Eelnevalt kogemusi fordidega olemas, kuna pere esimene auto oli Fiesta 90 aasta 1,1 mootoriga. Auto teenis meie peres edukalt 6 aastat, ning oli ka auto millega ise sõitma õppisin.3 aastat tagasi sai ostetud Fiesta RS1800, millega sain ausalt 2 head suve sõidetud ning bemmimehi kiusatud. Autol oli ~100kw ning kere ise 800kg ringis. (7 sek 100ni) Auto on siiani südames ning hetkel uue ja ettevõtliku omaniku käes.
Fiesta siis selline:

Nüüd autos endast:
kesklukustus, ABS pidurid, katuseluuk (klaasist), IS istmed, udutuled ees, veokonks, originaal stereo aastast `88 nimega Stereo 2004
 ja mis minu jaoks kõige tähtsam LSD tagadiffer!
 ja mis minu jaoks kõige tähtsam LSD tagadiffer!Auto on olnud eestis ühe vanapapi käes viimased 10 aastat ning auto on tõesti seest kolina ja naginavaba, sõidab ülivaikselt. Tagasillaks on monteeritud Caravani sild, et saaks ka korraliku raskusega käru ka vedada. Selle tõttu on tagumine ots küllaltki jäik.
Auto siis ise:





Igastahes autoga väga rahul ning vaata, et ei tahagi kevadel maha müüa
 Esimese lumega oli küll harjumatu veidi, et nii kui kohalt minna siis pillub juba sabaotsa aga seevastu jälle veidi platsil hullates on ikka LSD-ga teine asi autot juhtida.
 Esimese lumega oli küll harjumatu veidi, et nii kui kohalt minna siis pillub juba sabaotsa aga seevastu jälle veidi platsil hullates on ikka LSD-ga teine asi autot juhtida. ning LSD differ on ka hea asi.
 ning LSD differ on ka hea asi. ...
... 
  ja 2,0iS siis 85kw aga mu isa (kes kunagi teaostas sierradele kapitaal remonti [ehk pulkadeks lahti ja kokku tagasi]) väidab et 2,0 ohc sierra mootorite plokikaantel pole mittemingisugust vahet
  ja 2,0iS siis 85kw aga mu isa (kes kunagi teaostas sierradele kapitaal remonti [ehk pulkadeks lahti ja kokku tagasi]) väidab et 2,0 ohc sierra mootorite plokikaantel pole mittemingisugust vahet   
 

