1. leht 1-st
					
				Kütuseprobleem
				Postitatud: 29 Apr 2007, 02:57
				Postitas Tehnic
				et siis nagu mis jama on kui lasen kylje ette siis masin kohe jääb seisma...nagu bensiin saaks otsa...siis paned uuesti käima ja kõik ok kuni järgmise korrani 

 autoks siis sierra 1.6cvh monopritse ....kas võib probleem olla selles et mul enamasti alla 10 liitri kytet 60l-ses paagis loksub?ja siis pump eisaa vahepeal kätte? 

 
			
					
				
				Postitatud: 29 Apr 2007, 10:01
				Postitas Sigmar
				Jah.
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Mai 2007, 20:12
				Postitas motohead
				mul küll pole sellist pulli veel olnud kuigi on olnud alla 10l küttet alatasa sees ja külg ikka igas kurvis ees niipalju kui saab ei tea aga rääkige parem kas milles võib viga olla et pena mõõdik ei näita ja mis küttuse piirest ta ültse näitama hakkab
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Mai 2007, 20:36
				Postitas Tehnic
				mul ka ei näita yltse aga sa kannakaid oled proovinud platsipeal v? mul siis sureb välja kui mõni järsk jõnks läbi käib 

 
			
					
				
				Postitatud: 02 Mai 2007, 20:37
				Postitas Sigmar
				motohead kirjutas:mul küll pole sellist pulli veel olnud kuigi on olnud alla 10l küttet alatasa sees ja külg ikka igas kurvis ees niipalju kui saab ei tea aga rääkige parem kas milles võib viga olla et pena mõõdik ei näita ja mis küttuse piirest ta ültse näitama hakkab
Ma ei saanud mitte midagi aru...  

 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mai 2007, 22:35
				Postitas kutsa1
				Õiget kütet tuleb kasutada  

  Minu sierra sai 100 oktaanist maitsta, nüüd läeb 105 oktaanine sisse, vaatab kas jääb kõik ühte tükki  

 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mai 2007, 22:50
				Postitas Sigmar
				Anna siis meile ka teada kui klapid ära põlevad..  

 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2007, 01:07
				Postitas remus
				soovitage vahendit millega pihustid ära pesta saaks? jube tahtmine oleks midagi paaki kallata ja kogu süsteem korralikult puhtaks saada ilma et midagi -tsenseeritud- keeraks
miks mu sierral kütuse seier ei näitta mitte midagi siis kui auto käib? seistes näitab seier aga sõittes mitte ja kui alla ta punasest langeb ültse sedasi et sõitta saaks
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2007, 01:34
				Postitas Priit
				ma arvan , et poemüüjad on vast kõige targemad sulle vahendit soovitama. neid vigureid on ikka kümneid ja kümneid erinevaid... aga asjalikumad poed oskavad tagasiside põhjal nõu anda 

 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2007, 07:38
				Postitas tamar
				Räägivad mõned seda, et kui kunagi pole pihustipuhasteid ega selliseid lisandeid kasutatud, ja kui nüüd peaks panema siis puhastab see kõik sodi lahti ja see sodi ummistavat kanalid ära. 
Ise kasutan STP (helesinine pudel vist oli) sissepritse süsteemi puhastusainet ja seda on kasutatud sellel sierral algusest saadik.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09 Mai 2007, 22:47
				Postitas kutsa1
				Mina ei tea kust on võetud see müüt, et kõrgema oktaanarvuga bensu kasutamisel klapid ära põlevad. Tõsi ta oli, et vanadel mootoritel oli plii bensu sees see, mis klappe määris kulumise eest, hiljem asendati see kaaliumiga. 
Uuema tüübi klapid on teisest materjalist ja on arvestatud vähemmäärivama bensuga (praeguse tankla omaga). Ja mida tähendab üldse oktaanarvu tõstmine. Oktaanarv näitab küttesegu vastupanu võimet isesüttimisele. Lisandid (need mida mina kasutan), mis tõstavad oktaanarvu, ei ole suurema kütteväärtusega kui tanklabensiinil. Isegi põlemistemperatuur on mõnel komponendil madalam. Kõrgema oktaanarvuga saab mootoril süütenurka varajasemaks ja tõsta surveastet. See tähendab omakorda mootori kasuteguri suurendamist. Kõrgema oktaanarvuga tulebki lisavõimsus mootori kasuteguri suurendamisest, mitte suuremast kütteväärtusest. Rallibensu sisse käib ka määriv komponent (olete päris rallikatel tundnud sellist kastoorõli haisu). Ja rallibensuga sõites peaks ka rallikate klapid ää põlema.
			 
			
					
				
				Postitatud: 11 Mai 2007, 07:30
				Postitas sierra87
				kui kunagi pole bensiinile lisandit pannud siis ära pane ka
kõik se äge soga mis seal paagis ja torukestes on se jõuab ma ei tea kuidas pihustiteni ja head lahti kakkumist ja puhastamist
vot
aga mina nüüd võin lisandit panna:D mul on juba ära puhastatud
ja mul oli veel täitsa uus paak ja uued torud ja uus filter kui lisandit panin
et kas tuli pumbast või sellest kapoti alusest jurast millega küte ära jagatakse pihustite vahel 
se oli nagu roostes seest lasin õhuga soga välja ja pesin bensiiniga puhtaks