18. leht 21-st
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 03 Okt 2011, 13:36
				Postitas sepik
				UUs pill nüüd raplas proovitud.
Mina ise ja pea ülekanne oleks pidanud paremad olema,3 käik andis ka viimases voorus otsad.
http://www.youtube.com/watch?v=nA3eMhHv6ZQ 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 03 Okt 2011, 13:48
				Postitas erx
				Sumpa tuleb tagauksest, aga mootor on ikka kapoti all?
			 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 03 Okt 2011, 13:49
				Postitas sepik
				
			 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 03 Okt 2011, 13:56
				Postitas sepik
				erx kirjutas:Sumpa tuleb tagauksest, aga mootor on ikka kapoti all?
Sai seekord nii jah,tagasilla juures natuke kitsas ka 2 toru jaoks ja siis nad lömmis pidevalt.
Mootorit ei hakkanud keskele aretama sest eelmisel mudelil ei osanud ma seda "eelist" ära kasutada,aga tundub parem kui varem.
Ringi rekord 53,499 on minu meelest päris hea esimese sõidu kohta.
 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 03 Okt 2011, 21:49
				Postitas sõdurpoiss
				Kumba tüüpi käigukasti sa kasutad? Videot vaadates tundub hääle järgi sama jama olema mis mul MT kastiga. Nimelt 3. käik tundub liiga kiire. Mind on väga häirima hakanud see, et lasen teisega peeneks ja siis käiguvahetusel kolmandale langeb pööre veits liiga alla. Vähemalt mulle tundub, et MT kastil võiks 3 käik pisut aeglasem olla, hoiaks pöörded magusamas alas. Kuda sulle tundub, on ka nii või ma ajan soga?
			 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 03 Okt 2011, 21:51
				Postitas Tarmo
				kas type9'l on paremini jaotatud?
edit: Sierra five speed type 9:	3,65	1,97	1,37	1	0,82
Five speed type MT75:	3,89	2,08	1,34	1	0,82
			 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 04 Okt 2011, 07:52
				Postitas Jaanus
				Said lambdad ühendatud?
ja mis ülekandega diffrit muidu kasutad?
			 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 04 Okt 2011, 16:16
				Postitas Tanel
				Ilus,hea et kere vähemalt asja ette läks 

 Punane pole vist nii korralikku suitsu veel teinud 

 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 04 Okt 2011, 16:42
				Postitas sepik
				sõdurpoiss kirjutas:Kumba tüüpi käigukasti sa kasutad? Videot vaadates tundub hääle järgi sama jama olema mis mul MT kastiga. Nimelt 3. käik tundub liiga kiire. Mind on väga häirima hakanud see, et lasen teisega peeneks ja siis käiguvahetusel kolmandale langeb pööre veits liiga alla. Vähemalt mulle tundub, et MT kastil võiks 3 käik pisut aeglasem olla, hoiaks pöörded magusamas alas. Kuda sulle tundub, on ka nii või ma ajan soga?
Mul type-9.Ei ole tundnud et teiselt kolmandale minnes pöörded liiga alla tõmbaks.
raplas ja tabasalus sobiks selle auto ja rehvide jaoks mingi 4,2 differ(ei tea kas sierral scorpal selliseid ligub?),et saaks enamuse III lasta.Või prooviks 3,3 mis peaks olemas olema ,et lasta II käiguga.
Scorpal oli mul MT mis jättis veel kehvema mulje juat käikude lülitamis suhtes
 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 04 Okt 2011, 16:46
				Postitas sepik
				Jaanus kirjutas:Said lambdad ühendatud?
ja mis ülekandega diffrit muidu kasutad?
1 ühendasin teisel ei leidnud pistikutki,seda pole vistammu olnud ,ei hakkanud midagi mõtlema ka laseb nii edasi
3,9
 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 04 Okt 2011, 17:51
				Postitas Sassu
				sepik kirjutas:...mingi 4,2 differ(ei tea kas sierral scorpal selliseid ligub?)...
Punnsilmal on 4,27 diff täitsa olemas aga LSD'ga vaevalt.
 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 04 Okt 2011, 17:59
				Postitas Jaanus
				4,2 differ mul olemas. lsd-sid neid ei ole vist jh, minulgi lahtine. 
kui huvi on võin vahetada 3,9 vastu(lahtine/plokk)
EDIT:
http://www.super7thheaven.co.uk/Sierra_ ... fferential
lsd-d on valikus kuni 4,09
4,27 lsd-d ei ole 

 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 05 Okt 2011, 19:22
				Postitas sõdurpoiss
				sepik kirjutas:
Mul type-9.Ei ole tundnud et teiselt kolmandale minnes pöörded liiga alla tõmbaks.
raplas ja tabasalus sobiks selle auto ja rehvide jaoks mingi 4,2 differ(ei tea kas sierral scorpal selliseid ligub?),et saaks enamuse III lasta.Või prooviks 3,3 mis peaks olemas olema ,et lasta II käiguga.
Scorpal oli mul MT mis jättis veel kehvema mulje juat käikude lülitamis suhtes
Mul oli just vastupidine emotsioon, T-9 käigud käisid raskelt ja kangi liikumine oli kuidagi ebatäpsem. MT kastile tegin kodukootud shortshifteri ja käiguvahetus on mõnusalt kiire ja kerge. 
Fordi lsd diffrid on üldse veits juustud, ega nendega eriti hästi sõita ei saa,  ma olen mõelnud et peaks bemmi  diffri peale üle minema, neil korralik ketastega blokeering. Asi see siis sillatalale uued kinnituskõrvad keevitada. Bemarimehed oskavad oma diffrite eest muidugi raha ka küsida, see ongi ilmselt mind siiani tagasi hoidnud. 

 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 05 Okt 2011, 23:30
				Postitas Tarmo
				kristjan tegi ühe kombo, uuri temalt täpsustusi
			 
			
					
				Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
				Postitatud: 05 Okt 2011, 23:38
				Postitas Tehnic
				hea vaadata et minu esimene sierra polegi veel pressi alla läinud..mõned aastad tagasi oli päris korralik masin veel 
