
Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Jään nüüd oma sümboolset vaevatasu ootama! 

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
https://www.dropbox.com/sh/ivga9mjoemsa ... IqNPa?dl=0 Mõned päikesepaistelised fotojäädvustused järeltulevatele põlvedele!
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Karjub mõni cm madalduse järgi (minu arvamus ainult). Muidu ülikena auto 

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
https://www.dropbox.com/sh/uqsjvvkkzuvd ... qwdBa?dl=0 Nädalavahetuse progress. Ühesõnaga konstruktiivne kriitika ei ole üldse paha, madaldus oli must have! 

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Perfektne
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Mõtlesin, et kirjutan oma põnevast agooniast ka siia juturaamatusse mõne rea. Kõik algas ühel ilusal päikesepaistelisel päeval aastal 2011, foorumisse ilmus järgmine kuulutus - http://sierraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=8863 Lugedes kuulutust, samal ajal ilastades mööda läpaka ekraani, tundus kui match made in heaven, sai siis sendid kokku loetud ja Saku poole kihutatud, et jumala eest keegi jaole ei saa - mootor + käigukast. (Jutu käigus sai kohapeal kaubeldud endale ka esimene- ja tagumine stange, pauguraud) Kogu komplekti hinnaks kujunes miskit 100-120.- eurot, tol ajal oli selge, et eesseisev nädalavahetus tuleb kuiv, õlle jaoks raha ei jätkunud aga raisk kus hing oli äriga rahul. Kujutasin juba ette ennast kupee roolis päikeseloojangusse kihutamas, sakslased (loe:BMW ja Mercedes-Benz rullnokad) tagatulesid imetlemas kuid mingil imelikul põhjusel olid saatusel omad vingerpussid ja mootor + käigukast jäid garaaži seisma, olemasolevale kupeele igal-juhul peale ei jõudnud. Kusjuures sama kupee on endiselt alles ja ootab oma aega aga see selleks.
Niisiis sai siin nädal-kolm tagasi vorstikest praetud ja õlle kõrvale sõbraga (JaanusK) arutatud, et kurat, tõstaks peale, saaks imelise raketi hallikarva sedaanikesest, mõeldud-tehtud. Järgmine ndvahetus võtsime ette, poole ööni koinimist ja peal ta oligi, esimesed elumärgid tekitasime hommikul selga ja värske peaga. Kõik tip-top ja jällegi klemm tonnis, et kurat kus nüüd saab sõõrikuid joonistada ja launch-control´i otsima / paigaldama hakata. Ise veel pelgasin, et meie teedeehituse kvaliteedi juures tirin veel külavahel viimasegi asfalti ülesse aga kogu selle eufooria ja tekkinud tuhhi juures suri see mõte kiirelt üksindusse. Esimesed kilomeetrid näitasid mõningasi sünnitraumasid ja sai isegi köie otsas riputud (jagaja rootor arvas, et ei ole vaja paigal püsida) kuid lõppkokkuvõtteks hakkas iseseivalt hingama ja liigutama. Peale ca. 100km sissesõitu ja mahlade kontrollimist tekkis seistes kuklasse kerge kihelus, et kas nüüd tõesti ongi käes see hetk kus saab külamemmed näost siniseks ajada ja ennast ajalooürikutesse Sierraga sisse kirjutada ja päikeseloojangusse kihutada või mitte, käes oli aeg esimeseks katseks. Lõpuks andsin kihelusele järgi ja süstisin kohalt, parempoolne pedaal oli juba peaaegu, et läbi tulemüüri mootoriruumis, esimene käik ja kõik tip-top, lsd tegi mis pidi ja tagumised papud koorisid asfalti, sidur alla ja teine käik sisse, silmad odomeetrile (ootusärevuses nagu oleks just teiskordselt insenerieksamit sooritanud) ja.... ja..... ja.... ei midagi... üürgas ja möirgas aga 7 sekundist sajale sai kuidagimoodi 10 või isegi 11. Vot siis tõdemust, et põrasast kotis ei osteta. Näpud jäid sahtlite vahele kerge 5 aastase viitega. Iseendalgi oli naljakas ja mõttes mõlkus, et kuradi kahju, et õlled tookord ostamata jäid. Ega tegelikult 7 sekundi pilli ei oodanudki ja selge see, et sedaanilt seda ei tasugi oodata aga vähekene erksam oleks võinud ikka olla, tegelikult oli originaaliga ka erksam.
Mõni foto ka mälestuseks - https://www.dropbox.com/sh/221hf1fxmhej ... cDxNa?dl=0
Igal-juhul tänud JaanusK abi ja aja eest, ehk järgmine kord õnnestub
Niisiis sai siin nädal-kolm tagasi vorstikest praetud ja õlle kõrvale sõbraga (JaanusK) arutatud, et kurat, tõstaks peale, saaks imelise raketi hallikarva sedaanikesest, mõeldud-tehtud. Järgmine ndvahetus võtsime ette, poole ööni koinimist ja peal ta oligi, esimesed elumärgid tekitasime hommikul selga ja värske peaga. Kõik tip-top ja jällegi klemm tonnis, et kurat kus nüüd saab sõõrikuid joonistada ja launch-control´i otsima / paigaldama hakata. Ise veel pelgasin, et meie teedeehituse kvaliteedi juures tirin veel külavahel viimasegi asfalti ülesse aga kogu selle eufooria ja tekkinud tuhhi juures suri see mõte kiirelt üksindusse. Esimesed kilomeetrid näitasid mõningasi sünnitraumasid ja sai isegi köie otsas riputud (jagaja rootor arvas, et ei ole vaja paigal püsida) kuid lõppkokkuvõtteks hakkas iseseivalt hingama ja liigutama. Peale ca. 100km sissesõitu ja mahlade kontrollimist tekkis seistes kuklasse kerge kihelus, et kas nüüd tõesti ongi käes see hetk kus saab külamemmed näost siniseks ajada ja ennast ajalooürikutesse Sierraga sisse kirjutada ja päikeseloojangusse kihutada või mitte, käes oli aeg esimeseks katseks. Lõpuks andsin kihelusele järgi ja süstisin kohalt, parempoolne pedaal oli juba peaaegu, et läbi tulemüüri mootoriruumis, esimene käik ja kõik tip-top, lsd tegi mis pidi ja tagumised papud koorisid asfalti, sidur alla ja teine käik sisse, silmad odomeetrile (ootusärevuses nagu oleks just teiskordselt insenerieksamit sooritanud) ja.... ja..... ja.... ei midagi... üürgas ja möirgas aga 7 sekundist sajale sai kuidagimoodi 10 või isegi 11. Vot siis tõdemust, et põrasast kotis ei osteta. Näpud jäid sahtlite vahele kerge 5 aastase viitega. Iseendalgi oli naljakas ja mõttes mõlkus, et kuradi kahju, et õlled tookord ostamata jäid. Ega tegelikult 7 sekundi pilli ei oodanudki ja selge see, et sedaanilt seda ei tasugi oodata aga vähekene erksam oleks võinud ikka olla, tegelikult oli originaaliga ka erksam.

Mõni foto ka mälestuseks - https://www.dropbox.com/sh/221hf1fxmhej ... cDxNa?dl=0
Igal-juhul tänud JaanusK abi ja aja eest, ehk järgmine kord õnnestub

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
surveaste 16 atipeto kirjutas:kolvid kepsud kergeks ja tasakaalu,surveaste 16 ati peale ,mootor võetut pulkadeks ja kõik ära tehtud ,saaled ,rõngad,õlipump,klapivedrud jne..
7 sek.läks sajani...

selle peale oleks võinud juba kellad lööma hakata.
ja selle vähesega 10 seki pealt 7 seki peale....noh

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Mõtlesin, et kaua läheb, polnudki kaua vaja oodata - Jumal on rääkinud



Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
No mis sa teed ,kui üks sort on selliseidVahurM kirjutas:Mõtlesin, et kaua läheb, polnudki kaua vaja oodata - Jumal on rääkinud![]()

Aga enivei , tundub et tuleb karule kõhtu piiluda siis saab pildi ilmselt ette , mis sellega tehtud/tegmata on.
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Arvatavasti oli see mõõdetud tulemus mitte arvutuslik.Tarmo kirjutas: surveaste 16 ati![]()
Ja sellise arvutusliku astmega sa kindlasti ei sõida tava bensiiniga vaid pead sõitma bioetanoliga.
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Suuresti ta nii oligi aga tegemist siin mõnele kõrgemat pilotaaži nõudva analüüsigaDexter kirjutas:Arvatavasti oli see mõõdetud tulemus mitte arvutuslik.Tarmo kirjutas: surveaste 16 ati![]()
Ja sellise arvutusliku astmega sa kindlasti ei sõida tava bensiiniga vaid pead sõitma bioetanoliga.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
surveaste mis määrab kütuse, on ainult ja kordan ainult arvutuslik. see on silindri mahtuvus alumine surnudseis jagatud üleminesurnud seis. see 16 atti ei ole surveaste, see on kompressioon, see näitab kui tihe on mootor, ka 76'ga sõitev mootor võib olla 16 atti kompressiooniga.
selliste hulgas on kerge olla jumal
selliste hulgas on kerge olla jumal

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Jäägu sulle su jumala staatus!Tarmo kirjutas:surveaste mis määrab kütuse, on ainult ja kordan ainult arvutuslik. see on silindri mahtuvus alumine surnudseis jagatud üleminesurnud seis. see 16 atti ei ole surveaste, see on kompressioon, see näitab kui tihe on mootor, ka 76'ga sõitev mootor võib olla 16 atti kompressiooniga.
selliste hulgas on kerge olla jumal
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
ise panite, mina olen rahul 

Re: Ford Sierra 2,0 88kw 92a.
Kuule kõrgem pilotaaž ehk teisisõnu jumal, kas Su terav mõistus ei loginud välja koheselt, et ilmselgelt on seal algusest peale kompressiooni mõeldud?
Naljatilk ausõna
