1. leht 1-st
					
				keegi aitaks
				Postitatud: 25 Dets 2007, 16:36
				Postitas kriimsilm
				mida teha sellise õnnetus juhtumiga??? ise ei oksa kyll midagi ette võtta:S
http://img4.imagebanana.com/view/3qtqr95k/Photo0062.jpg
se peak solema tagasilla puks:D vähemalt oli kunagi
 
			
					
				
				Postitatud: 25 Dets 2007, 18:52
				Postitas Dexter
				seal on siiani puks..kuid selle puksi kinnitus tuli läbi poolraami...seega..ütelgem..et kui soovid selle autoga edasi sõita..siis vorbi endale uued poolraamid ja asi ants!:)..
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 01:28
				Postitas IvoK
				Kui täpsem olla, siis see on tagasilla tala puks.   
 
 
Ja see pool raami keevitamine või ültse vahetus, on päris kallis töö, kui kuskil töökojas lasta teha, aga kui omal keevitus, siis miks mitte proovida ise ära teha.
edu siis.
 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 01:39
				Postitas Tanel
				Peaks mainima et päris katki kohe!!Aga edu parandamisel!
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 01:44
				Postitas sõdurpoiss
				Käisid kuppelmaastikul Ari Vataneni mängimas või?Ai ai, Sierra ära lõhkunud 

  Eks sealt augu ümbert peab ka siis kere ikka suht pudi olema juba.... Ja varsti läheb ka teine pool...
 
			
					
				hmm...
				Postitatud: 26 Dets 2007, 10:01
				Postitas kriimsilm
				aga mis siis targem teha olekst sest suht pudi kyll jahh:(
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 10:55
				Postitas sõdurpoiss
				Ei tahaks sind kurvastada, aga võib-olla peaksid hakkama vaatama veits kobedama kerega sõiduriista poole? Mul oli kunagi ´91 Scorpio, mõnus masin  oli, V6 ja puha, hea töökindel auto, sõitsin sellega ikka aastaid kuus või seitse. Ühel hetkel avastasin, et oi näe, küljekarbis auk, ja siis veel teine ja kolmas ja tiivakaared läbi ja samamoodi kui sierradel, tagumised poolraamid kah pudid. Ei hakanud mina seda enam taastama. Aga kered on ju plekist, metalli saab alati keevitada, lõigata ja lihvida. Kui sul endal keevitust ja garaazi kus auto laiali võtta ei ole, siis pead arvestama, et seda tehakse sinu eest, sina pead aga raha maksma. Keretööd ei ole odavad... Lõplik otsus jääb ikkagi sinu enda teha, sa võid ju uurida, palju su auto korda tegemine maksma läheks, palju su auto üldse väärt on ja kui kaua sa ise tahaksid temaga sõita.
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 11:50
				Postitas kriimsilm
				sõdurpoiss kirjutas:Ei tahaks sind kurvastada, aga võib-olla peaksid hakkama vaatama veits kobedama kerega sõiduriista poole? Mul oli kunagi ´91 Scorpio, mõnus masin  oli, V6 ja puha, hea töökindel auto, sõitsin sellega ikka aastaid kuus või seitse. Ühel hetkel avastasin, et oi näe, küljekarbis auk, ja siis veel teine ja kolmas ja tiivakaared läbi ja samamoodi kui sierradel, tagumised poolraamid kah pudid. Ei hakanud mina seda enam taastama. Aga kered on ju plekist, metalli saab alati keevitada, lõigata ja lihvida. Kui sul endal keevitust ja garaazi kus auto laiali võtta ei ole, siis pead arvestama, et seda tehakse sinu eest, sina pead aga raha maksma. Keretööd ei ole odavad... Lõplik otsus jääb ikkagi sinu enda teha, sa võid ju uurida, palju su auto korda tegemine maksma läheks, palju su auto üldse väärt on ja kui kaua sa ise tahaksid temaga sõita.
aga võibolla tõesti myyja juppideks maha ja osta mingi parem aparaat:D aga kummaks parem myyja kas juppideks või yhes tykis??
 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 15:04
				Postitas erki
				pigem siis juba juppideks
			 
			
					
				
				Postitatud: 26 Dets 2007, 19:15
				Postitas tamar
				Kummagil juhul sa temast üle kilohinna  eriti eisaa. 
Kui just pole ülivinge variant vms.
			 
			
					
				
				Postitatud: 27 Dets 2007, 19:16
				Postitas terror15
				Vahe on sellel et juppidena saad rohkem raha aga müümine võtab kauem aega ja ühes tükis müies on tehing kiirem aga jh raha saad sa palju vähem
EDU MÜÜMISEL
			 
			
					
				
				Postitatud: 27 Dets 2007, 20:31
				Postitas Karbussikas
				kui on olemas garaas kus on omakorda olemas keevitus ei ole seda asja yldse raske teostada 

 
			
					
				Re:
				Postitatud: 15 Veebr 2008, 13:50
				Postitas kriimsilm
				Karbussikas kirjutas:kui on olemas garaas kus on omakorda olemas keevitus ei ole seda asja yldse raske teostada 

 
parandus tehtud eelmise aasta lõpus(ise keevitasin) sõidab siiani ja pole miskit ära lagunenud... tiptop
ISE TEHTUD HÄSTI TEHTUD
 
			
					
				Re: keegi aitaks
				Postitatud: 20 Veebr 2008, 21:26
				Postitas hannes5
				siis on sul käed õige kohapeal
 tubli
			 
			
					
				Re: keegi aitaks
				Postitatud: 08 Mär 2008, 20:45
				Postitas kriimsilm
				hannes5 kirjutas:siis on sul käed õige kohapeal
 tubli
ja muideks ma ei keevitanud sinna uut karpi vaid keevitasin sinna tala et lihtsalt hoiab seda kinni , sest nyyd see auto ainult rallimiseks rallirajal... ja siiamaani istub ilusti oma koha peal teen mingi aeg uue pildi kus on näha keevitust, ei teinud seda okrda tänava sõiduks vaid lihtsalt enda lõbuks...aga varst näete ja võtsin mõelda ja ostsin endale 86a sierra mis on kerepoolest vägagi heas korras...karbid ja kõik asjad korras...ideaalses korras võiks isegi öelda...plaanin seda autot teaha ja ehitada