Aga siin mõttetu vaidlus. Sõdurpoisil ju kena ja ilus auto. Tehke ilusam ja parem kellele ei meeldi.
 
 AlarT sündroom hakkab vist teistele ka külge, et koguaeg vaja vaielda mõttetute asjade ümber
 
 
jutt käis neljast rattast mitte tagumistest, tagumised olid eristamaks. mis sa tamar panti paned et xr4i tagumised trumlid on 1:1 suurus tavaliste sierra trummlitegatamar kirjutas:Xr4 läheb kindlalt 13 taha. Seega ei tohiks suuremad trumlid olla.
Aga siin mõttetu vaidlus. Sõdurpoisil ju kena ja ilus auto. Tehke ilusam ja parem kellele ei meeldi.
AlarT sündroom hakkab vist teistele ka külge, et koguaeg vaja vaielda mõttetute asjade ümber


 
 

 
 
Paar aastat tagasi (olime juba sojuusi liikmed) pakuti valikut ARK-is, et kas tahad euro pitsatiga nr või tavalisi. Äkki oli aastaarv ka määrav ei mäleta enam. Mina võtsin eur numbrid, näeb auto ka kuidagi värskemja kallim välja liisingupillide vahelerx kirjutas:Kui eelnevalt on ilma euromärgita numbrid, siis saab uued ka ilma tellida. Minumeelest teeb see sinine euroriba autole just kuidagi ilmekama ja värskema mulje.

Mina neid liisingupille endale eeskujuks ei sea. Ma tahaks et mu auto näeks välja nagu 84a. sierra.Bomsch kirjutas: Mina võtsin eur numbrid, näeb auto ka kuidagi värskemja kallim välja liisingupillide vahel
 
  Et start oli öösel kell 0:00 ja finish hommikul kell 10, siis ei olnud ka eriti segavat liiklust, mis metsas poognate joonistamist takistaks. Eks omajagu sai kihutamisega ka liiale mindud, kuna salajastesse kontrollpunktidesse jõudsime ilmselgelt liiga vara, siis karistuspunkte kogunes ohtralt ning lõpptulemus oli 7. koht 39 startinud ekipaazi seast. Eriti kurta ka ei saa, kuna mulle oli see esimene sõit piloodina, eelnevatel kordadel olen kaardilugeja rollis olnud. Eks selle ürituse põhieesmark on siiski FUN ja seda saime me kogu raha eest. Auto sõitis ka lausa suurepäraselt, kahe päeva jooksul sai läbitud ~700km ning ühtegi tehnilist probleemi ei tekkinud.
 Et start oli öösel kell 0:00 ja finish hommikul kell 10, siis ei olnud ka eriti segavat liiklust, mis metsas poognate joonistamist takistaks. Eks omajagu sai kihutamisega ka liiale mindud, kuna salajastesse kontrollpunktidesse jõudsime ilmselgelt liiga vara, siis karistuspunkte kogunes ohtralt ning lõpptulemus oli 7. koht 39 startinud ekipaazi seast. Eriti kurta ka ei saa, kuna mulle oli see esimene sõit piloodina, eelnevatel kordadel olen kaardilugeja rollis olnud. Eks selle ürituse põhieesmark on siiski FUN ja seda saime me kogu raha eest. Auto sõitis ka lausa suurepäraselt, kahe päeva jooksul sai läbitud ~700km ning ühtegi tehnilist probleemi ei tekkinud.



 mul sama nurga alt ja kaugelt tehtud.. väga ilus ja viisakas pill ikka..hääled olid ka kenad.. ehk tuleb ka aeg kuna ma oma granadaga sellisest üritusest osa saan..
 mul sama nurga alt ja kaugelt tehtud.. väga ilus ja viisakas pill ikka..hääled olid ka kenad.. ehk tuleb ka aeg kuna ma oma granadaga sellisest üritusest osa saan.. 
 