1. leht 2-st
					
				lääpa vajunud rattad
				Postitatud: 24 Juul 2007, 17:51
				Postitas xr4
				siis tagumised rattad lähevad lääpa, kuna diffri padi väsib ära-differ vajub alla ja ajab rattad ka rohkem lääpa, aga keegi ei raatsi seda patja vahetada kuna asi maksab ca 2k
netis nägin veel sellist lahendust et rummu kinnituse ülemiste poltidele pandi 2mm seibid vahele-lingi saan kunagi hiljem panna kui vaja
			 
			
					
				
				Postitatud: 24 Juul 2007, 19:03
				Postitas Dexter
				xr4 kirjutas:siis tagumised rattad lähevad lääpa, kuna diffri padi väsib ära-differ vajub alla ja ajab rattad ka rohkem lääpa, aga keegi ei raatsi seda patja vahetada kuna asi maksab ca 2k
netis nägin veel sellist lahendust et rummu kinnituse ülemiste poltidele pandi 2mm seibid vahele-lingi saan kunagi hiljem panna kui vaja
kerstil olid sellest nati lääpas et ta paigaldas endale sportvedrud..seega....see difri padi vast ei puutu enam nii palju asjasse... 

 
			
					
				
				Postitatud: 24 Juul 2007, 21:01
				Postitas Dexter
				tarmo kirjutas:mul arvatavasti siis see diffri padi äkki ära vajunud
või ka vedrud vanaks jäänud ning paluvad pensile...
 
			
					
				
				Postitatud: 24 Juul 2007, 21:32
				Postitas Tarmo
				siis mul eriti kiirelt vananenud vedrud, pole veel aastatki vanad (varsti saavad)
			 
			
					
				
				Postitatud: 24 Juul 2007, 22:55
				Postitas kersti
				mu autol läksid jah kohe peale madaldusvedrude paigaldamist rattad lääpa.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 07:43
				Postitas xr4
				no omal ajal vahetasin scorpal vedrud ära aga rattad jäid ikka lääpa
vanad vedrud tulid mitmes tükis alt ära 

 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 09:26
				Postitas martinito
				mul uute vedrude panemisega läksid rattad sirgeks.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 12:12
				Postitas Tarmo
				see ju enamasti nii ongi et kui kõik kulunud osad ära vahetad on korras, vedrusid ja pukse ma teadsin, kuid diffri patja ma ei teadnud.
võibolla piisab mul veel puksidest kuid millegipärast kahtlen selles
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 13:46
				Postitas serrari
				ma arvan et sul võivad amordid l2bi olla mitte vedrud
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 16:13
				Postitas xr4
				serrari kirjutas:ma arvan et sul võivad amordid l2bi olla mitte vedrud
miks sa nii arvad
 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 16:48
				Postitas Tarmo
				amortidest üldiselt rattad nagu lääpa ei vaju, sest amort ei hoia autot üleval, amort vähendab vedru "õõtsumist"
seda aukude funktiooni ei oska sõnadesse praegu panna kuigi on keelel
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Juul 2007, 22:54
				Postitas xr4
				lubatud link 
sealt võtta selline asi -- De-camber Kit
http://myweb.tiscali.co.uk/xrcosworth/ 
			
					
				
				Postitatud: 28 Juul 2007, 21:08
				Postitas Tarmo
				tagin voltasse hinnapäringu ja seal reduktori padi 1240.-
			 
			
					
				
				Postitatud: 28 Juul 2007, 21:12
				Postitas Dexter
				tarmo kirjutas:tagin voltasse hinnapäringu ja seal reduktori padi 1240.-
ui ui ui....vot see on jah suht kallis jupp sierra küljes...

..kuid kujutab ta endast ainult ühte kummi jullat
 
			
					
				
				Postitatud: 28 Juul 2007, 21:19
				Postitas Tarmo
				ei kujuta ette. üldiselt volta kaubaga olen rahule jäänud, kuna seal hinnad on odavad ja kõik mis tarvis on on komplektis tavaliselt kaasas. kas ka sellel asjal mingi komplekt on või mitte ei oska öelda