1. leht 1-st

Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 27 Juun 2016, 21:38
Postitas MetalBender
Tere,

Kas tehases on MT75 manuaal kastiga 2.9 V6 mootori hooratas tasakaalustatud eraldi või koos väntvõlliga?

Re: Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 28 Juun 2016, 10:06
Postitas Jaan
Vaevalt siin meil keegi tehase eest sõna oskab võtta, aga loogiline on, et tolle aja Fordi tehases võetakse jupid riiulist ja pannakse järjest kokku eraldi tasakaalustatud juppidest. Aga millest selline küsimus üldse tingitud, et miks see oluline üldse on?

Re: Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 28 Juun 2016, 20:45
Postitas MetalBender
Ühes juhendis on öeldud, et ennme kui hooratta maha võtad märgi üles hooratta asend väntvõlli suhtes. Samas see juhend selles osas ei täpsusta rohkem miks on vaja seda teha.
Jaan kirjutas:Vaevalt siin meil keegi tehase eest sõna oskab võtta, aga loogiline on, et tolle aja Fordi tehases võetakse jupid riiulist ja pannakse järjest kokku eraldi tasakaalustatud juppidest. Aga millest selline küsimus üldse tingitud, et miks see oluline üldse on?

Re: Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 28 Juun 2016, 21:04
Postitas Dexter
Arvan, et see on selleks et poldiaugud on nihkes ja pärast selle õige järjestuse otsimine paras peavalu.

Re: Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 29 Juun 2016, 00:43
Postitas olivertsik
Oleks ka huvitatud sellest õigest vastusest, ise võtsin lihtsalt küljest hooratta, ei tea kas siis tegin valesti..... :D

Re: Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 29 Juun 2016, 01:06
Postitas Jaanus
olivertsik kirjutas:Oleks ka huvitatud sellest õigest vastusest, ise võtsin lihtsalt küljest hooratta, ei tea kas siis tegin valesti..... :D
Ostsin kunagi hooratta, installisin oma mootorile, võtsin maha, panin teisele mootorile. Siiamani pole õhku lennanud. :lol:

Re: Sierra 2.9 V6 hooratas

Postitatud: 29 Juun 2016, 11:43
Postitas Jaan
10a tagasi saadeti Turboclubis väntasid, hoorattaid koos kolvigrupiga Soome tasakaalustusse (saadetakse ka tänapäeval muidugi kui eriti uhket reissing mootorit ehitatakse). ...ja siis lasti üle t**a tehtud seadistuse tõttu OMC-l laiali neid järjest, kolb sulas või purunes detonatsioonist ehk pole vaja üle muretseda hooratta pärast :)
Tavalistel sõidukitel äkki see tasakaalustamata hooratta värk võib-olla väljendub mingite 100-de tuhandete kilomeetrite juures. Endal lasin suisa kunagi treida Kavoris ja seal üteldi, et nad panevad oma vormelitele ka mis 8000+ pööret teevad ja ei tasakaalusta midagi ning no problemo.