435. leht 522-st

Re: M: Laiendatud plekkveljed tellimusel.

Postitatud: 23 Apr 2013, 17:18
Postitas Tarmo
oh kuidas tahaks et tann15 tuleks teeks meil tööjuures näidiskeevituse, et siis ultraheliga võrrelda meie meeste keevitusegs :D
muideks õhumullid on näha ultraheliga, ja neid meil olla ei tohi, seega jah, kahe aastane ilma pideva praktikata kogemus pole just jah teab mis näitaja, ning teadupärast paber kannatab kõike

Re: M: Laiendatud plekkveljed tellimusel.

Postitatud: 23 Apr 2013, 18:41
Postitas Tanel
Kahest aastast on ikka asi väga kaugel, varja oma praegust erutust, ehk leiad selle erutuse kasulikuma oma naisega "Mörades" . Sa ikka ja endiselt ei saa aru, kuhu ma selle jutuga jõuda tahan... Aga arenemist sul on, iseasi kas sa ka õpid sellest.
E.- Kus sa " tann 15 " välja loed, ehk oleks õige aeg muretseda endale prillid ? :wink:

Re: M: Laiendatud plekkveljed tellimusel.

Postitatud: 23 Apr 2013, 19:30
Postitas v6 power
Kuule tanel kui sul midagi teha pole siis mine arene kuskil nurgas mitte ära reosta teise kuulutust.

Re: M: Laiendatud plekkveljed tellimusel.

Postitatud: 23 Apr 2013, 22:50
Postitas Tarmo
vähemalt on naine mitte pihk :lol:

Re: M: Laiendatud plekkveljed tellimusel.

Postitatud: 23 Apr 2013, 23:01
Postitas v6 power
Like Tarmo komentaarile ja ise vaatasin ka seda et Tanelil endal millestki puudus :D

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 09:04
Postitas Jesper
Minuarust on see üks väheseid kordi, kui tann15 õigust räägib - need keevitatud plekkveljed on tõesti ohtlikud. Isegi kui see õmblus on tehtud inglite poolt (mida ta pole), siis velje üldine konstruktsioon on ka oluline.

Õnneks muidugi need künad nagunii üle 30km/h ei sõida millele neid laiu plekke ja venitatud kumme alla topitakse.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 09:59
Postitas Tarmo
minu arust on see üks väheseid kordi kui Jesper valesti räägib

seletad siis äkki ära kuidas see keevitatud plekkvelg ohtlik on (nad on juba tehasest keevitatud, küll aga vähe teise koha pealt)? augus ei ole ta sugugi ohtlikum kui hiina odav valuvelg, või veel hullem, keevitatud valuvelg. valuvelje keevitus muudab materjali omadusi märksa rohkem kui plekkvelje keevitus.

ekstra käisin nüüd meie peakeevitaja jutul selle küsimusega, tema ei saanud aru miks peaks see keevitus ohtlik olema, et selleks peab ikka tõsine käkerdis olema et see lahti tuleks. meie firmas ei pidanud 6 keevitajast ükski nii -tsenseeritud- olema et ei suudaks plekkvelge laiaks keevitada nii et kinni jääb.
ja tann15 (aka tanel, et ma prille ei peaks jälle muretsema) mainitud õhu mullid on ainult väga sitas keevituses

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 11:13
Postitas Jesper
Sinu vaidlushimu on nii suur, et isegi ühelauselisest postist jääb pool kahe silma vahele :)

Keevituse kvaliteet on ainult üks aspekt, mina ei usu et keegi teismeline kodanik kuskil kuuri taga suudab teha sarnase kvaliteediga keevitust kui teie firma peakeevitaja, aga ok, oletame et suudab. Teine aspekt on see, et velje materjali paksus ja üldine konstruktsioon on tehases võetud selle arvestusega, et sinna mõjuvad jõud on sellised, nagu nad originaallaiuse puhul on. Kui nüüd teha velg kaks korda laiemaks, siis kõik jõuõlad jms muutuvad ja seda ei tea keegi, kas ja kui palju sinna täpselt tugevusvaru jäetud on. Lisavürtsi annab veel see venitatud kitsas rehv. Üldiselt viletsad valuveljed on ka viletsad jah, aga valuvelg deformeerub teistmoodi kui plekkvelg - plekkveljele annab tugevuse tema kuju, umbes nagu õllepurki käte vahel surudes on ta alguses hästi tugev, aga kui ühe voldi sisse võtab on hopsti kägaras. Pehmest materjalist odavvaluvelg on rahulikum, ei viska kohe rehvi maha jne.

Eks igaüks ise teab mis teeb, noortele on omane teatud alalhoiuinstinkti puudumine ja noh nagu ma juba mainisin, õnneks nende velgedega ei sõideta teabmis kiiresti. Aga mina isiklikult ei julgeks selliste ratastega autos sõita, ma tahan elada vanaks ja surra tervena.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 11:48
Postitas Milman
Mõttetu vaidlemine!
Räägitakse just sellistest "kuurikeevitajatest", kelle tööle ei saa kunagi kindel olla.
Milleks on vaja mõnel kibestunud kasutajal iga asja peale kindlalt vastu rääkida
ja langetada ennast alles vaimselt otsiva puberteedi tasemele?

Olen ise ka oma kunagisele põllukale plekid laiemaks keevitanud, so what...!?...,
oma autoga omal põllul teen mis tahan, aga teistele ma ei söandaks neid müügiks pakkuda.
Las selliseid keevitusi teevad ikka oma ala asjatundjad, kes oma tööla ka mingi garantii annavad!

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 12:33
Postitas Tarmo
jesper on meil muidugi nii tark et teab keevitusest rohkem kui keevitajad :lol:
jah meie firmas pole kehvad keevitajad, kuid sellega peaks saama hakkama kõik elukutselised keevitajad kes keevitavad paksemat kui auto kere plekk. nüüd te mõtlete muidugi et rydel ise keevitab neid :D vot ei keevita.
kui nüüd jesperile sama talaga anda nagu ta mulle üritas anda siis kaks korda laiemast pole keegi midagi rääkinud vaid kolmandikust, materjal pole kuskilt emexist ostetud lehtmetalli jääk, vaid teine plekkvelg. ja kui sa tahad mingid jõud mängu panna ja arvutused teha siis selleks on igasugu tarku programme, sul nutti on ja ilmselt tundub ka et vaba aega, lase käia ja joonista üks plekkvelg arvutisse ning lisa jõud ligi. siin kohal tahaks muidugi küsida et kuidas tehase laiad plekid vastu peavad, millel ongi juga nii laiad ääred :D. kas veljel on nüüd stretch või muidu püksirihm ei tohiks ju erilist vahet olla.
ma saan muidugi aru et sulle ei meeldi need, või siis vastupidi paneb kadestama noorte poiste pöörane hulljulgus erineda. ilmselt üks nendest põhjustest sind nüüd vaidlema ajabki, sest jah keevitusalane ülevoolav tarkus see küll olla ei saa

väike ilustreeriv pilt kah
Pilt
võrdluseks kah
Pilt

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 13:01
Postitas Tanel
Jesper kirjutas:Sinu vaidlushimu on nii suur, et isegi ühelauselisest postist jääb pool kahe silma vahele :)

Keevituse kvaliteet on ainult üks aspekt, mina ei usu et keegi teismeline kodanik kuskil kuuri taga suudab teha sarnase kvaliteediga keevitust kui teie firma peakeevitaja, aga ok, oletame et suudab. Teine aspekt on see, et velje materjali paksus ja üldine konstruktsioon on tehases võetud selle arvestusega, et sinna mõjuvad jõud on sellised, nagu nad originaallaiuse puhul on. Kui nüüd teha velg kaks korda laiemaks, siis kõik jõuõlad jms muutuvad ja seda ei tea keegi, kas ja kui palju sinna täpselt tugevusvaru jäetud on. Lisavürtsi annab veel see venitatud kitsas rehv. Üldiselt viletsad valuveljed on ka viletsad jah, aga valuvelg deformeerub teistmoodi kui plekkvelg - plekkveljele annab tugevuse tema kuju, umbes nagu õllepurki käte vahel surudes on ta alguses hästi tugev, aga kui ühe voldi sisse võtab on hopsti kägaras. Pehmest materjalist odavvaluvelg on rahulikum, ei viska kohe rehvi maha jne.

Eks igaüks ise teab mis teeb, noortele on omane teatud alalhoiuinstinkti puudumine ja noh nagu ma juba mainisin, õnneks nende velgedega ei sõideta teabmis kiiresti. Aga mina isiklikult ei julgeks selliste ratastega autos sõita, ma tahan elada vanaks ja surra tervena.
+1
v6 power kirjutas:Kuule tanel kui sul midagi teha pole siis mine arene kuskil nurgas mitte ära reosta teise kuulutust.
Ehk oleks Teil mõistlik kuskile arenema minna.. See oleks enne suve vägagi mõistlik tegemine :wink:

Aga väga huvitav arutelu on siit tulnud, kahju muidugi sellest, et Tarmo on endiselt nii jäärapäine.Õnneks pole enam viitsimist pikalt vaielda, Tarmoga vaidlemine nagu vasikaga võidujooks, mõtetu !

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 13:23
Postitas Jesper
Ei tea jah mis kärbes teda jälle hammustanud on, omaarust ma seletasin ilusti viisakalt, mitte "ei andnud talaga". Kolmandat korda ka seletada ei viitsi, ega sellest nagunii midagi ei muutu.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 13:26
Postitas Tanel
Aga see viimasel ajal nii tavaline, lihtsam on käega lüüa ja edasi elada :D

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 13:30
Postitas Kristjan
Ei ole neil velgedel h2da midagi. Tean yhe jooksu ajalugu ca 6 aastat(selle ajasees null surmaga l6ppenud avariid kus velg oleks purunenud). Aasta oli siis 2kki 2003 vms kui ma suutsin yhe sellise keevitatud jooksu v2lja kaevata ja need oma golf 2 gti'le alla panin. Ise kasutasin neid v2he ca pool aastat ja peale seda olid ca 5 aastat s6bra igap2eva liikuri all. Niiet kui korralikult tehtud ei n2e probleemi.
Yhest teisest foorumis
Sellajal kui füüsika mehed arvutavad, ülejäänud sõidavad :)

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 24 Apr 2013, 14:06
Postitas Tarmo
Kristjan kirjutas:Ei ole neil velgedel h2da midagi. Tean yhe jooksu ajalugu ca 6 aastat(selle ajasees null surmaga l6ppenud avariid kus velg oleks purunenud). Aasta oli siis 2kki 2003 vms kui ma suutsin yhe sellise keevitatud jooksu v2lja kaevata ja need oma golf 2 gti'le alla panin. Ise kasutasin neid v2he ca pool aastat ja peale seda olid ca 5 aastat s6bra igap2eva liikuri all. Niiet kui korralikult tehtud ei n2e probleemi.
Yhest teisest foorumis
Sellajal kui füüsika mehed arvutavad, ülejäänud sõidavad
+1
ma lihtsalt üritasin kahele keevitust mitte tundvale inimesele selgeks teha et ei juhtu midagi, tundub et nad ei saa ikkagi aru.
näitasin jesperi surmahirmu posti ka keevitajatele :D kui suurem kajaks oli toast lahkunud arvati et äkki oleks targem siiski toas püsida, väljas võib ju sputnik pähe kukkuda :lol:
naljakas, jesper on alati rääkinud asjadest millest midagi teab või kui netist paika panevat infot leiab ja nüüd siis sedasi, tann15'st saab veel aru
ja kuna seda ei saa ometi olla et tarmo'l on õigus siis hakatakse ei tea mida välja ajama
aga, eks targem annab järele ja teil on nüüd see võimalus et olla targem, sest minu post on ju viimane, või siis tähendab see seda et saite lõpuks ka ise aru oma rumalusest :wink: