seguga jamamisest on vähe kasu.
			 
			
					
				Re: Räägime anduritest
				Postitatud: 07 Mai 2009, 17:39
				Postitas Tarmo
				tahaks kah seda ime 1,6l näha