35. leht 522-st

Postitatud: 18 Mai 2007, 09:29
Postitas Black66
tamar kirjutas:Kas keegi ei liigu märjamaa ja lõuna eesti (tartu,võru,põlva) vahet ? Oleks vaja märjamaalt 6 autokummi toimetada kas tartu,võru,põlva või sellekanti. Oleks :) ja teeks 4paki vms välja.
Oleneb kui kiire on, vahel ikka liigun. Aga vast alles kuskil juuni kuus. JA sõidan Võrust ja Tartust läbi.

Postitatud: 19 Mai 2007, 23:42
Postitas Dexter
kas sellise reg numbrimargiga auto on kah meie klubist?? 480 AID

Tundemargid:
-auto tumepunane tundus uuem tuup
-tagaklaasil suur fordi kleeps
-vahtraleht auto tagumikul
-toonklaas
-valuvelg..oli vist viie kodaraga

nimelt nagin sellist suurupis ja tundus paris ilus teine..aga kahjuks pole sellele suutnud visitkat anda kuna need jaid oe autosse ja tema laks pealinna tagasi..:D

loodan et klubilised ei pahanda sellise avalikustamise peale... :oops:

Postitatud: 20 Mai 2007, 00:48
Postitas Tarmo
aga mina nägin tartus alasi tänaval täna helesinist sierrat millel oli pagasnikul sierra cosworth märk
kuna sõitsin mööda siis muid tundemärke ei märganud vaadata :(

Postitatud: 21 Mai 2007, 19:55
Postitas erki
oskab keegi aidata.

kui ma hakkaksin hetkel bussiga(väiksema kaubikuga) kaupa vedama ehk siis hakkaksin transpordi teenust osutama, kas mul on siis vaja kutselise autojuhi tunnistust või mitte? kui on vaja, siis palju see koolitus maksab?

Postitatud: 21 Mai 2007, 21:55
Postitas tamar
erki kirjutas:oskab keegi aidata.

kui ma hakkaksin hetkel bussiga(väiksema kaubikuga) kaupa vedama ehk siis hakkaksin transpordi teenust osutama, kas mul on siis vaja kutselise autojuhi tunnistust või mitte? kui on vaja, siis palju see koolitus maksab?
Kui ''mustalt'' paned siis pole midagi vaja :wink:

Postitatud: 21 Mai 2007, 22:53
Postitas erki
kuid kui mustalt ei tee, kas siis on ikka vaja?

Postitatud: 21 Mai 2007, 22:56
Postitas yax
Ma võin eksida, aga kui on ainult B kat, siis ei tohi jah. Kui on B kat koos töötamisõigusega või B ja C kat siis tohib.

Postitatud: 22 Mai 2007, 06:43
Postitas KRANTS
tamar kirjutas:
erki kirjutas:oskab keegi aidata.

kui ma hakkaksin hetkel bussiga(väiksema kaubikuga) kaupa vedama ehk siis hakkaksin transpordi teenust osutama, kas mul on siis vaja kutselise autojuhi tunnistust või mitte? kui on vaja, siis palju see koolitus maksab?
Kui ''mustalt'' paned siis pole midagi vaja :wink:
yax kirjutas:Ma võin eksida, aga kui on ainult B kat, siis ei tohi jah. Kui on B kat koos töötamisõigusega või B ja C kat siis tohib.
käige jala :!: :idea:
Las räägivad need, kes midagi asjast teavad!!!

mul saavad load kuu aja pärast alles "päris" lubadeks (siiamaani rohelised) ja ma olen juba 1.5a transportteenust pakkunud!! mitte kedagi ei koti. kuni 3500 täismassiga võib B-katiga sõita. isegi välismaale võid kaupa vedada. kaubikujuhid ei ole seadusesilmis "elukutselised". Seadusesilmis EI OLEGI kaubik töötamise auto!! autojuhi tunnistust läheb vaja siis, kui autol on "ketas" peal. ja kettaid pannakse üle 3500kg-se täismassiga autodele, ehk siis alates C1-kat.-le.
sellest ei tehta väljagi, et kaubikujuhtidel on tihtipeale pikemad tööpäevad ja oleks veel rohkem "ketast" vaja :wink:

Postitatud: 22 Mai 2007, 08:08
Postitas tamar
Kusjuures paljudel kaubikutel alla 3500kg on samuti ketas peal. Ja transpordi amet peatab neid kinni kellel on ketas peal (välismaal vähemalt). Binoklitega vaatavad, transititel (2000->) on armatuuri peal selline asi

Pilt

meerik peal, missest et alla 3,5t on täismass. Kõrge kast kohe jääd silma :P

Pilt

Pole meerikut ega ka ''kasti'' ja palju parem.

Postitatud: 22 Mai 2007, 12:42
Postitas erki
KRANTS kirjutas: käige jala :!: :idea:
Las räägivad need, kes midagi asjast teavad!!!

mul saavad load kuu aja pärast alles "päris" lubadeks (siiamaani rohelised) ja ma olen juba 1.5H transportteenust pakkunud!! mitte kedagi ei koti. kuni 3500 täismassiga võib B-katiga sõita. isegi välismaale võid kaupa vedada. kaubikujuhid ei ole seadusesilmis "elukutselised". Seadusesilmis EI OLEGI kaubik töötamise auto!! autojuhi tunnistust läheb vaja siis, kui autol on "ketas" peal. ja kettaid pannakse üle 3500kg-se täismassiga autodele, ehk siis alates C1-kat.-le.
sellest ei tehta väljagi, et kaubikujuhtidel on tihtipeale pikemad tööpäevad ja oleks veel rohkem "ketast" vaja :wink:
väga hea, tegelt ma sinult krants lootsingi seda vastust saada, tänud, süda läks tükkmaad kergemaks kohe :D:D

Postitatud: 22 Mai 2007, 15:05
Postitas xr4
tamar kirjutas: Binoklitega vaatavad, transititel (2000->) on armatuuri peal selline asi

ah seda nad seal poola teedel binoklitega vaatasid ja ma veel naersin nende üle :D

Postitatud: 22 Mai 2007, 20:21
Postitas KRANTS
tamar kirjutas:Kusjuures paljudel kaubikutel alla 3500kg on samuti ketas peal. Ja transpordi amet peatab neid kinni kellel on ketas peal (välismaal vähemalt). Binoklitega vaatavad, transititel (2000->) on armatuuri peal selline asi

[img]PILT[/img]

meerik peal, missest et alla 3,5t on täismass. Kõrge kast kohe jääd silma :P

[img]PILT[/img]

Pole meerikut ega ka ''kasti'' ja palju parem.
no ikka vähestel on... ja Transitiga pole ma sõitnud, sorry, ei tea neist... aga 2006/2007 Boxeritel EI OLE sõidumeerikut peal :!: Lisavarustusenagi on seda raske saada...
Ketta peale paneku all pidasingi silmas, kuna nad kohustuslikud on :wink:

Ja minnes teemasse tagasi- ärge laske meerikuid peale panna, kuna need pole kohustuslikud. siis saate sõita nii palju kui süda lustib ja kus iganes tahate (mind ei piilunud välisriigis mitte keegi binokkliga, ei lätis, ei soomes) :wink:

Postitatud: 22 Mai 2007, 21:30
Postitas kersti
vahetaks teemat..

Käisime nädalavahetusel Leedus Alytuses audiovõistlusel. Võisteldi nii helikvaliteedis kui helirõhus ja osalejaid oli päris palju. Pildid:
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/leedus/

Postitatud: 22 Mai 2007, 21:53
Postitas xr4
osalesite ka?

Postitatud: 22 Mai 2007, 22:11
Postitas kersti
Jah osalesime aga see võistlus läks veidi nihusti.. Kohalejõudes selgus, et meie klassi (Experienced unlimited) ei avatudki, kuna osalejad selles klassis ei olnud kohale ilmunud. Välja arvatud meie :)
Seega paigutati meid Advanced 7 klassi, ehk kõige kõrgem võimalik klass sellel üritusel (7 tähendab 7 kanalit) Advanced klassis on hindamisreeglid hoopis teised võrreldes madalamate klassidega, rohkem punkte antakse installi ja visuaalse ilu eest jne. Ehitamisel oli kasutatud firmade teenuseid, mitte kodus põlve otsas tehtud nagu me opel. Samuti tehnika maksumus oli päris kõva.. mõne mehe võimendi üksi maksis pea sama palju kui meil kogu süsteem kokku.
No ühesõnaga ei tahaks halada, aga sellistes suht ebavõrdsetes tingimustes ei olnud võimalik eriti midagi ära teha ja nii me mingit erilist kohta ka ei saavutanud. Päris tulemust veel ei tea, kuna autasustamise algus venis hirmasti ning me tulime enne autasustamist ära, et normaalsel ajal koju jõuda. Tulemused jõuavad millalgi veebi üles, siis näeb. Samas hea on see, et heli eest anti päris korralikud punktid (installiga kõrbesime). Aga eks heli ongi ju olulisem :) Samuti sai seal paar väga kasulikku vihjet, kuidas oma süsteemi paremaks muuta ja need on juba ka tulemusi andnud.
Ilm oli ilus, väga soe ja päike lõõskas. Palju ilusaid autosid ja muidu oli ka tore :)