K:sedaani vedrustus?
Postitatud: 16 Mär 2008, 20:47
Kuidas saaks kere ja vedrustust jäigemaks teha,et tagu ots jne ei hakkaks kruusal pendeldama kohe sest hetkel v6imatu suurtel kiirustel seda teel hoida 

Amordid ja vedrud välja vahetada, siis saad vedrustuse jäigemaks. Kere saad päris jäigaks siis, kui korralikult torud sisse keevitad ehk puuri. Kas sa sillastendis oled käinud ja rataste jooksu kontrollinud või on kere lihtsalt kõver, et teel enam ei püsi sellise väikse kiirusega? Ja see miks põllu peal käisid, siis füüsika seaduste vastu ikka ei saa.tann15 kirjutas:Kuidas saaks kere ja vedrustust jäigemaks teha,et tagu ots jne ei hakkaks kruusal pendeldama kohe sest hetkel v6imatu suurtel kiirustel seda teel hoida
Kere k6ver ei ole sillastendis pole käinud aga hea m6te peaks minema enne laitse yritust,tahaks ikka rajal pysida mitte kuskil mullavalli tagaJaanis kirjutas:Amordid ja vedrud välja vahetada, siis saad vedrustuse jäigemaks. Kere saad päris jäigaks siis, kui korralikult torud sisse keevitad ehk puuri. Kas sa sillastendis oled käinud ja rataste jooksu kontrollinud või on kere lihtsalt kõver, et teel enam ei püsi sellise väikse kiirusega? Ja see miks põllu peal käisid, siis füüsika seaduste vastu ikka ei saa.tann15 kirjutas:Kuidas saaks kere ja vedrustust jäigemaks teha,et tagu ots jne ei hakkaks kruusal pendeldama kohe sest hetkel v6imatu suurtel kiirustel seda teel hoida
M6lemad taguveolised(RWD)sirjevend kirjutas:ms sul sis 4x4x we
näiteks madaldus vedrude ring maksab umbes 2k ja noh koni peaks olema alates 1500 eeku tk aga usun et piisab tavalisest koralikust amordisttann15 kirjutas:Ja mis vedrude ja amortide ring maksab![]()