Sierrast kahju aind
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
AlarT:Sierra turvalisus on nigel
Vähe usutav.Sierra pole ju siiski uus auto ja arvan et enamus autod sellise avarii korral just kõge tervemaks ei jääks kui kaubik küljepealt sisse sõidaks.
Sierrast kahju aind
Sierrast kahju aind
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
Ma ei hakka sel teemal vaidlema, tean mis on uute autode turvalisus ja kui halb on sierra oma, olen asja üsna palju uurinud. Uued autod pole ka kõik turvalised, aga on turvalisemad, kui sierra.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
No jah kuna buss sõitis küljelt sisse siis pole ime ju et sierra kannatajaks jäi, külg pole kindlasti kõigi autode tugevam osa ja see buss sõitis raudselt 70 ja peale, sest seal ei sõida keegi etteantud kiirusega. Oleks ninapidi kokku pannud, siis oleks vb tatt puhas olnud ja kõik, kuna aga nina on autol tugevaim osa siis pole sealt muud oodatagi, kui küljepealt sisse tullakse.
Ka ise kunagi taolise avarii läbi teinud, mulle sõideti küljepealt sisse (mina liikusin peateel). Minu Galant-il oli terve külg vigastatud teisel autol oli stange peal ainult kriipsud ja mootori alune kate lahti (kinnitused katki) meil olid kiirused väiksemd.
Aga muidu jah Sierra-st on kahju, kui see sama auto nüüd on, siis see tiirutab/tiirutas muidu Türi vahel ringi.
Ka ise kunagi taolise avarii läbi teinud, mulle sõideti küljepealt sisse (mina liikusin peateel). Minu Galant-il oli terve külg vigastatud teisel autol oli stange peal ainult kriipsud ja mootori alune kate lahti (kinnitused katki) meil olid kiirused väiksemd.
Aga muidu jah Sierra-st on kahju, kui see sama auto nüüd on, siis see tiirutab/tiirutas muidu Türi vahel ringi.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
Kui rääkida nüüd uutest õigesti konstrueeritud autodest, siis auto nina on pehmem kui külg.
Tegelikult on asi nii, et salong on tugev, kuid avarii korral esiots deformerub teatava pehmusega, kuni salongini, samuti on antud küljele teatav deformeerumis maa, aga see on tunduvalt väiksem, kui esiotsal.
Nii, et tegelikult on uuel õieti konstrueeritud autol, kõige tugevam osa hoopis salongi ümber olev niiöelda turvapuur, mida pole näha otseselt.
Sierra puhul muidugi jah, on terve see auto pehme, eks külg võibolla pehmemgi, kuid probleem ongi suuresti selles, et külje puhul on vähem ruumi deformeeruda, kui esiotsal, seega ei ole võimalik ka niipalju jõudu sujuvalt maha pidurdada, et auto ei deformeeruks inimesi või et inmene ei saaks surma laksu.
Kui tuua näiteks uus Vw Passat b6, hakati tootma 2005a, siis sellel on sigakõva külg, samuti on tal külje turvapadjad olemas, selle masinaga poleks tõenäoliselt sierramees haiglase sattunud.
Miks ma toon selle auto näiteks? Sest selle auto küljeturvalisus külg ees posti sõites oma raskusega, on lausa muljetavaldav, selle võiks tuua teistele autodele eeskujuks.
Külg ees posti 28 km/h on kõigi autode valukoht, enamus autosid põrub selles testis minu arvates, sest inimesele on seal liiga suur oht.
Kuid Vw Passat B6, sooritas selle testi lausa muljetavaldavalt, ütlen veelkord siinkohal.
Kindlasti peame arvesse võtma, seda et sõiduauto ja kaubiku kokkupõrkes kipub kaubikule jääma eelis, kuid siiski on sõiduautol võimalik ka kaubiku vastu saada, sest kaubiku puhul on tegemist siiski sõiduauto moodi sõidukiga, vahe pole tohutu, aga see on olemas.
Kui minu töökaubikule sõitis väiksema poolne seat sisse, käis ikka väga kõva mürakas ja minu viskas teega põhimõtteliselt risti, seati kiirus oli 30-35 km/h minul 50 km/h, kui mul aasta alguse poole avarii oli, seati juhi süül.
Kaubiku kohta on mul tööautoks, suur ja raske kaubik, taga on isegi topeltrattad.
Tegelikult on asi nii, et salong on tugev, kuid avarii korral esiots deformerub teatava pehmusega, kuni salongini, samuti on antud küljele teatav deformeerumis maa, aga see on tunduvalt väiksem, kui esiotsal.
Nii, et tegelikult on uuel õieti konstrueeritud autol, kõige tugevam osa hoopis salongi ümber olev niiöelda turvapuur, mida pole näha otseselt.
Sierra puhul muidugi jah, on terve see auto pehme, eks külg võibolla pehmemgi, kuid probleem ongi suuresti selles, et külje puhul on vähem ruumi deformeeruda, kui esiotsal, seega ei ole võimalik ka niipalju jõudu sujuvalt maha pidurdada, et auto ei deformeeruks inimesi või et inmene ei saaks surma laksu.
Kui tuua näiteks uus Vw Passat b6, hakati tootma 2005a, siis sellel on sigakõva külg, samuti on tal külje turvapadjad olemas, selle masinaga poleks tõenäoliselt sierramees haiglase sattunud.
Miks ma toon selle auto näiteks? Sest selle auto küljeturvalisus külg ees posti sõites oma raskusega, on lausa muljetavaldav, selle võiks tuua teistele autodele eeskujuks.
Külg ees posti 28 km/h on kõigi autode valukoht, enamus autosid põrub selles testis minu arvates, sest inimesele on seal liiga suur oht.
Kuid Vw Passat B6, sooritas selle testi lausa muljetavaldavalt, ütlen veelkord siinkohal.
Kindlasti peame arvesse võtma, seda et sõiduauto ja kaubiku kokkupõrkes kipub kaubikule jääma eelis, kuid siiski on sõiduautol võimalik ka kaubiku vastu saada, sest kaubiku puhul on tegemist siiski sõiduauto moodi sõidukiga, vahe pole tohutu, aga see on olemas.
Kui minu töökaubikule sõitis väiksema poolne seat sisse, käis ikka väga kõva mürakas ja minu viskas teega põhimõtteliselt risti, seati kiirus oli 30-35 km/h minul 50 km/h, kui mul aasta alguse poole avarii oli, seati juhi süül.
Kaubiku kohta on mul tööautoks, suur ja raske kaubik, taga on isegi topeltrattad.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
No sellest ma saan aru et uued autod on turvalisemad, aga ma tahtsin öelda oma jutuga seda et kui oleks ninapidi kokku pannud siis poleks kere niipalju deformeerunud, sest esiots võtab suurema osa paugust endasse ja ka inimene ei saa vb nii palju viga kui külg kokkupõrkes. 
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
ja läheb jälle see vaidlus lahti. mis mõte sellel vaidlemisel on, sierra on puruks ja toyots ka, juhtub, vaja siis jälle sellepärast 2 lehekülge vaielda selle pärast 
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
Kui too kaubik ja sierra oleksid sõitnud üksteisele täpselt vastu, sierra näiteks 70-ga ja kaubik 70ga, kokkupõrge oleks toimunud ilma pidurdamata, oleks sierra juht praegu tõenäoliselt surnud, sest ta oleks lihtsalt lömastatud, salong oleks tugevalt deformeerunud.IvoK kirjutas:No sellest ma saan aru et uued autod on turvalisemad, aga ma tahtsin öelda oma jutuga seda et kui oleks ninapidi kokku pannud siis poleks kere niipalju deformeerunud, sest esiots võtab suurema osa paugust endasse ja ka inimene ei saa vb nii palju viga kui külg kokkupõrkes.
Ma ei julgeks väita, et sierra esiots on tugevam kui külg, aga ta tõesti võtab osa kokkupõrkest endasse.
Samas peab kere selleks õigesti ehitatud ka olema, sierral ta kõige hullem pole, nii et isegi võtaks osa energiat endasse, aga ega ta eriti hea ehitusega ka sierral pole, see esiots.
Oleks nad aga küljesuunas ninapidi kokku sõitnud, siis oleks võinud asi minna nii hullemini, kui paremini kõik sõltub, kuidas nad täpselt oleks kokku sõitnud.
Kui nad oleks diagnoaalis nurkadega kokku sõitnud, siis sierra juhil oleks tõenäoliselt väga täbarasti läinud.
Ütleme, kui sierra oleks kaubikule küljepealt sisse pannud, siis võibolla oleks paremini lõppenud, sõltub sierra kiirusest.
Tõsi ta on, et küljematsud kipuvad hullemad olema, aga palju sõltub ka kiirustest ja juhustest.
Ühesõnaga ma ei väidaks, et sierra esiots tugevam on, aga tal on defurmeerumis maad tõesti rohkem, nagu juba eelpool mainisin.
Sellistel kiirustel kaubiku kokkupõrge sierraga, pole üldiselt mingil juhul hea, viga saamise tõenäosus on ülimalt suur, saa mispidi tahad kokku taga.
küljemats on sellepärast hea, et kahe auto kiirused ei liitu füüsikaliste jõudude moel, mis keresid kokku lükkab, nagu laupkokkupõrke puhul.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
Jah eks turvapatju, turvatalasid uste sees ja külglibisemise vastaseid seadmeid jms nagu ei lähegi kunagi vaja, aga kui vaja läheb siis on ikka hädasti vaja. Iga õnnetus on erinev ja mingit kindlat reeglit ei ole. Mõni saab surma kiirusel 70km/h, mõni tuleb autost välja kiirusel 100km/h juhtunud avariist kriimudeta...
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
Sa alz101 oled ikka eriline haige,mine mölise kuskil delfis 
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
millisest sõnast sa aru ei saanud, aitab jubatann15 kirjutas:Sa alz101 oled ikka eriline haige,mine mölise kuskil delfis
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
keegi teab, oli auto klubist?
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
vaidlen vastu et seal keegi 70-ga ei sõida. mina sõidan alati seal sellise kiirusega kui sinnakanti sattun sest mulle on load natuke kallid et neid sinisele tulnukale ära kinkida.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
AlarT kirjutas:Kui rääkida nüüd uutest õigesti konstrueeritud autodest, siis auto nina on pehmem kui külg.
Tegelikult on asi nii, et salong on tugev, kuid avarii korral esiots deformerub teatava pehmusega, kuni salongini, samuti on antud küljele teatav deformeerumis maa, aga see on tunduvalt väiksem, kui esiotsal.
Nii, et tegelikult on uuel õieti konstrueeritud autol, kõige tugevam osa hoopis salongi ümber olev niiöelda turvapuur, mida pole näha otseselt.
Sierra puhul muidugi jah, on terve see auto pehme, eks külg võibolla pehmemgi, kuid probleem ongi suuresti selles, et külje puhul on vähem ruumi deformeeruda, kui esiotsal, seega ei ole võimalik ka niipalju jõudu sujuvalt maha pidurdada, et auto ei deformeeruks inimesi või et inmene ei saaks surma laksu.
Kui tuua näiteks uus Vw Passat b6, hakati tootma 2005a, siis sellel on sigakõva külg, samuti on tal külje turvapadjad olemas, selle masinaga poleks tõenäoliselt sierramees haiglase sattunud.
Miks ma toon selle auto näiteks? Sest selle auto küljeturvalisus külg ees posti sõites oma raskusega, on lausa muljetavaldav, selle võiks tuua teistele autodele eeskujuks.
Külg ees posti 28 km/h on kõigi autode valukoht, enamus autosid põrub selles testis minu arvates, sest inimesele on seal liiga suur oht.
Kuid Vw Passat B6, sooritas selle testi lausa muljetavaldavalt, ütlen veelkord siinkohal.
Kindlasti peame arvesse võtma, seda et sõiduauto ja kaubiku kokkupõrkes kipub kaubikule jääma eelis, kuid siiski on sõiduautol võimalik ka kaubiku vastu saada, sest kaubiku puhul on tegemist siiski sõiduauto moodi sõidukiga, vahe pole tohutu, aga see on olemas.
Kui minu töökaubikule sõitis väiksema poolne seat sisse, käis ikka väga kõva mürakas ja minu viskas teega põhimõtteliselt risti, seati kiirus oli 30-35 km/h minul 50 km/h, kui mul aasta alguse poole avarii oli, seati juhi süül.
Kaubiku kohta on mul tööautoks, suur ja raske kaubik, taga on isegi topeltrattad.
sa tra tuled siia passati raibet kiitma
Re: Päike kõrvetab läbi tuuleklaasi! ! !
suht suur vaidlus siin aga ma võtan ka sõna,mõtetu on võrrelda omavahel sierrat ja 2006.väljalaskega passatit,veelvähem kaubikuga mis tuleb küljepealt sisse ja nagu ma õigesti aru sain siis sierravennal ka midagi erilist ei juhtunud peale selle, et pea klaasikilde täis ja kerge põrutus.
head paranemist kannatanule.
head paranemist kannatanule.