Oleneb kui kiire on, vahel ikka liigun. Aga vast alles kuskil juuni kuus. JA sõidan Võrust ja Tartust läbi.tamar kirjutas:Kas keegi ei liigu märjamaa ja lõuna eesti (tartu,võru,põlva) vahet ? Oleks vaja märjamaalt 6 autokummi toimetada kas tartu,võru,põlva või sellekanti. Oleksja teeks 4paki vms välja.
vaba teema, kuid jääme viisakaks
kas sellise reg numbrimargiga auto on kah meie klubist?? 480 AID
Tundemargid:
-auto tumepunane tundus uuem tuup
-tagaklaasil suur fordi kleeps
-vahtraleht auto tagumikul
-toonklaas
-valuvelg..oli vist viie kodaraga
nimelt nagin sellist suurupis ja tundus paris ilus teine..aga kahjuks pole sellele suutnud visitkat anda kuna need jaid oe autosse ja tema laks pealinna tagasi..
loodan et klubilised ei pahanda sellise avalikustamise peale...
Tundemargid:
-auto tumepunane tundus uuem tuup
-tagaklaasil suur fordi kleeps
-vahtraleht auto tagumikul
-toonklaas
-valuvelg..oli vist viie kodaraga
nimelt nagin sellist suurupis ja tundus paris ilus teine..aga kahjuks pole sellele suutnud visitkat anda kuna need jaid oe autosse ja tema laks pealinna tagasi..

loodan et klubilised ei pahanda sellise avalikustamise peale...

tamar kirjutas:Kui ''mustalt'' paned siis pole midagi vajaerki kirjutas:oskab keegi aidata.
kui ma hakkaksin hetkel bussiga(väiksema kaubikuga) kaupa vedama ehk siis hakkaksin transpordi teenust osutama, kas mul on siis vaja kutselise autojuhi tunnistust või mitte? kui on vaja, siis palju see koolitus maksab?
käige jalayax kirjutas:Ma võin eksida, aga kui on ainult B kat, siis ei tohi jah. Kui on B kat koos töötamisõigusega või B ja C kat siis tohib.


Las räägivad need, kes midagi asjast teavad!!!
mul saavad load kuu aja pärast alles "päris" lubadeks (siiamaani rohelised) ja ma olen juba 1.5a transportteenust pakkunud!! mitte kedagi ei koti. kuni 3500 täismassiga võib B-katiga sõita. isegi välismaale võid kaupa vedada. kaubikujuhid ei ole seadusesilmis "elukutselised". Seadusesilmis EI OLEGI kaubik töötamise auto!! autojuhi tunnistust läheb vaja siis, kui autol on "ketas" peal. ja kettaid pannakse üle 3500kg-se täismassiga autodele, ehk siis alates C1-kat.-le.
sellest ei tehta väljagi, et kaubikujuhtidel on tihtipeale pikemad tööpäevad ja oleks veel rohkem "ketast" vaja

Viimati muutis KRANTS, 22 Mai 2007, 20:21, muudetud 1 kord kokku.

Kusjuures paljudel kaubikutel alla 3500kg on samuti ketas peal. Ja transpordi amet peatab neid kinni kellel on ketas peal (välismaal vähemalt). Binoklitega vaatavad, transititel (2000->) on armatuuri peal selline asi

meerik peal, missest et alla 3,5t on täismass. Kõrge kast kohe jääd silma

Pole meerikut ega ka ''kasti'' ja palju parem.

meerik peal, missest et alla 3,5t on täismass. Kõrge kast kohe jääd silma


Pole meerikut ega ka ''kasti'' ja palju parem.
väga hea, tegelt ma sinult krants lootsingi seda vastust saada, tänud, süda läks tükkmaad kergemaks koheKRANTS kirjutas: käige jala![]()
![]()
Las räägivad need, kes midagi asjast teavad!!!
mul saavad load kuu aja pärast alles "päris" lubadeks (siiamaani rohelised) ja ma olen juba 1.5H transportteenust pakkunud!! mitte kedagi ei koti. kuni 3500 täismassiga võib B-katiga sõita. isegi välismaale võid kaupa vedada. kaubikujuhid ei ole seadusesilmis "elukutselised". Seadusesilmis EI OLEGI kaubik töötamise auto!! autojuhi tunnistust läheb vaja siis, kui autol on "ketas" peal. ja kettaid pannakse üle 3500kg-se täismassiga autodele, ehk siis alates C1-kat.-le.
sellest ei tehta väljagi, et kaubikujuhtidel on tihtipeale pikemad tööpäevad ja oleks veel rohkem "ketast" vaja

Motorsport is a lifestyle
no ikka vähestel on... ja Transitiga pole ma sõitnud, sorry, ei tea neist... aga 2006/2007 Boxeritel EI OLE sõidumeerikut pealtamar kirjutas:Kusjuures paljudel kaubikutel alla 3500kg on samuti ketas peal. Ja transpordi amet peatab neid kinni kellel on ketas peal (välismaal vähemalt). Binoklitega vaatavad, transititel (2000->) on armatuuri peal selline asi
[img]PILT[/img]
meerik peal, missest et alla 3,5t on täismass. Kõrge kast kohe jääd silma![]()
[img]PILT[/img]
Pole meerikut ega ka ''kasti'' ja palju parem.

Ketta peale paneku all pidasingi silmas, kuna nad kohustuslikud on

Ja minnes teemasse tagasi- ärge laske meerikuid peale panna, kuna need pole kohustuslikud. siis saate sõita nii palju kui süda lustib ja kus iganes tahate (mind ei piilunud välisriigis mitte keegi binokkliga, ei lätis, ei soomes)


vahetaks teemat..
Käisime nädalavahetusel Leedus Alytuses audiovõistlusel. Võisteldi nii helikvaliteedis kui helirõhus ja osalejaid oli päris palju. Pildid:
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/leedus/
Käisime nädalavahetusel Leedus Alytuses audiovõistlusel. Võisteldi nii helikvaliteedis kui helirõhus ja osalejaid oli päris palju. Pildid:
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/leedus/
Jah osalesime aga see võistlus läks veidi nihusti.. Kohalejõudes selgus, et meie klassi (Experienced unlimited) ei avatudki, kuna osalejad selles klassis ei olnud kohale ilmunud. Välja arvatud meie 
Seega paigutati meid Advanced 7 klassi, ehk kõige kõrgem võimalik klass sellel üritusel (7 tähendab 7 kanalit) Advanced klassis on hindamisreeglid hoopis teised võrreldes madalamate klassidega, rohkem punkte antakse installi ja visuaalse ilu eest jne. Ehitamisel oli kasutatud firmade teenuseid, mitte kodus põlve otsas tehtud nagu me opel. Samuti tehnika maksumus oli päris kõva.. mõne mehe võimendi üksi maksis pea sama palju kui meil kogu süsteem kokku.
No ühesõnaga ei tahaks halada, aga sellistes suht ebavõrdsetes tingimustes ei olnud võimalik eriti midagi ära teha ja nii me mingit erilist kohta ka ei saavutanud. Päris tulemust veel ei tea, kuna autasustamise algus venis hirmasti ning me tulime enne autasustamist ära, et normaalsel ajal koju jõuda. Tulemused jõuavad millalgi veebi üles, siis näeb. Samas hea on see, et heli eest anti päris korralikud punktid (installiga kõrbesime). Aga eks heli ongi ju olulisem
Samuti sai seal paar väga kasulikku vihjet, kuidas oma süsteemi paremaks muuta ja need on juba ka tulemusi andnud.
Ilm oli ilus, väga soe ja päike lõõskas. Palju ilusaid autosid ja muidu oli ka tore

Seega paigutati meid Advanced 7 klassi, ehk kõige kõrgem võimalik klass sellel üritusel (7 tähendab 7 kanalit) Advanced klassis on hindamisreeglid hoopis teised võrreldes madalamate klassidega, rohkem punkte antakse installi ja visuaalse ilu eest jne. Ehitamisel oli kasutatud firmade teenuseid, mitte kodus põlve otsas tehtud nagu me opel. Samuti tehnika maksumus oli päris kõva.. mõne mehe võimendi üksi maksis pea sama palju kui meil kogu süsteem kokku.
No ühesõnaga ei tahaks halada, aga sellistes suht ebavõrdsetes tingimustes ei olnud võimalik eriti midagi ära teha ja nii me mingit erilist kohta ka ei saavutanud. Päris tulemust veel ei tea, kuna autasustamise algus venis hirmasti ning me tulime enne autasustamist ära, et normaalsel ajal koju jõuda. Tulemused jõuavad millalgi veebi üles, siis näeb. Samas hea on see, et heli eest anti päris korralikud punktid (installiga kõrbesime). Aga eks heli ongi ju olulisem

Ilm oli ilus, väga soe ja päike lõõskas. Palju ilusaid autosid ja muidu oli ka tore
