Eelmine nädal sai enamus aega veedetud punast täiustades.
Ette uued Gas kõlarid, vanad olid 15-watised Blaupunktid mis juba auto ostupäeval kärisesid. Võtsin lihtsalt juhtmed tagant tol hetkel.
Siis sai huvi pärast tagumised pidurid üle vaadatud, kõige hullem seis ei olnudki. Mõlemad pidurisilindrid lekkisid veidi. Läksid kõik asjad uued.
Trumlid-klotsid-silindrid A.B.S., klotside paigalduskomplekt Quick Brake. "Piduriplekid" said traatharjaga puhtaks, roostemuunduriga üle ja enne trumli külge panekut kerevaha peale lastud nii palju kui ligi pääses. Paras nikerdamine oli kõike kokku laduda, kõige toredam oli käsipiduritrosse uute klotside külge saada.
Käsipidur küll enne toimis, aga kippus peale jääma. Vanadel klotsidel hoovad liikusidki üsna raskelt. Nüüd on väga hea.
Esiamordid ka KYB Excel G, tugilaagrite komplekt KYB, tolmukatted Sachs.
Kõrgus on nii ja naa. Mõne koha peal seistes tundub nagu normaalne olevat, mõnes kohas jällegi oleks nagu nina kõrgemal. Aga sõita on nüüd hea, mis on kõige tähtsam. See jutt, et vedrud lahtiselt tilpnevad või logisevad kui auto üles tõstetud, on küll kellegi loll külajutt.
Esimesed Monroed olid samuti surnud:
Oli hea hinnaga saada, pidin võtma. Lambda auk on küll puudu, aga selle mure saab lihtsalt lahendatud. Uued kummimatid ka autosse, eelmised lõhkusin talvel ära.
Siis ei andnud esimesed pidurid rahu ja päris nii ka ei saa, et vanal rondil on kõik uued jupid, aga igapäeva autol mitte
Jällegi A.B.S. jupid.
Õlivahetus, Motul 5W30 täissünt, DZ hardware magnetiga õlikork. Tellisin muidu õlikorgi db-hp-st ja veljemutritele korgid, aga nendel käib selle tellimusega mingisugune totaalne uimerdamine. Esimene ja viimane kord vist, kui sealt midagi ostan. Mann filter, Liqui Moly õlilisand.
Järgneval päeval sai lõpuks ammune probleem lahendatud ehk sinine suits summutist. Viimasel ajal hakkas ikka päris korralikult ajama, eriti kui tükk aega seinud oli ja kolmandaga kiirendades. Mõne aja pärast kadus küll ära, kuid siiski probleem niisama ju ei lahene. Uued läksid Victor Reinz, ühe komplekti muu firma omi tellisin veel tagavaraks. Pool päeva läks aega sellega, kuna spetsiaalseid tööriistu polnud.

Uus Elring klapikaane tihend ja Bosch süüteküünlad (Fixuses ju NGK omi riiulis kunagi pole, käib kah..). Sinist enam ei ajanud ja tundub, et mootor töötab jällegi paremini kui enne.
Uus Corteco käigukastipadi läks alla, hind oli hea ja mis ikka enam mõelda. Vanal olidki praod sees. Käiguvahetus palju parem.
Uus Hengst kütusefilter.
Prooviks sai selline asi võetud, pole vigagi:
Ls 56200km.
No nüüd sõidab küll nagu uus auto.
Head suve.