1. leht 1-st
					
				K: Kardaani kohta
				Postitatud: 29 Dets 2007, 18:47
				Postitas PJack
				Vahetasime sõbraga minu Sierral käigukasti ära, kuna vana oli suht õhtal omadega ja lisaks sellele läks ka üks hoob pooleks. Võtsime sumpa, kardaani ja vana käigukasti maha, panime uue peale ja kõik kokku tagasi. Nüüd aga selline probleem, et autol päris tugev vibra sees, ühtlase kiiruse juures vahepeal vibrab ja siis jälle ei vibra, hooti käib.  Tahakski teada, kas on võimalik, et me panime kardaani kuidagi valesti külge tagasi, st. paari nuudi võrra viltu. On üldse võimalik seda valesti tagasi panna?
Kui arvate, et asi võib milleski muus olla siis arvamused on igati teretulnud  

 
			
					
				
				Postitatud: 29 Dets 2007, 21:13
				Postitas IvoK
				gardaani otsa nuut ei oma tätusust, mis asendis sa kasti sisse läheb. 
 
aga üle võiksid kontrollida kardaani risti ja gardaani vahe tugi laagri., hetkel muud nagu kohe ei oska soovitada. muud seal midaki olla ei saa.
 
			
					
				
				Postitatud: 02 Jaan 2008, 19:51
				Postitas devil5
				tiba nagu ikka omab tähtsust, kuidas nuuti läheb.
vist on mingi neli kohta kuidas läheb, kui valesti panna, siis võib vibrama hakata...
aga mida ka mina tean..olen noor alles:D
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Jaan 2008, 20:57
				Postitas IvoK
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 11 Jaan 2008, 19:40
				Postitas devil5
				Ivo, oled sa kindel?
kasti poolt vist pole vahet, aga kui kardaani keskelt lahti võtad, siis peaks olema. kindel muidugi ei ole:(  pole väga nagu lammutanud, kui siis on saanud ikkagi ära märgitud ka asend:P
			 
			
					
				
				Postitatud: 11 Jaan 2008, 20:37
				Postitas IvoK
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 11 Jaan 2008, 23:13
				Postitas Dexter
				
uuri hoolega..gardaani saab ka keskelt pooleks võtta!!....kena gebernii on küll kui risti lahti ei võta (risti taga polt)..aga kui spets võtme oled käianud/meisterdanud...saab ka ilma risti lahti võtmata gardaani pooleks..
 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 13 Jaan 2008, 14:50
				Postitas Tarmo
				kui see spets võti olemas siis ju kardaani tugi laagri ja kummileevendi vahetus kukepea 

 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 14 Jaan 2008, 21:22
				Postitas Dexter
				tarmo kirjutas:kui see spets võti olemas siis ju kardaani tugi laagri ja kummileevendi vahetus kukepea 

 
jeps!..aga minul oli kardaani vaja pooleks võtta sellepärast et saada kahest kardaanist ühte..

 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 15 Jaan 2008, 10:54
				Postitas kalle77
				kas sa need seibid panid tugilaagri ja kere vahele tagasi ??? endal juhtus sama lugu kunagi .
			 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 15 Jaan 2008, 18:23
				Postitas PJack
				Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
			 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 15 Jaan 2008, 22:36
				Postitas Shmel
				PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli  VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!! 
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida  

 mitu nuuti - samapalju võimalusi kokku panna.
 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 15 Jaan 2008, 23:23
				Postitas PJack
				Shmel kirjutas:PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli  VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!! 
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida  

 mitu nuudi - samapalju võimalusi kokku panna.
 
Njah. Ise suht võhik selles asjas tegelikult ja enne kui lammutama hakkasime ei uurinud ka täpsemalt, ei teadnud, et tuleb ära märkida mis asendis oli ennem 

 Nüüd jama kui palju 

 
			
					
				Re: K: Kardaani kohta
				Postitatud: 21 Veebr 2008, 13:33
				Postitas Tarmo
				Niisiis sain teda mis mul vibreerib auto all, samuti kardaan, kuid sellest ristist mis seal tugilaagri juures on. Remondimees ütles et oleks vaja uut kardaani. Kas tõesti ei anna siis risti ära vahetada seal või on mul mingi muu jama ma ei tea. 
Aga küsimus on hoopis selles et kui palju erinevaid pikkusi sellel tagumisel otsal on sierradel, või siis 2,0 dohc 8v sierradel?