1. leht 1-st
					
				K: Värisemine ja kiskumine
				Postitatud: 29 Okt 2007, 11:34
				Postitas metal696
				Kui hakkan 80ne pealt järsemalt pidurdama siis rool hakkab värisema ja auto kisub vasakule , mul esimene vasak laager ka läbi , aga kas viga võib olla ainult laagris?
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 11:48
				Postitas Tanel
				seekas viga laagris ei oska õelda ja lase rattad tasakaalu panna ja sild paika
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 13:00
				Postitas Tarmo
				kui pidurdades väristama hakkab siis uut piduri ketast vaja, sellest siin palju juttu olnud
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 15:22
				Postitas serrari
				vaheta esimesed silla jupid kõik välja siis pikaks ajaks rahu 

 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 17:42
				Postitas Tarmo
				esisilla juppe üleliia just vahetama ei pea hakkama, kuid ma arvan küll et värisemine on kõverast kettast ja vasakule kiskumine on mõne parempoolse piduri kehvasti töötamine (sest nagu sa ütlesid siis avalduvad need pidurdades)
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 18:13
				Postitas metal696
				kas siis uuest kettast ja klotsidest peaks aitama?
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 18:25
				Postitas serrari
				vaheta suppordid ka ära
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 19:35
				Postitas Dexter
				tõmbaks siis asja nati kokkupoole...tarmo mainis et ketas kõver..sellest tulebki see värin pidurdades....ning see et kisub..võib jah olla selles..et pidurisadula sees olev kolb võib kinni olla...olenevalt kuhu kisub..sellest vastas poole kolb kinni....lihtne ja loogiline..
 
kuid alustagem ketta vahetusest!
 
			
					
				
				Postitatud: 29 Okt 2007, 22:53
				Postitas hannes5
				oli endal sama värina mure vahetasin kettad ,ei miskit.kuigi olin just läbinud tehnoülevaatuse teadsin et kõik ok.ja süüdlaseks oli sisemine rooliots  usu veel tehnoulevaatust.
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2007, 00:08
				Postitas Tarmo
				hannes5 kirjutas:oli endal sama värina mure vahetasin kettad ,ei miskit.kuigi olin just läbinud tehnoülevaatuse teadsin et kõik ok.ja süüdlaseks oli sisemine rooliots  usu veel tehnoulevaatust.
ja värin oli aind pidurdades
 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2007, 02:23
				Postitas xr4
				poisid kui vahetate kettaid klotse siis pannakse ka selle töökäigus ka piduri silindrid liikuma kui nad kinni peaksid olema- kui seda ei tehata siis ei soovita ma kunagi sinna tagasi minna kus seda tööd tehti 

 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2007, 02:52
				Postitas Priit
				xr4 kirjutas:poisid kui vahetate kettaid klotse siis pannakse ka selle töökäigus ka piduri silindrid liikuma kui nad kinni peaksid olema- kui seda ei tehata siis ei soovita ma kunagi sinna tagasi minna kus seda tööd tehti 

 
kettaid ja klotse vahetades, peab niikuinii silindreid liigutama edasi-tagasi... 

  tavaliselt sellest ka piisab vist. pikalt seisnud autodega muidugi teine teema. samas ega ma ka täpselt ei tea, omast kogemusest räägin (esipidureid olen teinud ainult) 
 
Edit: sry see lauseosa jäi markamata: "kui nad kinni peaksid olema"   

 
			
					
				
				Postitatud: 30 Okt 2007, 21:38
				Postitas hannes5
				jah aind pidurdades
			 
			
					
				esisild
				Postitatud: 31 Okt 2007, 00:44
				Postitas kriimsilm
				palju läheks muidu terve esisilla liikuvate ja koormavate juppide vahetus maksma?
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Okt 2007, 00:50
				Postitas xr4
				http://www.autoosad.ee annab sulle vastused, vali oma mark ja hakka hindu liitma